Gå til innhold

Horete støvletter??

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Er sebra greier inn? Trodde det var veldig veldig ut jeg...

Uansett fine var de ikke. Forbinder sånt med cowboy laila.. eller ei eller anna hore (ikke at laila er det altså)

Det er jo in å være ut, er det ikke da? :)

Fortsetter under...

Gjest næsj fysj
Skrevet

Det er jo in å være ut, er det ikke da? :)

Vet ikke jeg.. har aldri likt stygge ting jeg, uansett om det er inn eller ut...

Gjest isjameg
Skrevet

Passer fint på hore og hallik party, men til vanlig fest skal du være meget classy fra før av hvis de ikke skal bli horete.. mener jeg da..

Gjest engel 49+
Skrevet

hei, jeg har også svart, i likhet med mange andre. Men jeg synes du har fått overveldende mye negative svar. De har ikke spart på pepper'n.

Tror det går helt bra (hvis du gjør som jeg sa lenger ned her....hehe..)

Hvis du ikke har returrett? Da blir du kanskej mest fornøyd, etter den omgangen du har fått her...

Lykke til, og god påske til deg!

Gjest Lille Kruspersille
Skrevet

hei, jeg har også svart, i likhet med mange andre. Men jeg synes du har fått overveldende mye negative svar. De har ikke spart på pepper'n.

Tror det går helt bra (hvis du gjør som jeg sa lenger ned her....hehe..)

Hvis du ikke har returrett? Da blir du kanskej mest fornøyd, etter den omgangen du har fått her...

Lykke til, og god påske til deg!

altså....etter å ha lest de svarene som sier at støvlettene er horete får jeg bare mer og mer lyst til å bruke dem for å motbevise det :) Og det er tydelig at de kan vekke oppmerksomhet da. Synes egentlig det er bare gøy å gå i klær ingen andre har og som er litt provoserende. Noen må jo tørre litt da blant alle stimfiskene her i landet...

thinkerbell
Skrevet

Liker du dem så går du med dem. Jeg synes fasongen var lekker, men jeg behersker bare ikke å gå i sebra striper (det gjelder forøvrig -alle-dyrestriper!).

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er ikke horete, men jeg får litt assosiasjoner til Cowboy Laila når jeg ser dem.

Jeg hadde nok ikke gått i dem hvis de var mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...