Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barbeinten

Må være bedre å ha sex med noen man kjenner, da har man litt bedre forutsetning for å ane om far har seg med et utall prostituerte med eller uten kondom på fritiden.

Det å bruke kondom bare i begynnelsen gir jo ingen sikkerhet, all den tid man ikke vet hva folk holder på med i resten av tiden. Og jeg regner med at HIV-test ikke er obligatorisk dokumentasjon å dra med seg på noe sånt ;-)

Mulig jeg har blitt overredd for sykdommer, har bare vært i langvarige forhold, og dermed hatt stor sikkerhet. Det må bare være så utrolig kjipt å bli steril, få herpes eller til og med HIV, fordi man bare skal ha det litt gøy.

Man bruker kondom til man føler seg trygg på det andre paret. Ofte kan man etter et klubbtreff, møtes i hverandres hjem, og da får man en ekstra forsikring om at paret er å stole på.

Dette er ikke noe problem, ingen vil utsette seg for noe sykdommer.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• mil1365380270

8

• petter smart

3

• ShitDiddelyDo

2

Gjest naiv sikkert

Nøyer meg med å konstatere at du gir en høyst subjektiv og kunnskapsløs framstilling, som ikke er representativ for slik det virkelig er.

Prostituerte i klubber, har en helt annen utseendemessig kvalitet enn gatehorer.

Må også gjøre oppmerksom på at jeg sa "i en viss setting", noe som skulle utelukke tilfeldige personer man ser på gata.

Sexdriften ligger hos begge kjønn, men den er nok mer direkte og får et noe enklere uttrykk hos menn. Men det er ingen grunn til å rakke ned på hele mannsstanden for det, slik du gjør.

Begge kjønn er skapt av det samme materialet, så å rakke ned på menns adferd og preferanser, er å rakke ned på naturen, selve skapelsen.

Skapelsen er jo også noe som er litt vel religiøst for meg da..

Menn og kvinner er nok ganske like det tror jeg, men tror mange menn påberoper seg instinkter og manglende mulighet for å styre sine lyster med intelligens netoppp fordi de rett og slett ikke vil styre dem. De vil gjøre somd e vil, selv om de egentlig vet bedre.

Gjest barbeinten

Menn og kvinner er nok ganske like det tror jeg, men tror mange menn påberoper seg instinkter og manglende mulighet for å styre sine lyster med intelligens netoppp fordi de rett og slett ikke vil styre dem. De vil gjøre somd e vil, selv om de egentlig vet bedre.

Du får bare fortsette din bitre kamp mot mannen, jeg ønsker ikke å delta i den debatten, når du skjønner så lite av hvordan verden er.

Din oppfatning av mannen er ihvertfall feil, når du generaliserer slik du gjør.

God påske!

mil1365380270

He-he! Det tror jeg også. På alle andre områder påberoper menn seg høy intelligens og full kontroll ;-)

Men det er litt bra de er sånn også. Ikke unnfallende altså, men litt frivole. (Mener ikke det er bra med sex-kjøp og utroskap, det er jeg veldig mot.)

Men kvinner er ingen helgener de heller. Hvis man skal se på oss på samme måten, kan man se på fruen med stødig ektemann og barn, som villig lar seg forføre av Don Juan. Vi gjør det bare på en annen måte, ikke nødvendigvis bedre :-)

Gjest naiv sikkert

Du får bare fortsette din bitre kamp mot mannen, jeg ønsker ikke å delta i den debatten, når du skjønner så lite av hvordan verden er.

Din oppfatning av mannen er ihvertfall feil, når du generaliserer slik du gjør.

God påske!

Jeg generaliserer bare de som er i den kjøpe-sex kategorien. Jeg liker jo ikke slag/kjøp av sex, og forstår det ikke, derfor snakker jeg jo mot det.

Jeg generaliserer bare de som er i den kjøpe-sex kategorien. Jeg liker jo ikke slag/kjøp av sex, og forstår det ikke, derfor snakker jeg jo mot det.

Jeg kan tenke meg noen mulige grunner til at menn kjøper sex:

1. Det er spennende og litt forbudt og "dirty"

2. Han kan kun tenke på seg selv under akten

3. Det er uforpliktende.

Dette blir ren gjetning. Jeg kjenner ingen som har vært hos horer.

At disse kundene ikke får sex hjemme eller er så stygge at de aldri får napp på vanlig måte, er visstnok en myte.

Reportasjer forteller om mange forretningsmenn som tar seg et raskt knull eller en avsuging i lunsjpausen. Og det synes jeg er det utroligste av alt. I lunsjpausen!

Annonse

petter smart

"De mennene kvinner ikke, i en viss setting, kan bli kåte på, er få, og de er i såfall noen fæle skapninger. Det kan vi være enige om."

Det er vi ikke. Jeg tenner ikke på mange folk her i verden. Det skal være ekstremt flotte menn i tilfelle, om det ikke er en jeg er forelsket i. En hvilken som helst mann fra gata interesserer meg IKKE!

"Heller ikke menn blir kåte på "fæle kvinnelige skapninger"."¨

Ehm.. de fleste av disse horene, hvertfall gate-prostituerte er vel akkurat fæle skapninger da. Fitte er fitte.

"Men ingen av de jentene, eller guttene, som jobber som prostituerte på et ordentlig sted, er "fæle"."

JO! Eller så har du veldig lav terskel for hva som er fælt, og det er vel kanskje det som er med menn. Det er veldig få som dere ser på som uknullbare..

"Så jeg tror ikke det er så VELDIG stor forskjell på kjønnenes evne til å tenne på "selgeren"."

Jo, det tror jeg ganske sikkert. Dessuten trenger nok de aller fleste damer å føle seg litt begjært for å tenne.

"Det er nok mer kulturelle og kjønnsbestemte sperrer som gjør at så få kvinner besøker prostituerte."

Tror faktisk det er så enkelt som fornuft og intelligens jeg, der er jo kvinner rimelig overlegne da.

Når du mener det er en sammenheng mellom tenningsmønster og intelligens, så viser du i alle fall at du ikke er særlig intelligent.

Naturen har skapt menn slik at de kan få svært mange barn og sprer genene sine best ved å få flest mulig barn. Dermed må de tenne på de fleste kvinner.

Kvinner derimot kan ikke få så mange barn da de også må forsørge dem. Derfor tenner kvinner kun på menn som har visse egenskaper som de mener vil gi de beste barna.

Dette har ingenting med intelligens å gjøre.

I tillegg er det slik at stadig flere kvinner kjøper sex. Og flere kvinner har sex utenfor forhold, sex kun for nytelsens skyld.

At du ikke tenner på mange menn og neppe har uforpliktende sex er din sak, men ikke hevd at de som er annerledes enn deg er dumme.

Jeg tviler sterkt på at noen menn tenner på slitne narkovrak som tar 100 kr for et sug, men de har sikkert ikke råd til mer og får jo den orgasmen de ønsker.

serendipity

Er jo litt enkelt for damer å si dette.

For en dame er det ikke noe problem å få seg napp på en bar, selv om hun ikke ser særlig bra ut. For en mann kan det være vanskelig selv om mannen ser ganske bra ut.

I fjor var en stod en mannlig modell nede på aker brygge og spurte damer som gikk forbi, om de hadde lyst på sex, men ingen ville.

Det stod en modell dame ved siden av og stilte akkurat det samme spm til menn..og her var svarene noe helt annet ja.

Er ikke alle menn som gidder å sitte å "manipulere"/kurtisere damer i timesvis på en bar for å få seg et nummer...

Menn ER enkelt innredet :-)

Gjest naiv sikkert

Når du mener det er en sammenheng mellom tenningsmønster og intelligens, så viser du i alle fall at du ikke er særlig intelligent.

Naturen har skapt menn slik at de kan få svært mange barn og sprer genene sine best ved å få flest mulig barn. Dermed må de tenne på de fleste kvinner.

Kvinner derimot kan ikke få så mange barn da de også må forsørge dem. Derfor tenner kvinner kun på menn som har visse egenskaper som de mener vil gi de beste barna.

Dette har ingenting med intelligens å gjøre.

I tillegg er det slik at stadig flere kvinner kjøper sex. Og flere kvinner har sex utenfor forhold, sex kun for nytelsens skyld.

At du ikke tenner på mange menn og neppe har uforpliktende sex er din sak, men ikke hevd at de som er annerledes enn deg er dumme.

Jeg tviler sterkt på at noen menn tenner på slitne narkovrak som tar 100 kr for et sug, men de har sikkert ikke råd til mer og får jo den orgasmen de ønsker.

"Når du mener det er en sammenheng mellom tenningsmønster og intelligens, så viser du i alle fall at du ikke er særlig intelligent."

Menn gjør seg dumme er det jeg mener, de later som de er kun styrt av instinkter.

"Naturen har skapt menn slik at de kan få svært mange barn og sprer genene sine best ved å få flest mulig barn. Dermed må de tenne på de fleste kvinner."

Slik er det for dyr, vi er ikke dyr lenger, vi er blitt intelligente, men kanskje menn henger litt igjen??

"Kvinner derimot kan ikke få så mange barn da de også må forsørge dem. Derfor tenner kvinner kun på menn som har visse egenskaper som de mener vil gi de beste barna."

Dette gjelder da ikke alle kvinner, mange kvinner velger tvert imot menn som ikke er så bra for en barneoppdragelse..

"I tillegg er det slik at stadig flere kvinner kjøper sex. Og flere kvinner har sex utenfor forhold, sex kun for nytelsens skyld."

Ja, at flere kvinner har sex utenom forhold er nok riktig, men at så mange kvinner kjøper sex tror jeg ikke noe på. Det er da bare å gå på byen så melder 5-10 seg som gledelig gjør det med deg helt gratis.

"Jeg tviler sterkt på at noen menn tenner på slitne narkovrak som tar 100 kr for et sug, men de har sikkert ikke råd til mer og får jo den orgasmen de ønsker."

EH..ja, men da har de jo tent på denne personen da vettu, siden de har fått orgasmen sin. Noen menn er nok ikke så nøye på hva det er de putter pikken inn i bare det suger eller er noe å pule. DER kommer nok intelligensen eller mangelen på den inn i bildet.

petter smart

"Når du mener det er en sammenheng mellom tenningsmønster og intelligens, så viser du i alle fall at du ikke er særlig intelligent."

Menn gjør seg dumme er det jeg mener, de later som de er kun styrt av instinkter.

"Naturen har skapt menn slik at de kan få svært mange barn og sprer genene sine best ved å få flest mulig barn. Dermed må de tenne på de fleste kvinner."

Slik er det for dyr, vi er ikke dyr lenger, vi er blitt intelligente, men kanskje menn henger litt igjen??

"Kvinner derimot kan ikke få så mange barn da de også må forsørge dem. Derfor tenner kvinner kun på menn som har visse egenskaper som de mener vil gi de beste barna."

Dette gjelder da ikke alle kvinner, mange kvinner velger tvert imot menn som ikke er så bra for en barneoppdragelse..

"I tillegg er det slik at stadig flere kvinner kjøper sex. Og flere kvinner har sex utenfor forhold, sex kun for nytelsens skyld."

Ja, at flere kvinner har sex utenom forhold er nok riktig, men at så mange kvinner kjøper sex tror jeg ikke noe på. Det er da bare å gå på byen så melder 5-10 seg som gledelig gjør det med deg helt gratis.

"Jeg tviler sterkt på at noen menn tenner på slitne narkovrak som tar 100 kr for et sug, men de har sikkert ikke råd til mer og får jo den orgasmen de ønsker."

EH..ja, men da har de jo tent på denne personen da vettu, siden de har fått orgasmen sin. Noen menn er nok ikke så nøye på hva det er de putter pikken inn i bare det suger eller er noe å pule. DER kommer nok intelligensen eller mangelen på den inn i bildet.

Selv om vi er intelligente er vi fortsatt i stor grad styrt av våre gener og drifter/instinkter. Å tro at vi har full fri vilje er naivt.

Men det er sant at mange menn, og kvinner, unnskylder seg med instinkter, når de har intelligensen til å overstyre dem i mange tilfeller.

Jeg sier ikke at kvinner velger menn som er flinke til å oppdra barn, men menn som har "gode" gener, dvs menn som ser sterke ut, flinke til å overleve og spre genene videre. Disse kan ofte vise seg å være drittsekker. Før, når menn og kvinner ikke levde sammen i parforhold, var ikke dette et problem.

Det er langt flere menn som kjøper sex, og mye skyldes det du sier, at kvinner enklere får napp på byen. Men er det da rett å rakke ned på menn som ikke har denne muligheten og derfor kjøper sex?

En kan godt få orgasme uten å være tent på den andre personen. Dersom menns penis stimuleres på den rette måten vil de få orgasme, med eller uten tenning.

Tror ikke det er sjelelige kvaler p.g.a. moral bare det er snakk om, når man har avtalt sex med noen man ikke kjenner, og til og med kanskje ikke liker, for å få penger.

Dessuten er historisk de som prostituerer seg lavest på rangstigen i samfunnet, uansett kultur og religion. De kan fremstå som om de har makt, men de er utsatt for det. I alle fall som jeg kjenner til :-)

Og ytre sett er jeg enig i at det ikke er synd på veldig mange av de som prostituerer seg. De har tilsynelatende et bra liv, godt med penger og det er helt frivillig. De kunne fått seg en vanlig jobb om de ville det.

Men går du litt dypere i materien finner du kanskje andre ting. Det har i alle fall jeg gjort. Seksuelle overgrep i ung alder, dårlig selvtillitt, så dårlig at det føles som du har makt fordi noen vil kjøpe deg ,og tendensen til å velge menn som ikke akkurat er prince charming.

Det er en grunn til at "vanlige" jenter, med et positivt bilde på sin egen verdi og sin egen seksualitet, aldri, ikke om helvete frøs til is, ville gjort noe sånt.

Det er det store spørsmålet mener jeg; hva ligger til grunn for at noen frivillig lever et liv som andre ser på som helt forferdelig nedverdigende? Hva får de til å ta det steget som er helt utenkelig for andre å ta?

Og det er en annen viktig faktor; hvilke menn vil være sammen med en som har vært/er prostituert? Til og med flesteparten av de som kjøper kunne ikke tenkt seg det. Samtidig sier de at de respekterer jentene, og at det ikke er negativt for livet til jentene?! Tenker de at "jeg vil ikke, men det er sikkert noen andre som vil"?

Er du glad og presentabel hvis du har en jobbavtale? Fremstår du med selvsikkerhet og gir inntrykk av at du er en ressursperson? Klart du gjør, en prostituert kan gjøre det samme. Hvordan de er på jobb trenger ikke si noen ting om hvordan livet deres er ellers, akkurat som for oss andre.

Og jeg mener ikke at alle går hjem og griner etterpå. Bare sier at mange drikker mye og mange speeder. Og et vanlig sexliv med en mann er så klart vanskelig å ha. Det er utrykket "luksusprostituert" jeg vil til livs - det er ikke gull alt som glimrer :-)

"Dessuten er historisk de som prostituerer seg lavest på rangstigen i samfunnet, uansett kultur og religion."

Feil. Det finnes kulturer hvor prostituerte har blitt dyrket som prestinner.

Ellers vet jeg ikke hvorfor du forsøker å krangle på det jeg sier. Det er meget sansynlig at langt på vei de fleste som prostituerer seg enten får problemer med det på sikt, eller havner i det fordi de har blitt utsatt for overgrep eller andre ukoselige oppvekstvilkår.

Likevel utelukker ikke dette at noen kommer fra det med det meste av selvrespekten og psyken i behold, noe som er avhengig av hvilken kulturell moral man har overvekt av, og hva slags person man er. Det er dog sansynligvis ikke mange, og jeg forsvarer ikke prostitusjon. Men de aller, aller fleste som mener noe om dette, ignorerer enten enkelte sider ved det, eller de har ikke fått med seg alt som er å få med seg.

"...................................."

ShitDiddelyDo

Jeg har aldri kjøpt sex, men det er ikke så vanskelig å tenke seg hvorfor noen gjør det:

- For det første er det rimelig sikkert bedre med en jente enn en hånd. At enkelte kan få seg til å tro noe annet er helt ubegripelig.

- Enkelte har ikke tilgang på annen sex.

- Det er helt sikkert en viss spenning forbundet med det "ulovlige". Uten at det i rettslig sammenheng er ulovlig.

- Mange er nok, som Dorthe skriver, gifte. Det er lite sannsynlig at den prostituerte begynner å pese mannen med sms og urutinerte telefonsamtaler. Altså er det rimelig sikkert at kona aldri får greie på hans utroskap.

- Det er ikke bare-bare for en mann å ta turen ut på byen å få seg et ligg. Uansett hvor kjekk han er.

- Et ons på byen kan resultere i at noen blir såret. Det er lite sannsynlig at hora - som får sine tusenlapper - blir såret når hun ikke hører noe mer.

- Det krever litt egeninnsats å få seg et ligg på byen. Det krever intet annet enn penger for å få seg et uforpliktende betalingsligg.

Når det er sagt forstår jeg ikke hvordan enkelte kan få seg til å feie over illeluktende narkomane som ikke har dusjet på dager, men for de som har penger nok, og kanskje ikke tid eller mulighet til et forhold, kan jeg forstå at enkelte finner det fornuftig å stikke innom et massasjeinstitutt i ny og ne, og få tilfredsstilt de lystene de aller fleste av oss har.

Ser faktisk ikke noe galt i det heller. Ikke så lenge vi ikke snakker om desperate narkomane som selger seg for en slikk og ingenting nede ved rådhuset.

Jeg er heller ikke med på argumentet om at mannen utnytter damene (massasjedamene - ikke gatehorene). De tilbyr en vare for gode penger, mannen kjøper.

Det er rett og rimelig, og kvinnfolket som sitter igjen med sine tusenlapper utnytter mannens lyster like mye som mannen utnytter jentas kropp - som hun frivillig byr fram mot penger.

Et par-tre dusin døgnåpne institutter i Oslo, hundrevis av leiligheter, et nærmere fire-sifret antall gateprostituerte som hver dag får nok til noen doser heroin, forteller meg uansett at markedet er gedigent, og at langt flere menn enn man skulle tro benytter seg av slike tjenester.

Taxisjåfører jeg kjenner, som stadig vekk får tilbud av helt vanlig jenter om å ta betalingen i andre former enn cash, forteller meg også at mange jenter gjerne løfter på trusa for penger.

De samme taxisjåførene, som har full oversikt over hvor et par-tre dusin bordeller i Oslo befinner seg, og som er klare på at disse stedene rennes ned store deler av døgnet, forteller meg også at mannfolk kjøper mye sex. Langt mer enn deres kvinner tror.

ShitDiddelyDo

*Flirer* Jeg trenger ikke romantikk! Men det kom neppe som noen bombe for de som kjenner meg her inne. ;o)

Det vil jeg anta gjelder de fleste av oss. Enkelte ganger er vi bare kåte og vil ha et kvinnfolk tilgjengelig. Hvem det er trenger ikke å være så nøye.

Tviler på at noen stikker til et bordell med mindre de allerede er kåte.

Annonse

Ta det nå ikke så bokstavelig og alvorlig, da. Mange menn tror de får seg et ligg ved å kaste om seg med penger og drinker, og de er selvsagt idioter. Og så finnes det de kvinnene som inntar luremusrollen for å få en gratis kveld på byen. Og så har man alle som ligger et sted midt i mellom :-)

Jeg har aldri giddet å stresse med å spandere og leke sjarmør for å få noen på kroken. Er de interesserte, så henger de seg på uten at jeg må jobbe så altfor aktivt for det. Det er tross alt ikke laget av gull det dere kvinnfolk har mellom bena :-)

"..................................."

det ville vært synd om musa mi var laget av gull. ville sikkert ikke vært så herlig å ha samleie heller, da...

:)

Gjest pungerut

"Jeg er helt enig med deg at disse mennene antagelig ville ha større utbytte av å onanere."

Hadde de det, så hadde de neppe brukt 1500,- i timen på et bordell.

Til syvende og sist så er det for en mann rimligere å betale 1500 for noe han er sikker på å få en å skaffe samboer / gifte seg, betale en formue og kanskje ikke få noe.

Noen kvinnfolk skal bare ha gubbe, luxus, barn og hjem , for deretter å drite i gubben.

Det er så mange fine skilte kvinner ute på byen idag som gjør det for et ONS , litt god mat eller en slant. Og gutten kan bruke sine penger til andre aktiviteter enn ei kjærring med sure miner og liten lyst... PS det finnes noen unntak da, gudsjelov.... PMS er for mange kvinner blitt en livsstilssykdom

Til syvende og sist så er det for en mann rimligere å betale 1500 for noe han er sikker på å få en å skaffe samboer / gifte seg, betale en formue og kanskje ikke få noe.

Noen kvinnfolk skal bare ha gubbe, luxus, barn og hjem , for deretter å drite i gubben.

Det er så mange fine skilte kvinner ute på byen idag som gjør det for et ONS , litt god mat eller en slant. Og gutten kan bruke sine penger til andre aktiviteter enn ei kjærring med sure miner og liten lyst... PS det finnes noen unntak da, gudsjelov.... PMS er for mange kvinner blitt en livsstilssykdom

Jepp. Og kvinner som er økonomisk selvstendige finnes ikke...

"....................................."

mil1365380270

"Dessuten er historisk de som prostituerer seg lavest på rangstigen i samfunnet, uansett kultur og religion."

Feil. Det finnes kulturer hvor prostituerte har blitt dyrket som prestinner.

Ellers vet jeg ikke hvorfor du forsøker å krangle på det jeg sier. Det er meget sansynlig at langt på vei de fleste som prostituerer seg enten får problemer med det på sikt, eller havner i det fordi de har blitt utsatt for overgrep eller andre ukoselige oppvekstvilkår.

Likevel utelukker ikke dette at noen kommer fra det med det meste av selvrespekten og psyken i behold, noe som er avhengig av hvilken kulturell moral man har overvekt av, og hva slags person man er. Det er dog sansynligvis ikke mange, og jeg forsvarer ikke prostitusjon. Men de aller, aller fleste som mener noe om dette, ignorerer enten enkelte sider ved det, eller de har ikke fått med seg alt som er å få med seg.

"Feil. Det finnes kulturer hvor prostituerte har blitt dyrket som prestinner.

Ellers vet jeg ikke hvorfor du forsøker å krangle på det jeg sier"

Også jeg som virkelig forsøkte å være rund i kantene *ler*

Fortell om disse prostituerte som ble dyrket som prestinner.....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...