Gjest huffameida Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 La oss si at du har hatt noe på gang med en i 2-3 måneder. Dere har vært en god del sammen og du har blitt ganske glad i han/henne. Men så er det over. Hvor lang tid tar det før du slutter å tenke på denne personen? Og hvor lang tid tar det før du har sex med andre igjen? Klarer du å se på andre uten å sammenligne han/henne med den du har hatt noe på gang med? 0 Siter
Gjest hjertesorg Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ååååh.... det lurer jeg også på! :|| 0 Siter
Mistera Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Er ikke det individuelt da? Åssen følelser var der inni bildet osv... Om det var mer seriøst eller om det bare var flyktig... Kommer helt an på situasjonen! 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har nettopp vært i den situasjonen. Kom overraskende fort over det, men var ikke hodestups forelsket, selv om personen hadde alt (- én vesentlig ting) som jeg søker. 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Med overraskende kort tid menes ca 3 uker. Har hatt et samboerskap tidligere, inkl forhold varte det 1½-2 år. Det tok 2½ år å komme over. Var forelskelse ved første blikk. Turbulent forhold. Disse tingene var ikke 2-3 måneders "forholdet". 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Noen dager å komme over, maks tre. Hopper ikke fra den ene til den andre, så ville nok ta ei stund før jeg hadde sex igjen. Tenker ikke på ekser sammen med nye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.