Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal selge vår retro-leilighet og flytte til Oslo, og i den anledning lurer jeg på om det er noen her som har gode/dårlige erfaringer de vil dele angående meglere i Trondheim? Vi har fått tips om at Notar er det bare å holde seg langt unna og at BNBank er strenge, men veldig flinke. Noen som har noen tips til "jomfru-selgere"?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi brukte Notar. De er dyre, men jeg tror det lønte seg likevel i vårt tilfelle.

Skrevet

Eiendomsmegler 1 har flinke meglere. Notar likeså, men det er ikke like strenge krav til utdanning der. Jeg kjenner flere av meglerne hos begge disse, og det er stor forskjell i bakgrunn.

Nylander brukte foreldrene mine da de solgte huset.

Nå nylig solgte et par i nabolaget her huset sitt til takst, dagen etter visning. De brukte Heimdal Eiendom.

Skrevet

Notar har ikke noe godt rykte her i Trondheim. Det går tregt både med salg og oppgjør. De er heller ikke medlemmer i Eiendomsmeglerforbundet, det vil si at de ikke er autoriserte. Les mer om meglere på nef.no, derf inner du også liste over autoriserte meglere i Trondheim.

Har hørt mye bra om Nylander, og har positiv erfaring med dem sjøl også. SpareBank1 skal visstnok også være bra, men jeg har ingen personlig erfaring med dem.

Lykke til, selv om dere flytter fra byen med Lykkens Portal. :o)

Gjest izzabell
Skrevet

hadde god erfaring med Heimdal Eiendom da jeg kjøpte leilighet i Trondheim

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...