Gjest nudist? Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg elsker å gå naken i hjemmets lune rede, gjerne til langt på dag - vel og merke når jeg er alene hjemme. Liker å sole meg naken men ikke blotte meg for andre.. Er jeg nudist? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 du tenderer til å være naturist? Føles det galt? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 I hjemmets lune rede gjør folk stort sett hva de vil for meg. Men jeg må bare spørre; Sitter du på sofaen din og på pinnestoler med rumpa bar? Det har jeg litt problemer med. I tilfelle kunne du drasset med deg et aldri så lite sitteunderlag slik at hvis du har venner som slenger innom, så....? Trenger jeg si mer? Vil bare minne om at utsondring fra kroppens hulrom skjer kontinuerlig:) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Skapnudist? "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.