Gå til innhold

Parfyme....

Anbefalte innlegg

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg skal bytte parfymeduft, og må ut på "luktetur". Men for at jeg skal slippe å lukte på alle varianter, søker jeg først råd her...

Altså:

Jeg får lett hodepine av sterke, krydrede dufter. Parfymen må derfor ikke være veldig krydret eller ha for sterk "blomsterduft".

Jeg liker heller litt sporty enn tunge og romantiske dufter.

Til nå har jeg brukt Eternity fra Calvin Klein. Har testet lacoste for damer (vet ikke om den heter noe annet?) og den passet meg bra, men er kanskje litt kjedelig.

Har også testet J'adore fra Dior, men den har for sterk blomsterduft for meg.

Trenger råd! Hvilke dufter bør jeg prøve?

Fortsetter under...

Skrevet

Jasmin-parfyme lukter godt, syns jeg. Gjerne ren jasmin-olje.

Gjest Shira12
Skrevet

Jàdore er også for sterk for meg.

Jeg bruker Laura fra Laura Biagiotti, har du prøvd den?

Jeg bruker hele serien når jeg skal noe spesielt og vil føle meg ekstra bra :-), dusjsåpe, body loition og roll on.

Skrevet

Jasmin-parfyme lukter godt, syns jeg. Gjerne ren jasmin-olje.

Synes du virkelig?

Hm, jeg synes jasmin er altfor intens, kvalmende og på alle måter feil søtlig. Både når det gjelder parfyme, te og mat (ris).

Skrevet

Jeg synes du skal gå for din egen lukt.

Ingen parfyme i verden er bedre enn ren kropp.

Dessuten er det alltids noe parfyme i kremer og shampooer som blir hengende. Ikke noe ålreit med parfymeblandinger.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes du skal gå for din egen lukt.

Ingen parfyme i verden er bedre enn ren kropp.

Dessuten er det alltids noe parfyme i kremer og shampooer som blir hengende. Ikke noe ålreit med parfymeblandinger.

Jeg bruker bare parfyme de gangene jeg skal ut på noe spesielt, så jeg er forsåvidt enig med deg der.

Men det er så deilig og pleie seg selv med god lukt (bruker samme dusjsåpe som parfyme da) og en nøytral sjampo og balsam.

Blir vel sånn når en har små barn, når en først skal ut på by`n eller noe, så gjør en det meste ut av det :-)

Annonse

Skrevet

Du kan jo prøve den nye fra Tommy Hilfiger eller So Givenchy fra Givenchy. Den siste er litt mer krydret enn den første,men begge er friske! :-)

Skrevet

Hva med "woman" fra Hugo Boss? Ikke for intens, ganske sporty og frisk. Bruker den ikke selv, men den lukter veldig godt på datteren min i alle fall..

Skrevet

Et par lette, friske forslag:

Clinique har to fine dufter, hhv. "Happy" og "Happy Heart".

Ellers synes jeg "Aqua de Roma" fra Laura Biagotti er den perfekte vår/sommerduften.

Skrevet

Et par lette, friske forslag:

Clinique har to fine dufter, hhv. "Happy" og "Happy Heart".

Ellers synes jeg "Aqua de Roma" fra Laura Biagotti er den perfekte vår/sommerduften.

Ja! Ønsker meg Aqua di Roma :)

Skrevet

Parfyme utløser migreneanfall hos meg, og jeg har med hell kunne bruke Eternity, Cool Water for Women(Davidoff) og Emotions (Laura Biagotti). Prøvde også LaCoste forleden dag på jakt etter noe nytt, men synes også den var vel anonym...

Forandring fryder.

Gjest dina2
Skrevet

Jàdore er også for sterk for meg.

Jeg bruker Laura fra Laura Biagiotti, har du prøvd den?

Jeg bruker hele serien når jeg skal noe spesielt og vil føle meg ekstra bra :-), dusjsåpe, body loition og roll on.

Jeg bruker og laura, hadde en ung student på jobb hos meg(gutt) og han syntes jeg luktet sååå godt, kommenterte det nesten daglig. Forøvrig var det eksen min som anbefalte den, så da vet jeg iallefall at noen guttet liker den:)

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker og laura, hadde en ung student på jobb hos meg(gutt) og han syntes jeg luktet sååå godt, kommenterte det nesten daglig. Forøvrig var det eksen min som anbefalte den, så da vet jeg iallefall at noen guttet liker den:)

Samboeren min liker den også. Han har iallefall aldri klagd ;-)

Den er kjempegod!! Jeg har prøvd andre også, men havner alltid tilbake til Laura.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Angel er min favoritt. Den er god så lenge det ikke blir for mye av den...

Skrevet

Synes du virkelig?

Hm, jeg synes jasmin er altfor intens, kvalmende og på alle måter feil søtlig. Både når det gjelder parfyme, te og mat (ris).

Hver sin smak, vet du :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...