Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Noen som vet om vi som skriver innlegg her på dol kan identifiseres? Hvis noen har spesiell peiling på data, kan de da finne ut av hvem vi er? Hva hvis vi bruker ulike nick innimellom. Er det mulig å finne ut av hvem som "eier" de ulike nick`ene? 0 Siter
collins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 For webmaster er det en enkel sak. Men ikke for andre. 0 Siter
Gjest anonyme carma Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg skriver et innlegg med min vanlige login og undertegner med et annet nick så kan webmaster se hvilken login som er brukt og dermed vite hvilket registrerte nick som står bak det "anonyme". Vanlige brukere kan ikke se det. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg er temmelig sikker på at ingen vet hvem jeg er:-) 0 Siter
Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg skriver et innlegg med min vanlige login og undertegner med et annet nick så kan webmaster se hvilken login som er brukt og dermed vite hvilket registrerte nick som står bak det "anonyme". Vanlige brukere kan ikke se det. Er klar over at webmaster kan se det, men det bekymrer meg ikke. Lurte bare på om det er mulig å "hacke" seg inn på systemet fpr en som har peiling... 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Er klar over at webmaster kan se det, men det bekymrer meg ikke. Lurte bare på om det er mulig å "hacke" seg inn på systemet fpr en som har peiling... Det kommer nok an på hvor sikker serveren til doktoronline er. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg er temmelig sikker på at ingen vet hvem jeg er:-) Det er ingen som har sett bilde av deg LOL 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det er ingen som har sett bilde av deg LOL Nei - men de har sett min farsan;) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Har det egentlig noen betydning? -Om webmaster kan finne ut hvem du er? 0 Siter
Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Har det egentlig noen betydning? -Om webmaster kan finne ut hvem du er? Nei, ikke webmaster! Men andre... 0 Siter
Gjest landra Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Nei - men de har sett min farsan;) Å ja... 0 Siter
Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker Ja, men kan andre finne ut hvem vi er? Det var det jeg lurte på.. 0 Siter
Gjest ferty Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, men kan andre finne ut hvem vi er? Det var det jeg lurte på.. Jeg ville ikke være for sikker å at de IKKE kunne det. Virker som en del her er ganske nært knyttet til webbis så.. 0 Siter
Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg ville ikke være for sikker å at de IKKE kunne det. Virker som en del her er ganske nært knyttet til webbis så.. Regner nå virkelig at webmaster ikke gir ut opplysninger! da er jo dol totalt useriøst!! 0 Siter
Gjest ferty Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Regner nå virkelig at webmaster ikke gir ut opplysninger! da er jo dol totalt useriøst!! Vet ikke, men folk her inne sladrer seg i mellom, og det virker av og til som webbis er en av dem... Men jeg VET ikke altså... 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Regner nå virkelig at webmaster ikke gir ut opplysninger! da er jo dol totalt useriøst!! Selvfølgelig vil ikke webmaster gi ut slike opplysninger. Men at webmaster fersker og avslører en bruker i å f.eks. støtte opp sine egne innlegg med svar fra en "anonym" bruker (altså seg selv) har jeg sett, og det syns jeg er bra. 0 Siter
Gjest anonym, eller? Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Selvfølgelig vil ikke webmaster gi ut slike opplysninger. Men at webmaster fersker og avslører en bruker i å f.eks. støtte opp sine egne innlegg med svar fra en "anonym" bruker (altså seg selv) har jeg sett, og det syns jeg er bra. Skjønte ikke helt hva du mente... 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Skjønte ikke helt hva du mente... Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner? Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner? Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-) hvorfor? Så lenge man holder seg innenfor reglene og ikke hasjelerer med noen etc.? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.