Gå til innhold

er vi anonyme?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Noen som vet om vi som skriver innlegg her på dol kan identifiseres? Hvis noen har spesiell peiling på data, kan de da finne ut av hvem vi er?

Hva hvis vi bruker ulike nick innimellom. Er det mulig å finne ut av hvem som "eier" de ulike nick`ene?

Fortsetter under...

Skrevet

For webmaster er det en enkel sak. Men ikke for andre.

Gjest anonyme carma
Skrevet

Hvis jeg skriver et innlegg med min vanlige login og undertegner med et annet nick så kan webmaster se hvilken login som er brukt og dermed vite hvilket registrerte nick som står bak det "anonyme".

Vanlige brukere kan ikke se det.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at ingen vet hvem jeg er:-)

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Hvis jeg skriver et innlegg med min vanlige login og undertegner med et annet nick så kan webmaster se hvilken login som er brukt og dermed vite hvilket registrerte nick som står bak det "anonyme".

Vanlige brukere kan ikke se det.

Er klar over at webmaster kan se det, men det bekymrer meg ikke. Lurte bare på om det er mulig å "hacke" seg inn på systemet fpr en som har peiling...

Skrevet

Er klar over at webmaster kan se det, men det bekymrer meg ikke. Lurte bare på om det er mulig å "hacke" seg inn på systemet fpr en som har peiling...

Det kommer nok an på hvor sikker serveren til doktoronline er.

Annonse

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at ingen vet hvem jeg er:-)

Det er ingen som har sett bilde av deg LOL

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er ingen som har sett bilde av deg LOL

Nei - men de har sett min farsan;)

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Har det egentlig noen betydning? -Om webmaster kan finne ut hvem du er?

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Har det egentlig noen betydning? -Om webmaster kan finne ut hvem du er?

Nei, ikke webmaster! Men andre...

Gjest landra
Skrevet

Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker

Ja, men kan andre finne ut hvem vi er? Det var det jeg lurte på..

Annonse

Gjest ferty
Skrevet

Ja, men kan andre finne ut hvem vi er? Det var det jeg lurte på..

Jeg ville ikke være for sikker å at de IKKE kunne det. Virker som en del her er ganske nært knyttet til webbis så..

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Jeg ville ikke være for sikker å at de IKKE kunne det. Virker som en del her er ganske nært knyttet til webbis så..

Regner nå virkelig at webmaster ikke gir ut opplysninger! da er jo dol totalt useriøst!!

Gjest ferty
Skrevet

Regner nå virkelig at webmaster ikke gir ut opplysninger! da er jo dol totalt useriøst!!

Vet ikke, men folk her inne sladrer seg i mellom, og det virker av og til som webbis er en av dem... Men jeg VET ikke altså...

Skrevet

Selvfølgelig vil ikke webmaster gi ut slike opplysninger.

Men at webmaster fersker og avslører en bruker i å f.eks. støtte opp sine egne innlegg med svar fra en "anonym" bruker (altså seg selv) har jeg sett, og det syns jeg er bra.

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Selvfølgelig vil ikke webmaster gi ut slike opplysninger.

Men at webmaster fersker og avslører en bruker i å f.eks. støtte opp sine egne innlegg med svar fra en "anonym" bruker (altså seg selv) har jeg sett, og det syns jeg er bra.

Skjønte ikke helt hva du mente...

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente...

Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner?

Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-)

Skrevet

Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner?

Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-)

hvorfor? Så lenge man holder seg innenfor reglene og ikke hasjelerer med noen etc.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...