Gå til innhold

katteskit

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Har katt selv, men hva kan jeg legge ut for å få den til å ikke skite på enkelte plasser, slik som på varmekablene ned til garasjen. Skjønner jo at det er varmt og godt:)

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan bruke Katt-deg-vekk (eller tilsvarende) som du strør ut der katten ikke skal gå. Kjøpes gjennom f eks Nytt&Nyttig (en av de få tingene som faktisk er nyttige derfra), ellers er det noen Jernia som har hatt det.

Gjest dina2
Skrevet

Du kan bruke Katt-deg-vekk (eller tilsvarende) som du strør ut der katten ikke skal gå. Kjøpes gjennom f eks Nytt&Nyttig (en av de få tingene som faktisk er nyttige derfra), ellers er det noen Jernia som har hatt det.

Holder dette lenge av gangen, hvor ofte må jeg strø?

Skrevet

Holder dette lenge av gangen, hvor ofte må jeg strø?

Det har pleid å holde et par eller noen uker, med mindre det regner mye. Da må jeg strø igjen.

Først har jeg strødd to ganger med noen få dagers mellomrom, etter det har jeg bare gjentatt etter noen uker (eller hvis jeg kommer på det når jeg etter en tid ser en katt som går inn i hagen vår igjen ;) )

Jeg har ikke katt selv, da, men naboen har *stønn*

;)

Gjest dina2
Skrevet

Det har pleid å holde et par eller noen uker, med mindre det regner mye. Da må jeg strø igjen.

Først har jeg strødd to ganger med noen få dagers mellomrom, etter det har jeg bare gjentatt etter noen uker (eller hvis jeg kommer på det når jeg etter en tid ser en katt som går inn i hagen vår igjen ;) )

Jeg har ikke katt selv, da, men naboen har *stønn*

;)

Det må jo være enda mer irriterende å plages med naboens katter:) Vår er veldig hjemmekjær og holder seg på vår egen eiendom, iallefall på vinteren

Skrevet

Pus liker ikke pepper, men mengde osv. vet jeg ikke.

Annonse

Skrevet

Kanskje en strategisk plassert kattekasse kan lokke pusen på andre tanker? Men da må du jo plukke ut fra kassen en gang i blant,da...

Gjest spyr nesten
Skrevet

gjør som noen jeg "kjenner" ..... tre voksne katter, ha kattekassa på KJØKKENET.

Det er helt kræsjelig å komme dit ..... for de tømmer sjeldent kassa ..... huset ser forøvrig ut som ett dritthull.

Han er arbeidsledig, hun jobber to dager i uka, de har ett barn, og husarbeide kommer i siste rekke, data og fjernsynet kommer i første rekke ......

Gjest engel 49+
Skrevet

gjør som noen jeg "kjenner" ..... tre voksne katter, ha kattekassa på KJØKKENET.

Det er helt kræsjelig å komme dit ..... for de tømmer sjeldent kassa ..... huset ser forøvrig ut som ett dritthull.

Han er arbeidsledig, hun jobber to dager i uka, de har ett barn, og husarbeide kommer i siste rekke, data og fjernsynet kommer i første rekke ......

uffda - hvor bor det sånne folk, da? Noen burde hejlpe dem til en ryddesjau!

serendipity
Skrevet

Dette er kandidater til Hilde Hummelvoll`s neste program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...