willow Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Vi skal selge vår retro-leilighet og flytte til Oslo, og i den anledning lurer jeg på om det er noen her som har gode/dårlige erfaringer de vil dele angående meglere i Trondheim? Vi har fått tips om at Notar er det bare å holde seg langt unna og at BNBank er strenge, men veldig flinke. Noen som har noen tips til "jomfru-selgere"? 0 Siter
org Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Vi brukte Notar. De er dyre, men jeg tror det lønte seg likevel i vårt tilfelle. 0 Siter
Line Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Eiendomsmegler 1 har flinke meglere. Notar likeså, men det er ikke like strenge krav til utdanning der. Jeg kjenner flere av meglerne hos begge disse, og det er stor forskjell i bakgrunn. Nylander brukte foreldrene mine da de solgte huset. Nå nylig solgte et par i nabolaget her huset sitt til takst, dagen etter visning. De brukte Heimdal Eiendom. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Notar har ikke noe godt rykte her i Trondheim. Det går tregt både med salg og oppgjør. De er heller ikke medlemmer i Eiendomsmeglerforbundet, det vil si at de ikke er autoriserte. Les mer om meglere på nef.no, derf inner du også liste over autoriserte meglere i Trondheim. Har hørt mye bra om Nylander, og har positiv erfaring med dem sjøl også. SpareBank1 skal visstnok også være bra, men jeg har ingen personlig erfaring med dem. Lykke til, selv om dere flytter fra byen med Lykkens Portal. ) 0 Siter
Gjest izzabell Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 hadde god erfaring med Heimdal Eiendom da jeg kjøpte leilighet i Trondheim 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.