amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 "Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår)." Nei! Er det sant? Men, atte...Påska har jo knapt begynt, og så har sexy oppklart saken allerede??? Det var dumt. *mumle* Ja, jeg må innrømme at jeg føler meg nokså snytt. Skulle gjerne sett mer til han, ja 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har stappet syk mann & sykt barn i seng. Jeg har store planer om å ta meg en tur inn på nickchatten (for oss som har/venter på å adoptere), så skal jeg lese bok (Et nytt og verre liv - deilig lettlest), og så skal jeg drikke et par glass rødvin. Slappe av rett og slett. Og krysse fingrene for at de to syke slubbertene i 2. etg ikke har smittet meg... Beste hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Kan du gi meg et kort referat av hva som skjedde? Jeg fikk med meg første delen, men i går var jeg i tatleforening. Og maen glemte helt å se, han også... Hvem var morderen? Var det advokaten? Beste hilsen fra Ja, det var advokaten. Hvordan greide du å gjette det? Du er god. Jeg skjønte det ikke før uti gårsdagens episode. Det var et nytt drap også, utført på samme måte. Det viste seg at advokatens sønn hadde kommet ut på skråplanet (og det hang sammen med folka til Cochlan), og advokaten var bitter og sint på de som hadde fått sønnen ut i uføre. Sønnen var forresten han som vi av og til så satt og tigget, og som tok blow-job på han som ble drept i første episode. Advokaten brennmerket ofrene med V, som symboliserte sønnens navn som begynte på V. 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja, det var advokaten. Hvordan greide du å gjette det? Du er god. Jeg skjønte det ikke før uti gårsdagens episode. Det var et nytt drap også, utført på samme måte. Det viste seg at advokatens sønn hadde kommet ut på skråplanet (og det hang sammen med folka til Cochlan), og advokaten var bitter og sint på de som hadde fått sønnen ut i uføre. Sønnen var forresten han som vi av og til så satt og tigget, og som tok blow-job på han som ble drept i første episode. Advokaten brennmerket ofrene med V, som symboliserte sønnens navn som begynte på V. Sinnsykt smart jeg er da! ;o) Jeg gjettet det da han som sønnen sugde ble myrda. Syntes det var ganske åpenbart jeg! Men var han copycat, eller hadde han begått det aller første drapet også? Beste hilsen fra 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Kan de ikke bære deg/løfte deg inn hjemme hos seg? De er gamle, 83 og 78 år og faren min har så emfysem så han kommer knapt opp trappa sjøl. 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja, jeg må innrømme at jeg føler meg nokså snytt. Skulle gjerne sett mer til han, ja Fy søren, jeg synes vi skal klage til TV2. De kunne da for tusan ha gjort litt mer for de kvinnelige seerne sine! En episode med sexy hver dag - hele påska - er det minste vi kan kreve, synes jeg. 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Sinnsykt smart jeg er da! ;o) Jeg gjettet det da han som sønnen sugde ble myrda. Syntes det var ganske åpenbart jeg! Men var han copycat, eller hadde han begått det aller første drapet også? Beste hilsen fra Ja, også så forstod jeg at det var sønnen da han gikk forbi ham da han tigget på gata. Sallan, jeg er smart! ;o)) Hihihi.... Beste hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Sinnsykt smart jeg er da! ;o) Jeg gjettet det da han som sønnen sugde ble myrda. Syntes det var ganske åpenbart jeg! Men var han copycat, eller hadde han begått det aller første drapet også? Beste hilsen fra Han hadde nok begått det første drapet også. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja, også så forstod jeg at det var sønnen da han gikk forbi ham da han tigget på gata. Sallan, jeg er smart! ;o)) Hihihi.... Beste hilsen fra Nææ, forsto du det også? Det skjønte ikke jeg. Skjønte det faktisk ikke før de begynte å snakke om at sønnen var kommet inn i gjengen til Cochlans folk jeg! *flau* 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Fy søren, jeg synes vi skal klage til TV2. De kunne da for tusan ha gjort litt mer for de kvinnelige seerne sine! En episode med sexy hver dag - hele påska - er det minste vi kan kreve, synes jeg. Enig! De bør ta bedre vare på sine kvinnelige seere. En episode med sexy hver kveld, hele påsken. *glise* Det vil vi ha! 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Han hadde nok begått det første drapet også. Ok, takk skal du ha, så slapp jeg å gå og gruble på det! Husker en sommr for leeenge siden (i ungdommen), jeg fulgte med i en roman i KK. Gikk over ørten uker. Så dro vi til syden akkurat den uka siste del stod, og jeg fikk aldri med meg slutten. Grrrr.... Sånn er så irriterende!! Beste hilsen fra 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har dessverre ingen spennende tips på lager, men _alle_ nettsteder (og Tv-programmer) blir bittelitt mer spennende hvis du tar deg et glass vin eller tre;-) 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nææ, forsto du det også? Det skjønte ikke jeg. Skjønte det faktisk ikke før de begynte å snakke om at sønnen var kommet inn i gjengen til Cochlans folk jeg! *flau* Hihihi, det er ikke sikkert det er du som er dum, kan hende det bare er meg som er ualminnelig glup ;o) Eller at jeg rett og slett har lest for mye krim opp gjennom tidene... ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har dessverre ingen spennende tips på lager, men _alle_ nettsteder (og Tv-programmer) blir bittelitt mer spennende hvis du tar deg et glass vin eller tre;-) Akkurat det der skriver jeg glatt under på, tonie. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hihihi, det er ikke sikkert det er du som er dum, kan hende det bare er meg som er ualminnelig glup ;o) Eller at jeg rett og slett har lest for mye krim opp gjennom tidene... ;o) Beste hilsen fra Jeg har slukt ganske mange krimbøker jeg også. Men jeg finner sjelden ut hvem det er før det nesten blir røpet... Kanskje det har noe med hårfargen å gjøre. Igjen. *blond* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 "Men det skjer ikke så mye ikveld, den eneste påskekrimmen jeg gidder å se er allerede ferdig (Arr i sjelen, som gikk mandag og igår)." Nei! Er det sant? Men, atte...Påska har jo knapt begynt, og så har sexy oppklart saken allerede??? Det var dumt. *mumle* Han kan gjerne få oppklare både det ene og det andre her - når som helst. *knegger grovt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er på jobb. Skriver her. Leser. Gjør litt andre ting. Stille og rolig i påska. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Han kan gjerne få oppklare både det ene og det andre her - når som helst. *knegger grovt* Ja ikke sant? Lurer forresten på hvor det blir av serendipity, dette er nok noe for henne også... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Akkurat det der skriver jeg glatt under på, tonie. *undertegner her også* 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har slukt ganske mange krimbøker jeg også. Men jeg finner sjelden ut hvem det er før det nesten blir røpet... Kanskje det har noe med hårfargen å gjøre. Igjen. *blond* Det betviler jeg, for jeg er blåøyd i tillegg.... ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.