Gå til innhold

Dette er løgn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eh....hva?
Skrevet

Hva mener du med at det er løgn? Skjønner ikke helt her.....

Skrevet

Hva er sannheten da? Hva vet du som ingen andre vet? Er du den omtalte dørselgeren eller??

Gjest dørselger..?
Skrevet

Hva mener du med at det er løgn? Skjønner ikke helt her.....

Hva skjønte du ikke?

Kjerringa lyver selvfølgelig, det er ingen dørselger, og snart kommer beskjeden om at det var en personlig "tragedie" som fikk henne til å skyte seg selv.

Skrevet

Hva skjønte du ikke?

Kjerringa lyver selvfølgelig, det er ingen dørselger, og snart kommer beskjeden om at det var en personlig "tragedie" som fikk henne til å skyte seg selv.

Hvorfor skriver du "tragedie" i anførselstegn? Hvis hun har skutt seg selv så er det en personlig tragedie og ikke noe man bør harselere med.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har tenkt tanken ja..

Hvorfor ringte hun ikke politiet feks, men lå i to timer inne til mannen kom å fant henne??

Annonse

Gjest dørselger..?
Skrevet

Hvorfor skriver du "tragedie" i anførselstegn? Hvis hun har skutt seg selv så er det en personlig tragedie og ikke noe man bør harselere med.

Det gjorde jeg helt bevisst fordi ordene: personlig tragedie, er noe man bruker ved selvmord.

Og dette er tross alt ikke det selv om det er alvorlig nok.

Skrevet

Har tenkt tanken ja..

Hvorfor ringte hun ikke politiet feks, men lå i to timer inne til mannen kom å fant henne??

Men hva er motivet hennes?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men hva er motivet hennes?

Vet ikke jeg..

Dette blir jo bare spekulasjoner.

Kan jo være familieforholdene somm ikke er helt bra. At en i familien har skutt kanskje..?

Skrevet

Vet ikke jeg..

Dette blir jo bare spekulasjoner.

Kan jo være familieforholdene somm ikke er helt bra. At en i familien har skutt kanskje..?

Tror nok uansett at det snart kommer ut en melding som sier "familietragedie" eller "personlig tragedie".... dessverre eller heldigvis.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror nok uansett at det snart kommer ut en melding som sier "familietragedie" eller "personlig tragedie".... dessverre eller heldigvis.

Jepp...Skal ikke se vekk i fra det.

Skal ikke påstå noe om

denne dama eller familien, men folk kan gjøre det utroligste for å få penger igjen på forsikring. Vet faktisk om en som skjøt seg i hode (!) for dette! SYKT!!

Jeg bare lurte på en ting til; det står i artikkelen at han solgte bøker OG malerier.

Er det vanlig egentlig, å selge begge deler samtidig? Dumt spm kanskje men...

Skrevet

Det gjorde jeg helt bevisst fordi ordene: personlig tragedie, er noe man bruker ved selvmord.

Og dette er tross alt ikke det selv om det er alvorlig nok.

Er ikke enig at betegnelsen kun brukes om selvmord. Tilfeller av selvskading av ulik alvorlighetskarakter er også en personlig tragedie.

Får ta forbehold om at det ikke ligger noe økonomisk motiv bak, slik noen har nevnt i tråden her, eller noe annet kriminellt, narko e.l.

Gjest dørselger..?
Skrevet

Er ikke enig at betegnelsen kun brukes om selvmord. Tilfeller av selvskading av ulik alvorlighetskarakter er også en personlig tragedie.

Får ta forbehold om at det ikke ligger noe økonomisk motiv bak, slik noen har nevnt i tråden her, eller noe annet kriminellt, narko e.l.

Ok, da er vi bare litt uenige om bruken av frasen personlig tragedie.

Og litt uenighet på dol går vel greit :)

Annonse

Skrevet

Eller hun er rett og slett helt dust :-)

"..................................."

Gjest blir morro å følge utviklingen
Skrevet

det tror jeg også .... det er jo ingen andre som har hatt besøk av denne bokselgeren .....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt det var en løgn. Jeg er ofte ikke spesielt hyggelig med innpåslitne selgere, altså, jeg oppfører meg greit mot de som tar nei for et nei, men ikke de andre pakkene som, omtrent, setter en fot innenfor døra og lar det stå til, så at jeg i går leste hvilke skritt dørselgere nå har gått til for å få solgt sine varer, begynte jeg naturligvis å frykte for liv og lemmer.

Men nå, når jeg leste at det hele var oppspinn fra ende til annen, selv om jeg egentlig ikke har lest mer enn overskriften hva noen av oppslagene angår, er jeg helt rolig igjen, og kommer til å fortsette mitt ufine, dog litt morsomme, virke med å fortelle hvor landet ligger til de innpåslitne pakkene som lurer seg inn i oppgangen ved å skryte på seg at de bare skal levere noen blomster eller noe sånt, for så å ta dørene fatt.

Puh! Det var et par lange setninger.

Skrevet

Godt det var en løgn. Jeg er ofte ikke spesielt hyggelig med innpåslitne selgere, altså, jeg oppfører meg greit mot de som tar nei for et nei, men ikke de andre pakkene som, omtrent, setter en fot innenfor døra og lar det stå til, så at jeg i går leste hvilke skritt dørselgere nå har gått til for å få solgt sine varer, begynte jeg naturligvis å frykte for liv og lemmer.

Men nå, når jeg leste at det hele var oppspinn fra ende til annen, selv om jeg egentlig ikke har lest mer enn overskriften hva noen av oppslagene angår, er jeg helt rolig igjen, og kommer til å fortsette mitt ufine, dog litt morsomme, virke med å fortelle hvor landet ligger til de innpåslitne pakkene som lurer seg inn i oppgangen ved å skryte på seg at de bare skal levere noen blomster eller noe sånt, for så å ta dørene fatt.

Puh! Det var et par lange setninger.

Husker mange hadde sånne skilt på døren hvor det stod:

"HVER TREDJE SELGER BLIR SKUTT, DEN ANDRE HAR NETTOPP GÅTT!"

Jeg trodde dette var en selger som hevnet seg -hehe

Gjest sol etter regn
Skrevet

Husker mange hadde sånne skilt på døren hvor det stod:

"HVER TREDJE SELGER BLIR SKUTT, DEN ANDRE HAR NETTOPP GÅTT!"

Jeg trodde dette var en selger som hevnet seg -hehe

- Kjøpte vinterdekk hos Sharif's ved Skedsmokorset i fjor - på veggen stod et SVÆRT skilt;

"TYVERI VIL IKKE BLI ANMELDT, MEN STRAFFET"...

Tviler ikke på at de mener det heller. ;)

Er bare noen som tar saken i egne hender, enten det er selgere eller tyver.. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...