Gjest Lille Kruspersille Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har nettop kjøpt meg disse, fikk de i posten i dag http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=63889&item=5373808427&rd=1&ssPageName=WDVW Men jeg er såååå skuffa fordi jeg tviler på at jeg tør å bruke de. Synes de ser ALTFOR tacky ut. Men jeg håper jeg klarer å ombestemme meg sjø,,,er så utrolig gode å ha på....hva synes dere? Skjønner såklart at de ikke ser såÅÅ horete ut om jeg toner ut med knelangt sort skjørt og sort eller hvit topp. Men de zebragreiene, selv om det er så moderne nå, er litt for dristig for meg tror jeg... *sukk* Synspunkter? 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, det er nå ikke meg da... (Flirer litt i det skjulte) Ps. ikke vondt ment. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 De der er ikke noe for meg,men om du kler deg riktig, så trenger du ikke å bli horete. Kanskje du kan bruke bukse inni eller som du selv sier knelangt skjørt og forøvrig ville jeg latt være å bruke utringa topp til slike støvletter, det blir too much etter min smak 0 Siter
Gjest Caza Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Synes ikke de ser "horete" ut, langt ifra. (jeg er mann) 0 Siter
Gjest Caza Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, det er nå ikke meg da... (Flirer litt i det skjulte) Ps. ikke vondt ment. Dette vil jeg vel kalle horete. http://www.easterncoastcostume.com/Pages/gogoboots/2609RP.jpg 0 Siter
Gjest Lille Kruspersille Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Dette vil jeg vel kalle horete. http://www.easterncoastcostume.com/Pages/gogoboots/2609RP.jpg Men hvordan ville du reagert om du så ei jente (ung forsåvidt) med sånne støvletter ute på byen da? Jeg har ingenting mot å kle meg litt frekt/sexy så lenge det er sofistikert. Noe jeg ikke klarer å si om disse støvlettene, synes BARE de er vulgære nå Vil ikke sende feil signaler.... 0 Siter
Gjest Lille Kruspersille Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Men hvordan ville du reagert om du så ei jente (ung forsåvidt) med sånne støvletter ute på byen da? Jeg har ingenting mot å kle meg litt frekt/sexy så lenge det er sofistikert. Noe jeg ikke klarer å si om disse støvlettene, synes BARE de er vulgære nå Vil ikke sende feil signaler.... Jeg mente mine støvletter i dette innlegget, med zebrastripene. De røde lange var jo bare grusomme. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Det kommer an på hvordan du oppfører deg, hva du kler deg i for øvrig og hvilken stil du har. Jeg har for eksempel ei venninne som ser så classy ut av natur at hun skal slite skikkelig for å se "horete" ut. 0 Siter
Gjest Caza Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Men hvordan ville du reagert om du så ei jente (ung forsåvidt) med sånne støvletter ute på byen da? Jeg har ingenting mot å kle meg litt frekt/sexy så lenge det er sofistikert. Noe jeg ikke klarer å si om disse støvlettene, synes BARE de er vulgære nå Vil ikke sende feil signaler.... Mener du de du har kjøpt, eller de røde? Uansett, jeg tror egentlig jeg er litt for gammel til å ha noen bastante meninger om saken. Er ikke ofte på by'n og ikke på trendy steder. Er jenta hyggelig og grei forøvrig, så hadde jeg nok "glemt" støvlene. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du skal være rimelig gjennomført før det der kan bli stilig! :-) Jeg hadde neppe brukt de til hverdags, men kanskje til et eller annet party - men da måtte resten klaffe skikkelig! 0 Siter
Gjest Lille Kruspersille Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du skal være rimelig gjennomført før det der kan bli stilig! :-) Jeg hadde neppe brukt de til hverdags, men kanskje til et eller annet party - men da måtte resten klaffe skikkelig! Hehe, seeelvsagt skal det være partystøvletter. Til hverdags klarer jeg meg fint i litt mindre hæler... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 De var rimelig grusomme, men du kan redde deg: bruk sorte trange bukser oppi støvlene, og sort blazer med noe hvitt i halsen. Da demper du effekten, og blir stilig. Fordi resten av antrekket er enkelt og balanserer det hele. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg synes ikke de var horete. Men de var kanskje litt mye etter min smak. Likevel kan de faktisk ble ganske stilige med sorte bukser oppi og en sort skjorte/blezer. Så lenge resten av antrekket er enkelt og elegant kan dette bli tøft. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 De ble litt mye for meg, men nå er jeg veldig enkel av meg og ikke flink med kombinasjoner. Kan hende du klarer å balansere det. Lykke til! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Synes de var tøffe jeg, så lenge resten av antrekket holder bra stil:) Kule til byturer! 0 Siter
flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 de ser "billige" ut om du ikke er 20 år og veldig "dyr" ellers 0 Siter
petter smart Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå mangler du bare nettingstrømper, et ultrakort skjørt og masse sminke....... 0 Siter
serendipity Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Horete var de vel ikke, men ikke helt min stil. Men brusk feks,. sort lag, på lag skjørt og hvit skjorte evt. sort polo alene, eller inni) så kan du ha et belte i livet på skjørtet som henger litt (med stor spenne) så blir det litt mer western over antrekket, enn "små hore". Men støvlettene er lite anvennelige etter min smak. 0 Siter
Gjest næsj fysj Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Er sebra greier inn? Trodde det var veldig veldig ut jeg... Uansett fine var de ikke. Forbinder sånt med cowboy laila.. eller ei eller anna hore (ikke at laila er det altså) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.