Gjest må ha ryddedag Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Kan jeg bruke rødsprit? Datteren min har tegnet på gulvet... 0 Siter
collins Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Regner med at du har et ubehandlet tregulv? I så fall har vel tusjfargen trukket litt inn i treet, så i tillegg til rødsprit må du nok slipe ned med et sandpapir. Er det et lakkert tregulv, så går det også bra med rødsprit, men du må regne med at lakken blir litt mattere der du gnir. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Regner med at du har et ubehandlet tregulv? I så fall har vel tusjfargen trukket litt inn i treet, så i tillegg til rødsprit må du nok slipe ned med et sandpapir. Er det et lakkert tregulv, så går det også bra med rødsprit, men du må regne med at lakken blir litt mattere der du gnir. du kan evt. bleke bort farge med klor. 0 Siter
bb71 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Dette har jeg vært borti ja! Bruker jif og svamp og det har funka. Vi har lakka gulv. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har fjernet tusj fra et lakkert trebord. Vanlig tusj fjernes med Jif kjøkken, mens vanskelige tusjflekker (fra såkalte "trylletusjer"), måtte fjernes med Jif skurekrem. Da gikk alt bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.