Gå til innhold

Utro med en sexy alenemor fra Bærum

Anbefalte innlegg

Gjest Oslomann26

Jeg var byen denne helgen. For å gjøre en lang historie kort, endte kvelden opp med at jeg tok en alenemor på 32 år med meg hjem. Den natten var en av min beste sexopplevelser i lang lang tid. Søndag morgen våknet jeg opp med at hun satt på sengen og sa at hun skulle dra. Da jeg var helt i ørska etter en lang og fuktig lørdag på, fikk jeg aldri gjordt mer enn å kysse henne farvel. Har hverken etternavn eller tlf.nummer.

Så til poenget, jeg har gjennom de 3 siste årene hatt en samboer, allikevel er det jeg angrer mest på fra den kvelden, er at jeg IKKE fikk sagt ordentlig ha det til den, i mine øyne, fantastisk sexy damen. Er nesten så jeg drar til Bærum for å finne henne igjen, he he:o))

NB: Vet at dere sikkert synes jeg er en følemessig kald person, men jeg ville bare dele dette med dere, da det er noe av det diggeste jeg har opplevd på lenge:o))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178549-utro-med-en-sexy-alenemor-fra-b%C3%A6rum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest sylvestre

Er det en mikroskopisk sjangs for at hun likte det hun fikk når hun gikk før du våknet? Nope

Er du en hun vil treffe igjen når hun våknet og snek seg ut? Nope

Ville hun elske med deg, eller bare ha seg noe? Tenk sjæl

Gjorde du inntrykk som hun gidder dele med andre når hun ikke engang ville treffe deg morgenen etterpå? Nope

Er du fjortis som forteller mer om ditt eget nivå enn om dama? Svar sjæl

Annonse

Ja, sånn kan det gå. Kanskje hun leser dette og melder seg?

Eller så kan du jo rykke inn en annonse i Aftenposten, sånn a la dette:

"Til deg i rosa jakke som møtte blikket mitt på danskebåten 4. november. Jeg er han som snakket med deg like før du ramlet overbord".

Gjest Espen1978

Når jeg leser innlegget, er det tydelig at du vil dele dette med noen, men kanskje du burdte snakke med en kamerat/venninne om det istedet:o))

Har selv tullet litt da jeg var i langdistanseforhold (godt nok ikke gått så langt som deg). Men en ting har jeg lært og det er at utroskap ikke er verdt prisen.

Hvis hun/han finner ut av det (som min kjæreste gjorde), så er noe av det viktigste fundamentet i et forhold ødelagt, nemlig tillit. Så hvis du er glad i dama di, så er det nok best at du skjerper deg og i fremtiden holder deg langt vekk fra andre damer:o))

Gjest Oslomann26

Digg iveg du!! men synes ikke du er noe å rope hurra for!

har du problemer i et forhold, løser du det ikke på denne måten:-)

Takk for mye feedback, jeg tar det så absolutt til meg

Skal prøve å ikke stikke så mye innom ”Fridays” i fremtiden, he he :o)

Gjest M.Angelica

Hvor kvalm går det an å bli??

Hvis dette er det diggeste du har opplevd burde du vel gjøre det slutt med hun du bor sammen med?

Stakkars dame..

Hva hadde du gjort og følt om dama di hadde vært utro mot deg?

Og i tillegg ment at han hun var utro med var dritsexy og utrolig god i senga. Beste ligget hun noen gang har hatt?!?!

God bedring!

Gjest Elextra

Hadde hun synes det var like digg som deg, hadde hun neppe stukket av på den måten. Du hadde derfor neppe oppnådd noe som helst ved å fortelle henne om din opplevelse.

Forøvrig synes det ganske patetisk å være så fornøyd og nærmest stolt over å være utro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...