Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer, gode eller dårlige, med Apollo og reiser til f.eks. Kreta?

Fortsetter under...

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg har reist med dem flere ganger. Ikke hatt problemer av betydning.

De er som alle de andre store aktørene på markedet.

Skrevet

Jeg har reist med dem flere ganger. Ikke hatt problemer av betydning.

De er som alle de andre store aktørene på markedet.

Er det noe sted du vil anbefale fremfor andre, da?

Gjest Morsk
Skrevet

Er det noe sted du vil anbefale fremfor andre, da?

Spørs veldig på hva du er ute etter. Er det med eller uten barn? Viktig med mulighet for mye festing? Rolig og romantisk eller hektisk og støyende? Hvor viktig er gode strender? severdigheter etc.

petter smart
Skrevet

Har meget god erfaring med apollo. En billig tur og det beste hotellet jeg har opplevd i syden. Helt på høyde med gode norske hoteller.

Men dette vil nok variere.

Men generelt har de litt bedre service enn gjennomsnittet. De er store, men ikke for store.

Skrevet

Spørs veldig på hva du er ute etter. Er det med eller uten barn? Viktig med mulighet for mye festing? Rolig og romantisk eller hektisk og støyende? Hvor viktig er gode strender? severdigheter etc.

Skal reise med barn, så da må det være et rolig sted - og gjerne på Kreta.

Annonse

Skrevet

Har meget god erfaring med apollo. En billig tur og det beste hotellet jeg har opplevd i syden. Helt på høyde med gode norske hoteller.

Men dette vil nok variere.

Men generelt har de litt bedre service enn gjennomsnittet. De er store, men ikke for store.

Fortell, fortell! Hvilket hotell, hvor i syden? *nysgjerrig* :)

Gjest Morsk
Skrevet

Skal reise med barn, så da må det være et rolig sted - og gjerne på Kreta.

Har ikke vært på Kreta desverre, men vil si at for barn må vel Alcudia på Mallorca være rene himmelrike på jord.

Skrevet

Har ikke vært på Kreta desverre, men vil si at for barn må vel Alcudia på Mallorca være rene himmelrike på jord.

det er jeg enig med deg i! :)

Gjest Dropper nicket akkurat nå...
Skrevet

Apollo hadde dessverre ikke reiser så sent som vi ønsket til den delen av Kreta hvor vi ville dra... ellers hadde vi brukt dem,- såvidt jeg husker kom de rimeligst ut.

petter smart
Skrevet

Fortell, fortell! Hvilket hotell, hvor i syden? *nysgjerrig* :)

Det var på kreta, litt utenfor chania. Passer veldig bra for noen med barn da det ikke var noen barer e.l. i nærheten, da måtte en dra inn til chania. Ok strand. Kort vei til billige butikker (altså ikke de dyre "supermarkedene").

Hotellet het anais summerstar. Det ble drevet av skandinaver. Veldig greit at de på hotellet skjønner norsk.

Skrevet

Det var på kreta, litt utenfor chania. Passer veldig bra for noen med barn da det ikke var noen barer e.l. i nærheten, da måtte en dra inn til chania. Ok strand. Kort vei til billige butikker (altså ikke de dyre "supermarkedene").

Hotellet het anais summerstar. Det ble drevet av skandinaver. Veldig greit at de på hotellet skjønner norsk.

Tusen takk for tipset! Hørtes lovende ut. :)

Skrevet

Sikkert, men tror det er dyrere enn Hellas?

Annonse

Skrevet

Apollo hadde dessverre ikke reiser så sent som vi ønsket til den delen av Kreta hvor vi ville dra... ellers hadde vi brukt dem,- såvidt jeg husker kom de rimeligst ut.

I sommerkatalogen var det i hvert fall mye å velge i. Hvor sent (eller tidlig) er det "forsvarlig" å dra, mht. temperaturer og sånn?

Gjest Dropper.....
Skrevet

I sommerkatalogen var det i hvert fall mye å velge i. Hvor sent (eller tidlig) er det "forsvarlig" å dra, mht. temperaturer og sånn?

Det er vel bra sålenge de har turer dit, tror jeg. Vet ikke helt hvor tidlig de starter, men den siste uken de har der om høsten, er det (som regel) god, varm norsk sommer.

Men de stoppet reisene til Østlige Kreta en uke før Vest,- derfor passet de ikke for oss.

Skrevet

Apollo er helt OK. Ingen av reiselederne var norske da jeg reiste med Apollo, men det gjorde ingenting.

Det er mange flotte steder på Chania-kysten, fint for både barn og voksne. Men det kan bli skikkelig glohett på Kreta i juli/august, ofte opp i 40 grader.

Gjest Morsk
Skrevet

Nei, det er så og si likt prisnivå. Kreta har blitt nokså dyrt etterhvert.

Skrevet

Alcudia i mai måned er både billig og vakkert! ) der har jeg vært 2 ganger.

Skrevet

Apollo er helt OK. Ingen av reiselederne var norske da jeg reiste med Apollo, men det gjorde ingenting.

Det er mange flotte steder på Chania-kysten, fint for både barn og voksne. Men det kan bli skikkelig glohett på Kreta i juli/august, ofte opp i 40 grader.

Takk for svar! Tror nok helst at det blir vår - eller høstreise uansett hvor vi reiser. Liker ikke når det blir over 30 grader... Har vært i India med drøye 40 grader og høy luftfuktighet...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...