Molly Mandy Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har sykmeldt meg pgav stress på jobben av forskjellig art. Hvordan er det overfor trygdekontoret å reise en liten tur på fjellet? Jeg tror vel i grunnen ikke at de følger meg med lupe, men sjefen min, som så det som et svik at jeg sykmeldte meg, bor et par hus unna. Kan han si noe på det? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Så lenge du ikke skal utenlands så er det vel greit tror jeg 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Du kan reise med god samvittighet, det er fullt lovlig. 0 Siter
flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Du mener å reise bort i helligdagene? - det kan du gjøre med god samvittighet. Jeg vet man skal gi beskjed til trygdekontoret om man skal på lengre reiser etc. - men det har vel noe med feriepenger etc. å gjøre om man er langtidssykemeldt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.