Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Mannen min jobber mye, og da sitter jeg ofte alene hjemme. Lyst til å finne på et eller annet men vet ikke helt hva. F.eks hjelpe til å sy kostymer på et teater. Komme meg ut og treffe andre mennesker. Føler nesten jeg ikke har et eget liv. Jeg sitter bare og venter på at mannen min skal komme fra jobb, også kjeder jeg meg mye. Ønske jeg brant for noe spesielt som jeg kunne bruke kveldene på.(jeg jobber på dagtid) Noen gode forslag? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Begynn å trene på helsestudio,god helse lønner seg, meld deg på et kurs, se i kurskataloger for å finne et du liker.Lese bøker, håndarbeid, treffe venninner. Gå turer. Jeg ville iallefall syntes det var luksus å ha mange timer for meg sev 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Passe barn, lese et kurs, trene, strikke, pusse opp et rom, kino, rydde... 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Begynn å trene på helsestudio,god helse lønner seg, meld deg på et kurs, se i kurskataloger for å finne et du liker.Lese bøker, håndarbeid, treffe venninner. Gå turer. Jeg ville iallefall syntes det var luksus å ha mange timer for meg sev Lurte litt på å begynne i helsestudio. Tok en prøvetime forrige uke, kjenner ingen der og følte meg så ensom. Ingen av mine (to) venninder som trener. Ikke lett å bli kjent på slike sentere heller. Vært lettere hvis jeg begynte å spille håndball kanskje, men det er så kjedelig å spille kamper i helgene. Treffer ei venninde en gang i uka men det er ikke nok. Ikke lett å bli kjent med nye mennesker når man er 30. Vet ikke helt hva jeg har lyst til heller, så jeg får lete litt rundt.. 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Passe barn, lese et kurs, trene, strikke, pusse opp et rom, kino, rydde... Har pusset opp alle rommene i huset nå. Det synes jeg er gøy, men ønsker å være litt sosial. På dagtid sitter jeg på et kontor alene, så der får jeg ikke tilfredsstilt mine sosiale behov. Har en sønn på 4 år, men når han legger seg 20 er det bare meg og tv`n. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Har pusset opp alle rommene i huset nå. Det synes jeg er gøy, men ønsker å være litt sosial. På dagtid sitter jeg på et kontor alene, så der får jeg ikke tilfredsstilt mine sosiale behov. Har en sønn på 4 år, men når han legger seg 20 er det bare meg og tv`n. Jeg hadde sett litt tv/lest/ryddet eller lagt meg tidlig.... Kanskje NKI/NKS har et kurs du synes er spennende? 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg hadde sett litt tv/lest/ryddet eller lagt meg tidlig.... Kanskje NKI/NKS har et kurs du synes er spennende? Kanskje jeg skal se om jeg finner en bra bok, noen forslag? Da kommer jeg meg ikke ut av huset og treffer folk, men kan jo prøve å lese litt iblant. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Lurte litt på å begynne i helsestudio. Tok en prøvetime forrige uke, kjenner ingen der og følte meg så ensom. Ingen av mine (to) venninder som trener. Ikke lett å bli kjent på slike sentere heller. Vært lettere hvis jeg begynte å spille håndball kanskje, men det er så kjedelig å spille kamper i helgene. Treffer ei venninde en gang i uka men det er ikke nok. Ikke lett å bli kjent med nye mennesker når man er 30. Vet ikke helt hva jeg har lyst til heller, så jeg får lete litt rundt.. Går selv på sats, trener for det meste aerobic og step, kjempebra trening, du trenger ikke å ha venninner med der og du kommer garantert ikke til å føle deg ensom. Er det noen på jobb du kunne tenke deg ¨å bli bedre kjent med, kanskje invitere noen hjem på noe mat eller gå på kino sammen. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Kanskje jeg skal se om jeg finner en bra bok, noen forslag? Da kommer jeg meg ikke ut av huset og treffer folk, men kan jo prøve å lese litt iblant. Du må jo være hjemme når ungen din sover.. Bokforslag: Noe av Jodi Picoult, Ken Follett, Sidney Sheldon eller f.eks. Jo Nesbø. Har du lest "Da Vinci koden" av Dan Brown? Den er spennende! 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Går selv på sats, trener for det meste aerobic og step, kjempebra trening, du trenger ikke å ha venninner med der og du kommer garantert ikke til å føle deg ensom. Er det noen på jobb du kunne tenke deg ¨å bli bedre kjent med, kanskje invitere noen hjem på noe mat eller gå på kino sammen. Jeg prøvde meg på family,men likte meg ikke der. Skal ta en prøvetime på sats etter påske. De har en time som heter dans-aerobic, den synes jeg høres morsom ut. På jobben er d bare meg, samboeren og to unge gutter. Savner derfor litt jenteprat. Skravle litt.. Det er bare å få ut fingeren og gjøre noe. Man blir jo så slapp av å se på tv hver kveld. Etter påske, skal jeg begynne et nytt og aktivt liv:) 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Superhobby #1 ;-) http://www.akvarieforum.no/rubrikk.cfm?type=1030'>http://www.akvarieforum.no/rubrikk.cfm?type=1030 http://www.akvarius.no http://www.akvarieforum.no 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du må jo være hjemme når ungen din sover.. Bokforslag: Noe av Jodi Picoult, Ken Follett, Sidney Sheldon eller f.eks. Jo Nesbø. Har du lest "Da Vinci koden" av Dan Brown? Den er spennende! Samboeren har kontor hjemme også, så da kan jeg dra ut på kveldene. Har ikke lest bøker på noen år. Da var jeg oppslukt i arabias døtre, prinsessen og den sjangeren der. Liker virkelighetshistorier. Har du lest solgt? Den husker jeg var veldig bra, handler om foreldre som selger barnet sitt. Hun overlever og skriver deretter bok om livet sitt. Gripende fortelling. Den leste jeg på en dag. Kanskje det finnes flere av den typen bøker? Må sjekke ut. Takk for forslagene dine. 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Superhobby #1 ;-) http://www.akvarieforum.no/rubrikk.cfm?type=1030'>http://www.akvarieforum.no/rubrikk.cfm?type=1030 http://www.akvarius.no http://www.akvarieforum.no Hadde en bolle med gullfisk for litt siden. Etter noen mnd kasta jeg fisken i do. Sikkert mere spennede med et større akvarium, men liker bedre dyr med pels:) 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Samboeren har kontor hjemme også, så da kan jeg dra ut på kveldene. Har ikke lest bøker på noen år. Da var jeg oppslukt i arabias døtre, prinsessen og den sjangeren der. Liker virkelighetshistorier. Har du lest solgt? Den husker jeg var veldig bra, handler om foreldre som selger barnet sitt. Hun overlever og skriver deretter bok om livet sitt. Gripende fortelling. Den leste jeg på en dag. Kanskje det finnes flere av den typen bøker? Må sjekke ut. Takk for forslagene dine. Jeg leser ikke slike bøker.. Men du vil kanskje like Belva Plain sine bøker da, f.eks. Forbyttet (handler om to babyer som ble forbyttet, og det oppdages når de er 18....) 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg leser ikke slike bøker.. Men du vil kanskje like Belva Plain sine bøker da, f.eks. Forbyttet (handler om to babyer som ble forbyttet, og det oppdages når de er 18....) Tror jeg har sett filmen. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Tror jeg har sett filmen. Jeg vet ikke om den historien ble til film. Men B. P. har også andre bøker. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Meld deg på et dansekurs. På aerobic trenger du jo ikke snakke med folk. Men feks. line dance, magedans, swing (man kan også melde seg på uten partner flere steder mener jeg). Et språk kurs eller evt. malekurs, eller sånn som er så populært nå; scrapbooking-kurs :-) Eller matlagingskurs. DET skulle jeg likt å fått gjort. 0 Siter
Gjest doll Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Meld deg på et dansekurs. På aerobic trenger du jo ikke snakke med folk. Men feks. line dance, magedans, swing (man kan også melde seg på uten partner flere steder mener jeg). Et språk kurs eller evt. malekurs, eller sånn som er så populært nå; scrapbooking-kurs :-) Eller matlagingskurs. DET skulle jeg likt å fått gjort. Nå begynner det ikke nye kurs før til høsten. Takk for forslagene. Scrapbooking ser gøy ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ridekurs? Stadig flere ridesentre arrangerer egne kurs for voksne nå - kjempekoselig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.