Gjest katteeier Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 ..til bad. Det trengs nå, skal skrubbe ned hele rommet. Hva er bra til regelmessig desinfisering av flislagt bad og hvor får jeg kjøpt det? Takk. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 tisser katten overalt, og lukter det skikkelig kattepiss? skal nok aldri ha katt.... 0 Siter
Gjest katteeier Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 tisser katten overalt, og lukter det skikkelig kattepiss? skal nok aldri ha katt.... Nei, den gjør det den skal i kassa si, men røyter en del og kommer jo ut av dokassa med "kasserester" på potene.. Det var detaljene. Så til spørsmålet mitt.. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nei, den gjør det den skal i kassa si, men røyter en del og kommer jo ut av dokassa med "kasserester" på potene.. Det var detaljene. Så til spørsmålet mitt.. Funker ikke Ajax godt nok? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hør hos en rørleggerforretning! De har forskjellige slags rengjøringsremedier har jeg sett. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hør hos en rørleggerforretning! De har forskjellige slags rengjøringsremedier har jeg sett. Eller hos slike forretninger som Biltema, Clas Ohlson og byggvaresentere. 0 Siter
kyrillo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Bruker ikke folk klor lenger? Klorin er jo desinfiserende.. en skvett i vaskebøtta og litt i slukene. 0 Siter
Gjest katteeier Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Funker ikke Ajax godt nok? Du lurer visst på enda mer enn meg du, hva med å lage en egen tråd. :-P 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Du lurer visst på enda mer enn meg du, hva med å lage en egen tråd. :-P *LOL* Det er viktig å være nysgjerrig og interessert, vettu....hehe 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Bruker ikke folk klor lenger? Klorin er jo desinfiserende.. en skvett i vaskebøtta og litt i slukene. Klorin er slettes ikke så desinfiserende som folk tror. Men vanlige vaskemidler fjerner nok bakterier. Ingen grunn til å bli hysterisk heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.