Gjest nickless Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 http://www.home.no/pbo88/ Fant adressen i VG og en artikkel om jentene. Vi må lære oss å verdsette liv og helse, ikke ta alt for gitt.... Dette ga meg et innblikk i en verden jeg aldri før har vært i. 0 Siter
Line Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Sterk lesning... Jeg har ei nær venninne som ble innlagt med kreft i fjor sommer, som har vært gjennom akkurat samme behandling som disse jentene skal gjennom nå. Det var nesten som å få det i reprise.... krysser fingrene for at det går bra med dem. Jeg kommer nok til å se innom siden deres for å følge med på utviklingen fremover. Utrolig bra at noen vil gi denne sykdommen et ansikt! 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Sterk lesning... Jeg har ei nær venninne som ble innlagt med kreft i fjor sommer, som har vært gjennom akkurat samme behandling som disse jentene skal gjennom nå. Det var nesten som å få det i reprise.... krysser fingrene for at det går bra med dem. Jeg kommer nok til å se innom siden deres for å følge med på utviklingen fremover. Utrolig bra at noen vil gi denne sykdommen et ansikt! Ja,jeg blir bare helt overgitt over styrken jentene viser. Å lage hjemmeside, legge mye arbeid ned i dette samtidig som de er under en sånn behandling. Jeg hadde møtt veggen hadde jeg fått en slik diagnose, for sånn styrke har ikke jeg hvertfall. Rett og slett beundringsverdig av dem, måten de håndterer det på. Kanskje det er en fin måte å bearbeide situasjonen på? 0 Siter
Line Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja,jeg blir bare helt overgitt over styrken jentene viser. Å lage hjemmeside, legge mye arbeid ned i dette samtidig som de er under en sånn behandling. Jeg hadde møtt veggen hadde jeg fått en slik diagnose, for sånn styrke har ikke jeg hvertfall. Rett og slett beundringsverdig av dem, måten de håndterer det på. Kanskje det er en fin måte å bearbeide situasjonen på? Jeg tror nok det er en fin måte å bearbeide situasjonen på, samtidig som de på denne måten får fortalt folk hvordan de føler seg. Kanskje de slipper unna mange vanskelige spørsmål ved at de velger denne måten å være åpne på... Å skrive er alltid god terapi, og når man samtidig føler en får støtte utenfra slik som disse jentene gjør, så letter det sikkert situasjonen deres gjennom vanskelige dager... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.