Prozak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den mest vanlige kjøperen er gifte menn mellom 25 og 40 år med barn. Jeg fatter heller ikke at noen gidder å kjøpe sex men har hørt at grunnen er at det er lettvint og at man slipper noe om og men. Jeg er helt enig med deg at disse mennene antagelig ville ha større utbytte av å onanere. "Jeg er helt enig med deg at disse mennene antagelig ville ha større utbytte av å onanere." Hadde de det, så hadde de neppe brukt 1500,- i timen på et bordell. "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er jo litt enkelt for damer å si dette. For en dame er det ikke noe problem å få seg napp på en bar, selv om hun ikke ser særlig bra ut. For en mann kan det være vanskelig selv om mannen ser ganske bra ut. I fjor var en stod en mannlig modell nede på aker brygge og spurte damer som gikk forbi, om de hadde lyst på sex, men ingen ville. Det stod en modell dame ved siden av og stilte akkurat det samme spm til menn..og her var svarene noe helt annet ja. Er ikke alle menn som gidder å sitte å "manipulere"/kurtisere damer i timesvis på en bar for å få seg et nummer... Der er jeg nesten litt enig med deg, uten at jeg noengang har vurdert å kjøpe sex selv. Jeg har heller aldri giddet å bruke en hel kveld med kurtisering og spandering for å sansynligvis bli lurt. "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Noen får seg ikke noe annet. Mange er i forhold, som partneren (og kanskje de selv) definerer som bra. De er ute etter noe de ikke får hjemme. De som selger er avhengig av å skape inntrykk av at de selv liker det, det beste er så klart å ha noen faste gjengangere som er fornøyde. Om mennene innerst inne tror de tilfører selger noe annet enn penger vet jeg ikke. Har vanskelig for å tro at de som er oppegående tror det, men de er jo avhengige av å rettferdiggjøre gjerningen for seg selv, så kanskje. Klart det er kjipt når fyren aldri kommer, men det må jo høre til gamet at det av og til tar lang tid. Å sammenligne det med onani er tullball, det er så klart noe annet å ha sex med et varmt, levende menneske. Det jeg ikke skjønner, er at de ikke er redde for sykdommer. Greit at de fleste bruker kondom, men det er ikke 100% sikkert. Tipper alle sier de alltid bruker det også, men det tror jeg ikke noe på. Uansett kan det skje noe med kondomet, det sprekker eller faller av, av og til. Når det gjelder selvtillitten, kommer det jo an på hvilket nivå den er på i utgangspunktet, ikke sant?! "De er ute etter noe de ikke får hjemme." Det kan jo være så enkelt som med Hugh Grant - Liz ville ikke suge ham, så da fikk han noen andre til å gjøre det. "De som selger er avhengig av å skape inntrykk av at de selv liker det, det beste er så klart å ha noen faste gjengangere som er fornøyde." Helt klart, og logisk nok. Men når det er sagt, så er det absolutt ikke alle som selger seg som lider nød, og som har det fælt. Noen kommer også fra kulturer hvor det å få sjelelige kvaler på samme måten som f.eks oss her i nord, ikke er like nærliggende eller uunngåelig. - Og jeg snakker da selfølgelig ikke om det som har blitt tvunget eller lurt inn i det, eller som må gjøre det for å ha råd til neste skudd. Det er enorm forskjell på folk, også blant prostituerte. ".................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 "Jeg er helt enig med deg at disse mennene antagelig ville ha større utbytte av å onanere." Hadde de det, så hadde de neppe brukt 1500,- i timen på et bordell. "...................................." Koster vel 400 for et kjapt nummer i bilen ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Der er jeg nesten litt enig med deg, uten at jeg noengang har vurdert å kjøpe sex selv. Jeg har heller aldri giddet å bruke en hel kveld med kurtisering og spandering for å sansynligvis bli lurt. "...................................." ...blir lurt...? Så du mener at menn som spanderer et par drinker på en dame, gjør det ene og alene for å få seg et ligg. Og hvis han ikke får det, så er han lurt...? Jeg vil nå heller kalle det et selvbedrag jeg da....:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ...blir lurt...? Så du mener at menn som spanderer et par drinker på en dame, gjør det ene og alene for å få seg et ligg. Og hvis han ikke får det, så er han lurt...? Jeg vil nå heller kalle det et selvbedrag jeg da....:-) Ta det nå ikke så bokstavelig og alvorlig, da. Mange menn tror de får seg et ligg ved å kaste om seg med penger og drinker, og de er selvsagt idioter. Og så finnes det de kvinnene som inntar luremusrollen for å få en gratis kveld på byen. Og så har man alle som ligger et sted midt i mellom :-) Jeg har aldri giddet å stresse med å spandere og leke sjarmør for å få noen på kroken. Er de interesserte, så henger de seg på uten at jeg må jobbe så altfor aktivt for det. Det er tross alt ikke laget av gull det dere kvinnfolk har mellom bena :-) "..................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Koster vel 400 for et kjapt nummer i bilen ) Sikkert - det er jo priskrig nå :-) Men jeg har inntrykk av at det er en del dyrere for de som har fast tilholdssted innendørs - og de er jo ofte litt mindre desperate også. "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du virker ganske bitter? Kvinner kan faktisk også bli kåte i nærheten av andre menn enn sin egen. Det er alle swingerklubber et eksempel på. Men de bærer med seg en kultur, som overhodet ikke tillater at de kjøper seg et nummer. Kvinner som evt kjøper sex, er heldige, for de har jo en større garanti for at "selgeren" begjærer de, da han er nødt til å få ereksjon for å gi valuta for pengene. "Selgeren" for oss menn, klarer seg med litt glidemiddel.;-) Var ikke det at kvinner ikke kan bli kåte av andre enn mannen jeg mente. men de blir ikke kåt på hvem som helst når somhelst. Ikke bare på en pikk liksom. For menn holder det tydeligvis at "det" har fitte... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja, naiv er du. Det er bare å slå opp under seksualitet og samliv her på DOL, så ser du hvor enkelt det er å være i forhold. Menn vil ha sex nesten hele tida - kvinner vil ha nærhet. Når de ikke kan få det i et forhold, kan det være et fullgodt alternativ å kjøpe seg sex. Det kan til og med være et mye ærligere alternativ, når man vil ha sex av og til og ikke flere ganger i uka. Om jeg har opplevd bare elendige forhold? Tja - jeg har vel vært gjennom helt gjennomsnitts forhold med menn som vil ha mer enn jeg vil gi, som vil ha slankere kropp og yppigere pupper og mer smil enn de får. For ikke å snakke om eksperimentere både med det ene og det andre, som ikke jeg vil eller orker. Og sant å si er _jeg_ så naiv at jeg faktisk ikke tror at en mann som selger meg sex, hater meg. Og det er helt ok at han ikke elsker meg, faktisk bedre det - enn å være "elsket". "Ja, naiv er du. Det er bare å slå opp under seksualitet og samliv her på DOL, så ser du hvor enkelt det er å være i forhold." Jeg har selv vært i et langt forhold, 10 år, og er nå på det femte året med en ny. Jeg har ikke merket noen av disse problemene du hinter til. Jeg har da også lyst på sex, minst like ofte som guttene. Mener du at kvinner bare vil kose og ikke ha sex? Nei, det er bull shit. Og det er faktisk ikke så vanskelig å ha et fint forhold, men man må jo finne "den rette" da, ikke bare hvemsom helst og la seg bli behandlet som dritt. "Menn vil ha sex nesten hele tida - kvinner vil ha nærhet." Ja, hvis DU ikke liker sex, kan jeg jo skjønne du har et problem i forhold, men slik er det da ikke. Kvinner liker da også sex. Og menn liker også bar nærhet av og til. "Om jeg har opplevd bare elendige forhold? Tja - jeg har vel vært gjennom helt gjennomsnitts forhold med menn som vil ha mer enn jeg vil gi, som vil ha slankere kropp og yppigere pupper og mer smil enn de får. For ikke å snakke om eksperimentere både med det ene og det andre, som ikke jeg vil eller orker." For å være helt ærlig hører det ut som det er DU som er problemet her og ikke mennene. Eller så finner du deg spesielle mannfolk... "Og sant å si er _jeg_ så naiv at jeg faktisk ikke tror at en mann som selger meg sex, hater meg. Og det er helt ok at han ikke elsker meg, faktisk bedre det - enn å være "elsket". " Litt forksjell på menn som selger og kvinner som selger da. Mannen må jo tross alt få stå.. men uansett så er det ikke DEG han tenner på, tenker på eller ser for seg da... Kanskje du skulle prøve å finne deg en skikkelig MANN og ikke disse guttungene du tydeligvis har funnet deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "De er ute etter noe de ikke får hjemme." Det kan jo være så enkelt som med Hugh Grant - Liz ville ikke suge ham, så da fikk han noen andre til å gjøre det. "De som selger er avhengig av å skape inntrykk av at de selv liker det, det beste er så klart å ha noen faste gjengangere som er fornøyde." Helt klart, og logisk nok. Men når det er sagt, så er det absolutt ikke alle som selger seg som lider nød, og som har det fælt. Noen kommer også fra kulturer hvor det å få sjelelige kvaler på samme måten som f.eks oss her i nord, ikke er like nærliggende eller uunngåelig. - Og jeg snakker da selfølgelig ikke om det som har blitt tvunget eller lurt inn i det, eller som må gjøre det for å ha råd til neste skudd. Det er enorm forskjell på folk, også blant prostituerte. ".................................." Tror ikke det er sjelelige kvaler p.g.a. moral bare det er snakk om, når man har avtalt sex med noen man ikke kjenner, og til og med kanskje ikke liker, for å få penger. Dessuten er historisk de som prostituerer seg lavest på rangstigen i samfunnet, uansett kultur og religion. De kan fremstå som om de har makt, men de er utsatt for det. I alle fall som jeg kjenner til :-) Og ytre sett er jeg enig i at det ikke er synd på veldig mange av de som prostituerer seg. De har tilsynelatende et bra liv, godt med penger og det er helt frivillig. De kunne fått seg en vanlig jobb om de ville det. Men går du litt dypere i materien finner du kanskje andre ting. Det har i alle fall jeg gjort. Seksuelle overgrep i ung alder, dårlig selvtillitt, så dårlig at det føles som du har makt fordi noen vil kjøpe deg ,og tendensen til å velge menn som ikke akkurat er prince charming. Det er en grunn til at "vanlige" jenter, med et positivt bilde på sin egen verdi og sin egen seksualitet, aldri, ikke om helvete frøs til is, ville gjort noe sånt. Det er det store spørsmålet mener jeg; hva ligger til grunn for at noen frivillig lever et liv som andre ser på som helt forferdelig nedverdigende? Hva får de til å ta det steget som er helt utenkelig for andre å ta? Og det er en annen viktig faktor; hvilke menn vil være sammen med en som har vært/er prostituert? Til og med flesteparten av de som kjøper kunne ikke tenkt seg det. Samtidig sier de at de respekterer jentene, og at det ikke er negativt for livet til jentene?! Tenker de at "jeg vil ikke, men det er sikkert noen andre som vil"? Er du glad og presentabel hvis du har en jobbavtale? Fremstår du med selvsikkerhet og gir inntrykk av at du er en ressursperson? Klart du gjør, en prostituert kan gjøre det samme. Hvordan de er på jobb trenger ikke si noen ting om hvordan livet deres er ellers, akkurat som for oss andre. Og jeg mener ikke at alle går hjem og griner etterpå. Bare sier at mange drikker mye og mange speeder. Og et vanlig sexliv med en mann er så klart vanskelig å ha. Det er utrykket "luksusprostituert" jeg vil til livs - det er ikke gull alt som glimrer :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Når har jeg sagt at de kvinnene som oppsøker swinger-klubber, kommer alene? De aller fleste har faktisk med seg sin mann/kjæreste. Der er det fullt ut "lovlig" å være kåt sammen med en annen mann enn sin egen. Mange kvinner liker det. Og deres menn liker at de er kåte der med en annen, slik kvinnen kan bli kåt av at han knuller en annen, og at de har partnerbytte, på samme rom.. Når har jeg sagt at kvinner som oppsøker swinger-klubber kommer alene? Må jo finnes noen seriøse klubber, det er tross alt ganske mange i verden. Men tror ikke de representerer flertallet. Til det finnes det alt for mange menn som Krogstad. Bare se på Club4. Her skulle man lage en seriøs klubb for vanlige mennesker. Men endte opp med prostituerte! Virker ikke som det fungerer i praksis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Når har jeg sagt at kvinner som oppsøker swinger-klubber kommer alene? Må jo finnes noen seriøse klubber, det er tross alt ganske mange i verden. Men tror ikke de representerer flertallet. Til det finnes det alt for mange menn som Krogstad. Bare se på Club4. Her skulle man lage en seriøs klubb for vanlige mennesker. Men endte opp med prostituerte! Virker ikke som det fungerer i praksis. På klubbene i Oslo fungerer dette. Krogstad/club4 er ikke seriøse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Var ikke det at kvinner ikke kan bli kåte av andre enn mannen jeg mente. men de blir ikke kåt på hvem som helst når somhelst. Ikke bare på en pikk liksom. For menn holder det tydeligvis at "det" har fitte... De mennene kvinner ikke, i en viss setting, kan bli kåte på, er få, og de er i såfall noen fæle skapninger. Det kan vi være enige om. Heller ikke menn blir kåte på "fæle kvinnelige skapninger". Men ingen av de jentene, eller guttene, som jobber som prostituerte på et ordentlig sted, er "fæle". Så jeg tror ikke det er så VELDIG stor forskjell på kjønnenes evne til å tenne på "selgeren". Det er nok mer kulturelle og kjønnsbestemte sperrer som gjør at så få kvinner besøker prostituerte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 På klubbene i Oslo fungerer dette. Krogstad/club4 er ikke seriøse. Njaaa. Ser liksom for meg at det må være masse ekle menn der, som ikke får seg noe noe annet sted, og drar med seg en eller annen dame for å komme inn. Er det ikke kjipt med sykdommer? Man aner jo ikke hva folk har, eller hva slags liv de lever. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 De mennene kvinner ikke, i en viss setting, kan bli kåte på, er få, og de er i såfall noen fæle skapninger. Det kan vi være enige om. Heller ikke menn blir kåte på "fæle kvinnelige skapninger". Men ingen av de jentene, eller guttene, som jobber som prostituerte på et ordentlig sted, er "fæle". Så jeg tror ikke det er så VELDIG stor forskjell på kjønnenes evne til å tenne på "selgeren". Det er nok mer kulturelle og kjønnsbestemte sperrer som gjør at så få kvinner besøker prostituerte. "De mennene kvinner ikke, i en viss setting, kan bli kåte på, er få, og de er i såfall noen fæle skapninger. Det kan vi være enige om." Det er vi ikke. Jeg tenner ikke på mange folk her i verden. Det skal være ekstremt flotte menn i tilfelle, om det ikke er en jeg er forelsket i. En hvilken som helst mann fra gata interesserer meg IKKE! "Heller ikke menn blir kåte på "fæle kvinnelige skapninger"."¨ Ehm.. de fleste av disse horene, hvertfall gate-prostituerte er vel akkurat fæle skapninger da. Fitte er fitte. "Men ingen av de jentene, eller guttene, som jobber som prostituerte på et ordentlig sted, er "fæle"." JO! Eller så har du veldig lav terskel for hva som er fælt, og det er vel kanskje det som er med menn. Det er veldig få som dere ser på som uknullbare.. "Så jeg tror ikke det er så VELDIG stor forskjell på kjønnenes evne til å tenne på "selgeren"." Jo, det tror jeg ganske sikkert. Dessuten trenger nok de aller fleste damer å føle seg litt begjært for å tenne. "Det er nok mer kulturelle og kjønnsbestemte sperrer som gjør at så få kvinner besøker prostituerte." Tror faktisk det er så enkelt som fornuft og intelligens jeg, der er jo kvinner rimelig overlegne da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri kjøpt sex og kunne ikke tenkt meg å gjøre det heller, så jeg kan ikke si at jeg forstår hva som ligger bak. Men noen tanker gjør man seg jo om emnet. De aller fleste vil vel være enig i at sex er bedre enn onani. Det beste er selvfølgelig sex med en person som har lyst på en, men dersom dette ikke er mulig vil nok kjøpt sex være det nest beste alternativet. Kroppskontakt er viktig, selv om en må betale for å få den. Men nå har jo de fleste horekundene ikke problemer med å få sex på vanlig måte. Mange er i forhold, kanskje ikke kona vil ha sex, kanskje hun ikke vil være med på hans fantasier, kanskje han er lei av henne og ønsker å prøve noe nytt, kanskje han vil ha egoistisk sex der han ikke trenger å gi noe tilbake. Mange er ikke i forhold, men kunne sannsynligvis funnet noen på byen. Men for menn er ikke dette så enkelt. Det kan ta lang tid og kreve masse innsats. Da er det enklere å bruke 10 min på å kjøpe det en ønsker. Videre er det stadig flere kvinner som kjøper sex. Dette kommer av at kvinners seksualitet er mer akseptert nå enn før. I tillegg har kvinner mer penger enn før. Mange ønsker ikke å være i forhold. Mange ønsker sex på sine premisser og vil ikke stille opp på det mannen ønsker. Så en dokumentar fra Australia om mannlige horer. Det var langt fra slitne narkovrak, men unge pene menn som oppvartet kvinnene med både middag, levende lys osv. Det var mer romantikk enn det typisk er for menn. Så de kvinnene som tror de aldri kunne hatt sex med en mannlig hore, at de aldri kunne blitt kåt på han, vet ikke helt hva de snakker om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naiv sikkert Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri kjøpt sex og kunne ikke tenkt meg å gjøre det heller, så jeg kan ikke si at jeg forstår hva som ligger bak. Men noen tanker gjør man seg jo om emnet. De aller fleste vil vel være enig i at sex er bedre enn onani. Det beste er selvfølgelig sex med en person som har lyst på en, men dersom dette ikke er mulig vil nok kjøpt sex være det nest beste alternativet. Kroppskontakt er viktig, selv om en må betale for å få den. Men nå har jo de fleste horekundene ikke problemer med å få sex på vanlig måte. Mange er i forhold, kanskje ikke kona vil ha sex, kanskje hun ikke vil være med på hans fantasier, kanskje han er lei av henne og ønsker å prøve noe nytt, kanskje han vil ha egoistisk sex der han ikke trenger å gi noe tilbake. Mange er ikke i forhold, men kunne sannsynligvis funnet noen på byen. Men for menn er ikke dette så enkelt. Det kan ta lang tid og kreve masse innsats. Da er det enklere å bruke 10 min på å kjøpe det en ønsker. Videre er det stadig flere kvinner som kjøper sex. Dette kommer av at kvinners seksualitet er mer akseptert nå enn før. I tillegg har kvinner mer penger enn før. Mange ønsker ikke å være i forhold. Mange ønsker sex på sine premisser og vil ikke stille opp på det mannen ønsker. Så en dokumentar fra Australia om mannlige horer. Det var langt fra slitne narkovrak, men unge pene menn som oppvartet kvinnene med både middag, levende lys osv. Det var mer romantikk enn det typisk er for menn. Så de kvinnene som tror de aldri kunne hatt sex med en mannlig hore, at de aldri kunne blitt kåt på han, vet ikke helt hva de snakker om. Jeg VET at jeg ikke tenner på hvilken som helst mann selv om han varter meg opp. Så enkel er jeg ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Njaaa. Ser liksom for meg at det må være masse ekle menn der, som ikke får seg noe noe annet sted, og drar med seg en eller annen dame for å komme inn. Er det ikke kjipt med sykdommer? Man aner jo ikke hva folk har, eller hva slags liv de lever. Ved første besøk så knytter man vel først og fremst kontakter med andre par, uten å ha sex. Det at folk ønsker å bruke kondom i de første kontaktene med et annet par, blir betraktet som et kvalitetsstempel av de seriøse. Har til gode å se uappetittlige menn som drar med seg prostituerte til klubben. Det er stort sett vanlige par, med unger, hund og stasjonsvogn...;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barbeinten Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "De mennene kvinner ikke, i en viss setting, kan bli kåte på, er få, og de er i såfall noen fæle skapninger. Det kan vi være enige om." Det er vi ikke. Jeg tenner ikke på mange folk her i verden. Det skal være ekstremt flotte menn i tilfelle, om det ikke er en jeg er forelsket i. En hvilken som helst mann fra gata interesserer meg IKKE! "Heller ikke menn blir kåte på "fæle kvinnelige skapninger"."¨ Ehm.. de fleste av disse horene, hvertfall gate-prostituerte er vel akkurat fæle skapninger da. Fitte er fitte. "Men ingen av de jentene, eller guttene, som jobber som prostituerte på et ordentlig sted, er "fæle"." JO! Eller så har du veldig lav terskel for hva som er fælt, og det er vel kanskje det som er med menn. Det er veldig få som dere ser på som uknullbare.. "Så jeg tror ikke det er så VELDIG stor forskjell på kjønnenes evne til å tenne på "selgeren"." Jo, det tror jeg ganske sikkert. Dessuten trenger nok de aller fleste damer å føle seg litt begjært for å tenne. "Det er nok mer kulturelle og kjønnsbestemte sperrer som gjør at så få kvinner besøker prostituerte." Tror faktisk det er så enkelt som fornuft og intelligens jeg, der er jo kvinner rimelig overlegne da. Nøyer meg med å konstatere at du gir en høyst subjektiv og kunnskapsløs framstilling, som ikke er representativ for slik det virkelig er. Prostituerte i klubber, har en helt annen utseendemessig kvalitet enn gatehorer. Må også gjøre oppmerksom på at jeg sa "i en viss setting", noe som skulle utelukke tilfeldige personer man ser på gata. Sexdriften ligger hos begge kjønn, men den er nok mer direkte og får et noe enklere uttrykk hos menn. Men det er ingen grunn til å rakke ned på hele mannsstanden for det, slik du gjør. Begge kjønn er skapt av det samme materialet, så å rakke ned på menns adferd og preferanser, er å rakke ned på naturen, selve skapelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ved første besøk så knytter man vel først og fremst kontakter med andre par, uten å ha sex. Det at folk ønsker å bruke kondom i de første kontaktene med et annet par, blir betraktet som et kvalitetsstempel av de seriøse. Har til gode å se uappetittlige menn som drar med seg prostituerte til klubben. Det er stort sett vanlige par, med unger, hund og stasjonsvogn...;-) Må være bedre å ha sex med noen man kjenner, da har man litt bedre forutsetning for å ane om far har seg med et utall prostituerte med eller uten kondom på fritiden. Det å bruke kondom bare i begynnelsen gir jo ingen sikkerhet, all den tid man ikke vet hva folk holder på med i resten av tiden. Og jeg regner med at HIV-test ikke er obligatorisk dokumentasjon å dra med seg på noe sånt ;-) Mulig jeg har blitt overredd for sykdommer, har bare vært i langvarige forhold, og dermed hatt stor sikkerhet. Det må bare være så utrolig kjipt å bli steril, få herpes eller til og med HIV, fordi man bare skal ha det litt gøy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178482-kj%C3%B8p-av-sex/page/2/#findComment-1197611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.