Gå til innhold

Michael Jackson - igjen

Anbefalte innlegg

Logitechmusa
Skrevet

Vet jo at fyren og hans eventuelle skyld/uskyld har vært diskutert her tidligere, men det er da noe merkelig med hele greia, eller?

Hver gang noen som vitner mot ham skal snakke om ham i retten kommer fyren i pysj, eller i alle fall for sent, stivbent og støttet på alle kanter. Mens når noen skal vitne *for* ham, så kommer han sprudlende og viser V-tegn. Oppfører virkelig en uskyldig seg på denne måten?

Fortsetter under...

Skrevet

Det der er vel standard overalt. Det var en rettsak (eller noe i den duren) her i landet hvor hovedtiltalte var en jente i 15-16-årsalderen. Lurer på om det ikke var den saken der noen jenter solgte venninna si for en hundrings?

I alle fall - hovedtiltalte møtte opp i retten i snekkerbukse og musefletter mener jeg å ha lest - for å se så uskyldig og småpikeaktig ut som mulig! *Kvalm*

Muuulig jeg blander to saker her nå, men du skjønner hva jeg mener.

Gjest var det dette?
Skrevet

Det der er vel standard overalt. Det var en rettsak (eller noe i den duren) her i landet hvor hovedtiltalte var en jente i 15-16-årsalderen. Lurer på om det ikke var den saken der noen jenter solgte venninna si for en hundrings?

I alle fall - hovedtiltalte møtte opp i retten i snekkerbukse og musefletter mener jeg å ha lest - for å se så uskyldig og småpikeaktig ut som mulig! *Kvalm*

De to som hadde sex under en konsert kledde seg ut i rettsalen. Jenta der var kledd som du beskriver..

Skrevet

De to som hadde sex under en konsert kledde seg ut i rettsalen. Jenta der var kledd som du beskriver..

De to på Qvart-festivalen? Neida - dette var en mye yngre jente og en mye verre sak. Mulig det var skjørt og musefletter, husker i alle fall godt det med museflettene for å se så barnslig ut som mulig.

Logitechmusa
Skrevet

Regner med du mener den saken i Saltdal (?) i Nordland der jenta det ble tatt ut tiltale mot, som hadde mishandlet venninna grovt og solgt henne omtrent ble fremstilt som et uskyldig offer. Det er for jævlig.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Man kan si hva man vil, men sans for patetisk drama har Michael Jackson virkelig. Syns personlig det oser tiåring tatt på fersken.

Annonse

Skrevet

Regner med du mener den saken i Saltdal (?) i Nordland der jenta det ble tatt ut tiltale mot, som hadde mishandlet venninna grovt og solgt henne omtrent ble fremstilt som et uskyldig offer. Det er for jævlig.

Jepp, det var den saken ja. Ble kvalm da jeg leste om hvordan hun sto frem i retten, som en angrende liten jentunge - drittunge var det hun var!

Skrevet

Det er vel bare en ting som er sikkert med den fyren: har er ikke frisk!

Skrevet

Det er vel bare en ting som er sikkert med den fyren: har er ikke frisk!

helt enig!! men synes det er et skjellsord mot ti`åringer å bli sammenlignet med ham..

selvfølgelig vet vi ikke sannheten, den får vi nok aldri vite, men rar er han til de grader, og har sikkert sine svin på skogen!

Skrevet

Ang. skyld: oftest er det ingen røyk uten ild, men i dette tilfellet ingen røyk uten penger.

"Mannen" er jo helt klart "ikke rett navla" som vi sier her. Grunnen til at han i det hele tatt _har_ barn, og tilgang på barn, er penger. Han betaler, og amøbeforeldre selger.

Hvorvidt han har begått overgrep blir jo vanskelig å bevise ser det ut til.

Han ormer seg nok ut av dette også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...