amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Det betviler jeg, for jeg er blåøyd i tillegg.... ;o) Beste hilsen fra ok ok! *sukker* Jeg er jo også blåøyd... Da konkluderer jeg med at du bare er ekstra glup på sånne ting. Din nisje, liksom. Så er det ikke fordi jeg er, eh, ja... hehe 0 Siter
snø Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 ok ok! *sukker* Jeg er jo også blåøyd... Da konkluderer jeg med at du bare er ekstra glup på sånne ting. Din nisje, liksom. Så er det ikke fordi jeg er, eh, ja... hehe Hihihi, vi kan si det sånn ;-) Beste hilsen fra 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Skulle egentlig begrave meg litt i javas servlet-teknologi. Men så var jeg og handlet inn til påske, og da tok jeg med en kasse pils... "....................................." 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har slukt ganske mange krimbøker jeg også. Men jeg finner sjelden ut hvem det er før det nesten blir røpet... Kanskje det har noe med hårfargen å gjøre. Igjen. *blond* Selvsagt har det det. Du er unnskyldt. *klapper amber på hodet* ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Selvsagt har det det. Du er unnskyldt. *klapper amber på hodet* ;-) *smiler fornøyd tilbake* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har dessverre ingen spennende tips på lager, men _alle_ nettsteder (og Tv-programmer) blir bittelitt mer spennende hvis du tar deg et glass vin eller tre;-) Javel,ja *ser ned på den gravide magen* Skål for meg, du da... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 God påske, Dorthe! Og Flystripa! Påske kan være noe dritt. Kommer an på. Jeg har hatt noen møkkadager, men bra nå og fremover. Fint vær også. Snart er våren her God påske til deg også! 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Javel,ja *ser ned på den gravide magen* Skål for meg, du da... Uuuups...! Ikke så heldig med den, kanskje. Det finnes dem som mener at man kan ha det vel så morsomt uten alkohol, da. Ikke at jeg kjenner noen sånne...;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Uuuups...! Ikke så heldig med den, kanskje. Det finnes dem som mener at man kan ha det vel så morsomt uten alkohol, da. Ikke at jeg kjenner noen sånne...;-) "Det finnes dem som mener at man kan ha det vel så morsomt uten alkohol, da. Ikke at jeg kjenner noen sånne...;-) " hehe, bra forsøk, tonie. *begynner på glass nr. to* ... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Skål;-) *skåle med* *svært fornøyd også* 0 Siter
flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 I kveld er jeg gressenke og har vært på kino med en venninne - først var vi på café -og så kino. Så var jeg hos min mor og spsite kveldsmat og hentet Plutten - nå skulle jeg nok ha tatt meg et glass vin eller noe - men gidder ikke, skal legge meg snart tenkte jeg - deilig å tenke på at det er ferie i morgen. Jeg har vært våken 2 netter med tannverk og i går morges var jeg omsider hos tannlegen, så nå er jeg smertefri og trøtt etter å ha jobbet også. Jeg har det i grunnen greit her jeg sitter! 0 Siter
libra Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ikkeno tips å få her. Mitt avkom er på påskeferie hos sin far, men siden samboeren min er på spillejobb i kveld er jeg 'barnevakt' for 14-åringen hans i stedet for å nyte barne- og mannefri kveld med venninner og rødvin... Kjedelig!!!!! 0 Siter
tonie Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ikkeno tips å få her. Mitt avkom er på påskeferie hos sin far, men siden samboeren min er på spillejobb i kveld er jeg 'barnevakt' for 14-åringen hans i stedet for å nyte barne- og mannefri kveld med venninner og rødvin... Kjedelig!!!!! Hei! Det var en sjelden dame å se. Hyggelig:-) Men altså...En fjortenåring? Da kan du da unne deg et glass vin eller tre? Han våkner vel ikke og trenger kos/smokk? ;-) 0 Siter
libra Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hei! Det var en sjelden dame å se. Hyggelig:-) Men altså...En fjortenåring? Da kan du da unne deg et glass vin eller tre? Han våkner vel ikke og trenger kos/smokk? ;-) Jeg lusker i buskene, titter innom når dere minst forventer det ;-) Klart jeg kan ta meg et glass eller tre, men det blir ikke det samme når en fjortisgutt av det tause slaget sitter og kjeder seg i sofaen. Liker å ha huset helt for meg selv når jeg har 'fri'. Evt stikke på byen med gode venner. Jaja, får satse på en frikveld utpå sommern en gang. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hei:-) Jeg har vært på fest og sunget karaoke og klint litt, men kommet meg hjem etter pizza på grønnland. Men har hatt det fint. Jammen er det godt å leve ;-) God natt, nå skal jeg sove. 0 Siter
tonie Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg lusker i buskene, titter innom når dere minst forventer det ;-) Klart jeg kan ta meg et glass eller tre, men det blir ikke det samme når en fjortisgutt av det tause slaget sitter og kjeder seg i sofaen. Liker å ha huset helt for meg selv når jeg har 'fri'. Evt stikke på byen med gode venner. Jaja, får satse på en frikveld utpå sommern en gang. Prøver å se for meg rødvinskos med en fjortisgutt av det tause slaget ved min side i sofaen. Det blir ikke helt optimalt, nei. Ikke lenge til sommeren nå da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.