Gjest envy me Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Noen som vet om en solkrem til ansiktet uten olje/fett?? 0 Siter
Spirea Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Har ikke så mye solkremerfaring, men jeg vet i alle fall at jeg ikke kan ha vanlig solkrem i ansiktet, da blir huden helt umulig i løpet av få minutter. Jeg prøvde Cliniques krem med høy solfaktor og så etter kort tid ut som om jeg hadde gått gjennom en haglsverm. Så valgte jeg heller Lancômes krem med solfaktor og ble kjempefornøyd. Jeg tror ikke det er bare fettet som plager huden, det er noe med konserveringsmidler også. Jeg så akkurat like ille ut etter noen timer med Cosmica's 24 hour cream i sin tid..... Min eks mente at "allergitestet" måtte bety at kremen var testet på et antall mennesker og alle fikk allergi ;o) 0 Siter
Line Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Tror du får kjøpt en på apoteket, er det ikke Vichy som fører den, tro... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.