Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente som har veldig lyst å prøve analsex med kjæresten min. syns det er deilig når han beføler meg "der". men vi har prøvd to ganger nå, og jeg klarer ikke at han har hodet på penis inne engang! det gjør så vondt! er det slik at man bare må bite tenna sammen første gang eller? bruker lang tid og mye glidemiddel. noen som også hadde det sånn, men som fikk det til lell?? hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178595-vil-men-f%C3%A5r-det-ikke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest singel med stor S:-)

Jeg hadde det på samme måten som deg deg når vi begynte å ha analsex. Kjempevondt, selv om han ikke hadde hele penishodet inne en gang! Men vi prøvde igjen flere ganger, og etterhvert ble det bedre. Brukte også lang tid, masse glidemiddel og begynte med fingrene. Men likevel var det ufattelig vondt når penisen skulle inn.

Men det gikk seg til og etter utallige forsøk, og mye vondt, klarte jeg til slutt å ha han inne i meg. Men da må jeg være kjempekåt, og helst ha kontrollen selv over hvor fort en går frem og slikt.

(Det med at det ikke skal være vondt i begynnelsen kan jeg forstå til en viss grad. Jeg har hatt analsex med min eksmann et utall ganger, han har stor og tykk penis og det var veldig vondt i begynnelsen, ble bedre etterhvert, men aldri helt uten smerter. Har også hatt analsex med en annen mann i den senere tid. Det var ikke vondt i det hele tatt. Han har adskillig mye mindre penis, så det er nok årsaken.

Gjest har ikke prøvd

Jeg hadde det på samme måten som deg deg når vi begynte å ha analsex. Kjempevondt, selv om han ikke hadde hele penishodet inne en gang! Men vi prøvde igjen flere ganger, og etterhvert ble det bedre. Brukte også lang tid, masse glidemiddel og begynte med fingrene. Men likevel var det ufattelig vondt når penisen skulle inn.

Men det gikk seg til og etter utallige forsøk, og mye vondt, klarte jeg til slutt å ha han inne i meg. Men da må jeg være kjempekåt, og helst ha kontrollen selv over hvor fort en går frem og slikt.

(Det med at det ikke skal være vondt i begynnelsen kan jeg forstå til en viss grad. Jeg har hatt analsex med min eksmann et utall ganger, han har stor og tykk penis og det var veldig vondt i begynnelsen, ble bedre etterhvert, men aldri helt uten smerter. Har også hatt analsex med en annen mann i den senere tid. Det var ikke vondt i det hele tatt. Han har adskillig mye mindre penis, så det er nok årsaken.

Hvorfor ha det når det gjør vondt?

Gjest singel med stor S:-)

Hvorfor ha det når det gjør vondt?

hvorfor ha det når det gjør så vondt...ja si det.

Det er jo godt på en vond måte om jeg kan si det på den måten... Men når en blir vant til det så er det mer godt enn det er vondt.

Nå er det bare godt!

Så i mitt tilfelle kan en si at størrelsen har alt å bety for om det er godt eller ikke:-)

Mange sier jo grunnen til at de ønsker å ha analsex er fordi mannen ønsker det. Men det er ikke grunnen til at jeg ønsket det. Grunnen var at vi begge syntes dette hørtes godt ut, og ønsket å prøve det ut. Og jeg hadde hørt at det ville være vondt i begynnelsen, men at det ville bli bedre etterhvert, så derfor fortsatte vi.

(PS. du får prøve selv, så kanskje du forstår litt bedre hva jeg mener....er verdt det!)

Annonse

• 2 uker senere...

Blir ikke penis litt...vel.. grisete..?

...

har ikke prøvd, vil ikke prøve.. :)

Prøvde selv maaange ganger og hadde samme problem som deg. Det gjorde så ufattelig vondt. Men siden dette er noe som tenner meg og min mann veldig, bestemte vi oss for å prøve det på den "brutale" måten,hvor han bare pressa den inni. Det var vondt men gikk fort over til nytelse. Funka godt for oss! Det finnes og en krem som er til formålet som bedøver i ca 5 min. Kan kjøpes der i dildo homepartys! Lykke til

Prøvde selv maaange ganger og hadde samme problem som deg. Det gjorde så ufattelig vondt. Men siden dette er noe som tenner meg og min mann veldig, bestemte vi oss for å prøve det på den "brutale" måten,hvor han bare pressa den inni. Det var vondt men gikk fort over til nytelse. Funka godt for oss! Det finnes og en krem som er til formålet som bedøver i ca 5 min. Kan kjøpes der i dildo homepartys! Lykke til

vi har prøvd mange ganger nå, og det går rett og slett ikke. så nå har jeg helt mistet lysten til å prøve mer! det kjennes ut som alt bare revner hvis han presser inn. gjorde det ikke ubeskrivelig vondt da dere gjorde det på den "brutale" måten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...