Gå til innhold

hatt noe på gang..hvor lang tid for å komme over han/henne?

Anbefalte innlegg

Gjest huffameida
Skrevet

La oss si at du har hatt noe på gang med en i 2-3 måneder. Dere har vært en god del sammen og du har blitt ganske glad i han/henne. Men så er det over.

Hvor lang tid tar det før du slutter å tenke på denne personen? Og hvor lang tid tar det før du har sex med andre igjen? Klarer du å se på andre uten å sammenligne han/henne med den du har hatt noe på gang med?

Fortsetter under...

Gjest hjertesorg
Skrevet

Ååååh.... det lurer jeg også på! :||

Skrevet

Er ikke det individuelt da? Åssen følelser var der inni bildet osv... Om det var mer seriøst eller om det bare var flyktig...

Kommer helt an på situasjonen!

Gjest feminatur
Skrevet

Har nettopp vært i den situasjonen. Kom overraskende fort over det, men var ikke hodestups forelsket, selv om personen hadde alt (- én vesentlig ting) som jeg søker.

Gjest feminatur
Skrevet

Med overraskende kort tid menes ca 3 uker.

Har hatt et samboerskap tidligere, inkl forhold varte det 1½-2 år. Det tok 2½ år å komme over. Var forelskelse ved første blikk. Turbulent forhold. Disse tingene var ikke 2-3 måneders "forholdet".

Gjest dina2
Skrevet

Noen dager å komme over, maks tre.

Hopper ikke fra den ene til den andre, så ville nok ta ei stund før jeg hadde sex igjen. Tenker ikke på ekser sammen med nye

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...