Gå til innhold

er vi anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke, men folk her inne sladrer seg i mellom, og det virker av og til som webbis er en av dem... Men jeg VET ikke altså...

det tror jeg ikke

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at ingen vet hvem jeg er:-)

jeg vet det! :)

Skrevet

Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker

da vil webmaster tro at jeg er Mr.Kahn.......)=

Gjest engel 49+
Skrevet

hvorfor? Så lenge man holder seg innenfor reglene og ikke hasjelerer med noen etc.?

autentisiteten blir jo borte!

Gjest Momento M
Skrevet

Temmelig sikker på at ingen bryr seg... :)

Skrevet

hvorfor? Så lenge man holder seg innenfor reglene og ikke hasjelerer med noen etc.?

Ok, jeg har bare sett dette én gang, og denne aktuelle brukere var så drittsekk at h*n fortjente det, syns jeg.

Annonse

Skrevet

Ok, jeg har bare sett dette én gang, og denne aktuelle brukere var så drittsekk at h*n fortjente det, syns jeg.

ja, men det tror jeg webmaster vet, - og derfor gjorde h*n det også - webmaster altså :-)

Molly Mandy
Skrevet

Jeg vet at folk har sluttet her fordi Dol rett og slett ikke er sikkert nok.

Hva de har lagt i det vet jeg ikke, men det høres jo unektelig ikke bra ut.

Selv så blåser jeg egentlig i det, men skjønner de som tar opp de virkelig personlige problemene sine her.

Skrevet

ja, men det tror jeg webmaster vet, - og derfor gjorde h*n det også - webmaster altså :-)

Ja, det tror jeg også. Og jeg syns det var bra at h*n gjorde det :-)

Mente ikke at slikt nødvendigvis alltid må offentliggjøres, men at i noen tilfeller syns jeg det er velfortjent at webbis kommer med sånne avsløringer.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

jeg vet det! :)

Ja - du bor jo rett her borte:)

Skrevet

"hasjelerer" - er det en lokal variant? ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Temmelig sikker på at ingen bryr seg... :)

Det har du nok rett i, heldigvis;)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner?

Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-)

Helt enig! Å skrive støtteinnlegg til seg selv er bare tull og da er det fint at webbis sier ifra.

Gjest anonym, eller?
Skrevet

Hvis en bruker har skrevet et innlegg som h*n får mye pepper for f.eks. Så syns kanskje denne brukeren så synd på seg selv at h*n skriver et innlegg som svar i sin egen tråd hvor h*n støtter seg selv, men undertegner med et annet nick... skjønner?

Da fortjener brukeren å bli driti ut når webbis kan se hva som skjer, syns jeg da :-)

Ok, nå skjønner jeg. Enig.

Skrevet

*Host host* ;o)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Selv om man opprett ulike log-on så ser fremdeles webbis hvem du er. Tror de ser IP adressen, altså hvilken maskin du bruker

Har webbis taushetsplikt da? Skriftlig og kan de straffes hvis de bryter den?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg ville ikke være for sikker å at de IKKE kunne det. Virker som en del her er ganske nært knyttet til webbis så..

Er det jeg har skjønt ja! Lurer derfor på det med taushetsplikt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...