Gjest Flystripa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Her er det i ferd med å bli kjedelig - så jeg trenger et tips... Noe på tv? Noe på nettet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Big brother, Lost og så skal jeg sitte litt på nettet. Skjer ikke mye morro nå som det er påske ( 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Big brother, Lost og så skal jeg sitte litt på nettet. Skjer ikke mye morro nå som det er påske ( God påske, Dorthe! Og Flystripa! Påske kan være noe dritt. Kommer an på. Jeg har hatt noen møkkadager, men bra nå og fremover. Fint vær også. Snart er våren her 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Big brother, Lost og så skal jeg sitte litt på nettet. Skjer ikke mye morro nå som det er påske ( Nå sitter jeg her, da, og har ett øye på "Ekstrem rengjøring" også ;-) Til nå har vi spist middag, drukket ettermiddagskaffe og vasket/ryddet bad og soverom. Ellers så bekymrer jeg meg litt for min gamle far, lurer på hvordan vi skal vri oss unna svigemorbesøk, tenker på hvordan det ville vært å være rik og eie en hytte på fjellet med div. fasiliteter! Seinere i kveld blir det BB og kanskje en eller annen TV-krim. Også avsluttes den med et bad og synke ned i ren seng, med påskens brain-candy; Sushi for nybegynnere... Herreguuud...er det mulig å si så mye om så lite???? God Påske! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 God påske, Dorthe! Og Flystripa! Påske kan være noe dritt. Kommer an på. Jeg har hatt noen møkkadager, men bra nå og fremover. Fint vær også. Snart er våren her God påske til deg og engel. Ja, dette er kjedelige dager. Alle er bortreist jo eller opptatt av sine. Mine har dratt på hyttetur. Jul og påske og 17.mai er fæle tider ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå sitter jeg her, da, og har ett øye på "Ekstrem rengjøring" også ;-) Til nå har vi spist middag, drukket ettermiddagskaffe og vasket/ryddet bad og soverom. Ellers så bekymrer jeg meg litt for min gamle far, lurer på hvordan vi skal vri oss unna svigemorbesøk, tenker på hvordan det ville vært å være rik og eie en hytte på fjellet med div. fasiliteter! Seinere i kveld blir det BB og kanskje en eller annen TV-krim. Også avsluttes den med et bad og synke ned i ren seng, med påskens brain-candy; Sushi for nybegynnere... Herreguuud...er det mulig å si så mye om så lite???? God Påske! LOL, du har en like interessant påske som meg. Jeg har til og med lånt bort bilen min til barnefaren slik at de og minstemann kan dra på dagsturer. Går det an å være så dum? God påske ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 I kveld er det Lost på TVN og Påskenøtter på TV 2. Jeg har kjøpt "The Incredibles" på DVD og skal kanskje se på det - eller lese litt i krimboka mi. Og så blir det vel noen runder innom DOL. Dessuten skal jeg ha meg et par glass rødvin. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nå sitter jeg her, da, og har ett øye på "Ekstrem rengjøring" også ;-) Til nå har vi spist middag, drukket ettermiddagskaffe og vasket/ryddet bad og soverom. Ellers så bekymrer jeg meg litt for min gamle far, lurer på hvordan vi skal vri oss unna svigemorbesøk, tenker på hvordan det ville vært å være rik og eie en hytte på fjellet med div. fasiliteter! Seinere i kveld blir det BB og kanskje en eller annen TV-krim. Også avsluttes den med et bad og synke ned i ren seng, med påskens brain-candy; Sushi for nybegynnere... Herreguuud...er det mulig å si så mye om så lite???? God Påske! Marian Keyes er utmerket brain candy! ) 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 LOL, du har en like interessant påske som meg. Jeg har til og med lånt bort bilen min til barnefaren slik at de og minstemann kan dra på dagsturer. Går det an å være så dum? God påske ) Du er snill som legger til rette for minstemanns dagsturer :-) ...og så kan du jo bare skylde på at du ikke har bil når du blir "invitert" til en påskesession hos feks foreldrene dine ;-) Nei, interessant er nok ikke vår påske"feiring", men har seriøse planer om å kose meg/oss fordet! Og snart er det våååår! Ha en fortryllende aften, frue :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 God påske til deg og engel. Ja, dette er kjedelige dager. Alle er bortreist jo eller opptatt av sine. Mine har dratt på hyttetur. Jul og påske og 17.mai er fæle tider ) ja det er så innmari familieavhengig.. 17.mai driter jeg i forresten, men noen ganger føler man seg som unnalurer. Men jeg kan det nå som jeg ikke har små. Du har jo din minste... 0 Siter
Elbereth Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Sitter og doler. Svigermor er kommet på besøk, og hun sitter og ser på et-eller-annet dansegalla. "Næ ke arti dæm har det, karan på tv"... Jeg forstår ikke hvordan noen orker. Nå har sikkert 6 forskjellige stemmer sunget samme melodien - (sitter med ryggen til) *grøss* Så her sitter jeg, har spist en halv kilo blå stenfrie druer - kjempegode - nå skal jeg ha meg en kopp kaffe, og så skal jeg få yngstebarnet på badet. Nestyngstemann bygger bilbane på stuegulvet, nesteeldste og en venninne bygger om i rotteburet (nyanskaffelse...) og den eldste er på "liggeoverbesøk". Akkurat det siste lurer jeg på - om de er ute på fest ellerno "Neida - vi skal se en film, har lånt masse dvd'er..." De så fryktelig lure ut da de gikk. Time will show. Har såpass lang hukommelse at jeg vet sånn omtrent hvordan de tenker. Liker jeg å tro i alle fall... 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Marian Keyes er utmerket brain candy! ) Ja ikke sant? Prøver vanligvis å lese litt mer "ordentelige" ting, så da blir M.K et deilig avbrekk! God kveld, malun! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Du er snill som legger til rette for minstemanns dagsturer :-) ...og så kan du jo bare skylde på at du ikke har bil når du blir "invitert" til en påskesession hos feks foreldrene dine ;-) Nei, interessant er nok ikke vår påske"feiring", men har seriøse planer om å kose meg/oss fordet! Og snart er det våååår! Ha en fortryllende aften, frue :-) Foreldrene mine har også dratt på hytta så noen invitasjon derfra kommer ikke. Jeg kommer ikke inn hjemme hos dem uansett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 ja det er så innmari familieavhengig.. 17.mai driter jeg i forresten, men noen ganger føler man seg som unnalurer. Men jeg kan det nå som jeg ikke har små. Du har jo din minste... Han sender jeg til faren når det er slike dager. Jeg kan ikke engang dra å se på 17.maitoget siden de har ødelagt Karl Johan. Dessuten får jeg klaus av så mange folk som sparker og dytter borti meg. Jeg tror kanskje jeg trives best hjemme på slike dager 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja ikke sant? Prøver vanligvis å lese litt mer "ordentelige" ting, så da blir M.K et deilig avbrekk! God kveld, malun! Variasjon er viktig, også i lesingen. God kveld til deg også! ) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Foreldrene mine har også dratt på hytta så noen invitasjon derfra kommer ikke. Jeg kommer ikke inn hjemme hos dem uansett. Kan de ikke bære deg/løfte deg inn hjemme hos seg? 0 Siter
Gjest helt lost... (neida) Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg skal se Lost i kveld! Slappe av.. I morgen skal jeg rydde og være ute med minsten, så på jobb. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har kommet i skikkelig feriestemning, og vil bare slappe av og ha det kos. Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår). Så jeg skal se Lost *glede seg*, og dole litt tenker jeg. Drikke litt vin kanskje. Og spise nøtter. jammen har jeg ikke kjøpt chilinøtter denne uka... *s* 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har kommet i skikkelig feriestemning, og vil bare slappe av og ha det kos. Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår). Så jeg skal se Lost *glede seg*, og dole litt tenker jeg. Drikke litt vin kanskje. Og spise nøtter. jammen har jeg ikke kjøpt chilinøtter denne uka... *s* Kan du gi meg et kort referat av hva som skjedde? Jeg fikk med meg første delen, men i går var jeg i tatleforening. Og maen glemte helt å se, han også... Hvem var morderen? Var det advokaten? Beste hilsen fra 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har kommet i skikkelig feriestemning, og vil bare slappe av og ha det kos. Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår). Så jeg skal se Lost *glede seg*, og dole litt tenker jeg. Drikke litt vin kanskje. Og spise nøtter. jammen har jeg ikke kjøpt chilinøtter denne uka... *s* "Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår)." Nei! Er det sant? Men, atte...Påska har jo knapt begynt, og så har sexy oppklart saken allerede??? Det var dumt. *mumle* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.