nilia Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg lager vannbakkels for første gang, og tror jeg har gjort noe galt. I oppskriften sto det at de skulle være i ovnen i ca 40 min. Vel, mine har stått der inne i ca.15 min, men de hever seg ikke. Det ser nesten ut som deigen bare "svetter". Kan dette være riktig. Jeg har fulgt oppskriften nøye, så jeg synes det er rart.Det er jo nesten som at deigen rett og slett er for tykk. Noen som kan lage vannbakkels, og som vet hvordan de skal se ut når de står i ovnen? Vennlig hilsen 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Du, jeg _tror_ faktisk at de er sånn til å begynne med! Også *POFF* så blåser de seg opp! MEN du må IKKE åpne stekovnsdøra før de er oppblåst og ferdigstekt! Vent i 40 min du, hvis de ikke forkulles innen da! MVH 0 Siter
nilia Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Du, jeg _tror_ faktisk at de er sånn til å begynne med! Også *POFF* så blåser de seg opp! MEN du må IKKE åpne stekovnsdøra før de er oppblåst og ferdigstekt! Vent i 40 min du, hvis de ikke forkulles innen da! MVH Nå er begge brettene med vannbakkels ferdige, og de gjorde som du sa, hevde seg kjempefint etterhvert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.