Gå til innhold

fest

Gjest sittegrupper

Anbefalte innlegg

Gjest sittegrupper
Skrevet

Skal ha fest hjemme for 14 stk. Ville dere ha ommøblert stua slik at alle kunne sitte samlet, dvs at jeg flytter to ulike salongrupper sammen, eller kan folk sette seg i to grupper også mingle litt rundt.

Sånn estetisk blir det jo ganske rotete og stygt i stua om jeg flytter på sofaene

Fortsetter under...

Gjest sittegrupper
Skrevet

Skal dere ha orgie da eller?

Orgie, hvor har du det ifra?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Samlet!

Men trenger du å ommøblere da? Kan jo flytte noen stoler til den ene sittegruppen feks.

Skrevet

Da er det nok best at de pælmer ut sofagruppene vil jeg tro;o)

Skrevet

Øh, trodde jeg var på Seksualitetsforumet nå..

Annonse

Skrevet

Hente seg mat og ikke flytte på noe!

Nok drikke ordner det meste!

Å skulle ønske jeg skulle ha fest! *grønn og 34 uker på vei*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

her havner halvparten av festen på kjøkkenet uansett..... rart det der.....

Men for å svare på det du spør om. Ikke ommøbler. Hvis det viser seg at folk vil site samlet så flytter du møblene da. Man merker jo på stemningen om alle vil sitte sammen. Virker teitere om det blir "to leire" og man drar møblene fra hverandre..... eller?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Hente seg mat og ikke flytte på noe!

Nok drikke ordner det meste!

Å skulle ønske jeg skulle ha fest! *grønn og 34 uker på vei*

34 uker på vei er da MYE hyggeligere enn noen som helst fest!!! gratulerer!

*grønn av misunnelse* på deg

Gjest sittegrupper
Skrevet

Samlet!

Men trenger du å ommøblere da? Kan jo flytte noen stoler til den ene sittegruppen feks.

tre på toern blir fem sitteplasser, dvs 9 stoler i tillegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

tre på toern blir fem sitteplasser, dvs 9 stoler i tillegg

Det har gått bra på fester jeg har vært/hatt. Men nå spørs det jo hvor stort det er hos dere. =)

Jeg hadde en hybel på 33kvadrat, og hadde plass til fem i sofaene. Vi var vel ca 14 stk til sammen på noen av festene. Det gikk bra. Spesielt med litt alkhol..Hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...