Gjest sittegrupper Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Skal ha fest hjemme for 14 stk. Ville dere ha ommøblert stua slik at alle kunne sitte samlet, dvs at jeg flytter to ulike salongrupper sammen, eller kan folk sette seg i to grupper også mingle litt rundt. Sånn estetisk blir det jo ganske rotete og stygt i stua om jeg flytter på sofaene 0 Siter
Gjest sittegrupper Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Skal dere ha orgie da eller? Orgie, hvor har du det ifra? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Samlet! Men trenger du å ommøblere da? Kan jo flytte noen stoler til den ene sittegruppen feks. 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Skal dere ha orgie da eller? Da er det nok best at de pælmer ut sofagruppene vil jeg tro;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Skal dere ha orgie da eller? Øh, trodde jeg var på Seksualitetsforumet nå.. 0 Siter
bb71 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hente seg mat og ikke flytte på noe! Nok drikke ordner det meste! Å skulle ønske jeg skulle ha fest! *grønn og 34 uker på vei* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 her havner halvparten av festen på kjøkkenet uansett..... rart det der..... Men for å svare på det du spør om. Ikke ommøbler. Hvis det viser seg at folk vil site samlet så flytter du møblene da. Man merker jo på stemningen om alle vil sitte sammen. Virker teitere om det blir "to leire" og man drar møblene fra hverandre..... eller? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hente seg mat og ikke flytte på noe! Nok drikke ordner det meste! Å skulle ønske jeg skulle ha fest! *grønn og 34 uker på vei* 34 uker på vei er da MYE hyggeligere enn noen som helst fest!!! gratulerer! *grønn av misunnelse* på deg 0 Siter
Gjest sittegrupper Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Samlet! Men trenger du å ommøblere da? Kan jo flytte noen stoler til den ene sittegruppen feks. tre på toern blir fem sitteplasser, dvs 9 stoler i tillegg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 tre på toern blir fem sitteplasser, dvs 9 stoler i tillegg Det har gått bra på fester jeg har vært/hatt. Men nå spørs det jo hvor stort det er hos dere. =) Jeg hadde en hybel på 33kvadrat, og hadde plass til fem i sofaene. Vi var vel ca 14 stk til sammen på noen av festene. Det gikk bra. Spesielt med litt alkhol..Hehe =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.