Gå til innhold

Horete støvletter??

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Kruspersille
Skrevet

Jeg har nettop kjøpt meg disse, fikk de i posten i dag

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=63889&item=5373808427&rd=1&ssPageName=WDVW

Men jeg er såååå skuffa fordi jeg tviler på at jeg tør å bruke de. Synes de ser ALTFOR tacky ut. Men jeg håper jeg klarer å ombestemme meg sjø,,,er så utrolig gode å ha på....hva synes dere?

Skjønner såklart at de ikke ser såÅÅ horete ut om jeg toner ut med knelangt sort skjørt og sort eller hvit topp.

Men de zebragreiene, selv om det er så moderne nå, er litt for dristig for meg tror jeg...

*sukk*

Synspunkter?

Fortsetter under...

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Ja, det er nå ikke meg da...

(Flirer litt i det skjulte)

Ps. ikke vondt ment.

Gjest dina2
Skrevet

De der er ikke noe for meg,men om du kler deg riktig, så trenger du ikke å bli horete. Kanskje du kan bruke bukse inni eller som du selv sier knelangt skjørt og forøvrig ville jeg latt være å bruke utringa topp til slike støvletter, det blir too much etter min smak

Skrevet

Synes ikke de ser "horete" ut, langt ifra.

(jeg er mann)

Gjest Lille Kruspersille
Skrevet

Men hvordan ville du reagert om du så ei jente (ung forsåvidt) med sånne støvletter ute på byen da?

Jeg har ingenting mot å kle meg litt frekt/sexy så lenge det er sofistikert. Noe jeg ikke klarer å si om disse støvlettene, synes BARE de er vulgære nå :( Vil ikke sende feil signaler....

Annonse

Gjest Lille Kruspersille
Skrevet

Men hvordan ville du reagert om du så ei jente (ung forsåvidt) med sånne støvletter ute på byen da?

Jeg har ingenting mot å kle meg litt frekt/sexy så lenge det er sofistikert. Noe jeg ikke klarer å si om disse støvlettene, synes BARE de er vulgære nå :( Vil ikke sende feil signaler....

Jeg mente mine støvletter i dette innlegget, med zebrastripene.

De røde lange var jo bare grusomme.

Gjest malun
Skrevet

Det kommer an på hvordan du oppfører deg, hva du kler deg i for øvrig og hvilken stil du har.

Jeg har for eksempel ei venninne som ser så classy ut av natur at hun skal slite skikkelig for å se "horete" ut.

Skrevet

Mener du de du har kjøpt, eller de røde? Uansett, jeg tror egentlig jeg er litt for gammel til å ha noen bastante meninger om saken. Er ikke ofte på by'n og ikke på trendy steder.

Er jenta hyggelig og grei forøvrig, så hadde jeg nok "glemt" støvlene. :)

Gjest amparro
Skrevet

Du skal være rimelig gjennomført før det der kan bli stilig! :-) Jeg hadde neppe brukt de til hverdags, men kanskje til et eller annet party - men da måtte resten klaffe skikkelig!

Gjest Lille Kruspersille
Skrevet

Du skal være rimelig gjennomført før det der kan bli stilig! :-) Jeg hadde neppe brukt de til hverdags, men kanskje til et eller annet party - men da måtte resten klaffe skikkelig!

Hehe, seeelvsagt skal det være partystøvletter. Til hverdags klarer jeg meg fint i litt mindre hæler...

Gjest engel 49+
Skrevet

De var rimelig grusomme, men du kan redde deg: bruk sorte trange bukser oppi støvlene, og sort blazer med noe hvitt i halsen. Da demper du effekten, og blir stilig. Fordi resten av antrekket er enkelt og balanserer det hele.

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes ikke de var horete. Men de var kanskje litt mye etter min smak. Likevel kan de faktisk ble ganske stilige med sorte bukser oppi og en sort skjorte/blezer. Så lenge resten av antrekket er enkelt og elegant kan dette bli tøft.

Molly Mandy
Skrevet

De ble litt mye for meg, men nå er jeg veldig enkel av meg og ikke flink med kombinasjoner.

Kan hende du klarer å balansere det.

Lykke til!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Synes de var tøffe jeg, så lenge resten av antrekket holder bra stil:) Kule til byturer!

Skrevet

de ser "billige" ut om du ikke er 20 år og veldig "dyr" ellers :)

petter smart
Skrevet

Nå mangler du bare nettingstrømper, et ultrakort skjørt og masse sminke.......

serendipity
Skrevet

Horete var de vel ikke, men ikke helt min stil. Men brusk feks,. sort lag, på lag skjørt og hvit skjorte evt. sort polo alene, eller inni) så kan du ha et belte i livet på skjørtet som henger litt (med stor spenne) så blir det litt mer western over antrekket, enn "små hore". Men støvlettene er lite anvennelige etter min smak.

Gjest næsj fysj
Skrevet

Er sebra greier inn? Trodde det var veldig veldig ut jeg...

Uansett fine var de ikke. Forbinder sånt med cowboy laila.. eller ei eller anna hore (ikke at laila er det altså)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...