org Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja, hva vil du anbefale? Jeg skal ha et godt amatørkamera med optisk zoom. Prisen bør være "fornuftig" - dvs ikke for billig og ikke for dyr. Men det viktigste av alt: Kameraet må være enkelt å betjene! Jeg er en klums med tekniske duppedipper, så kameraet jeg skal kjøpe må være så lett som mulig å bruke... På forhånd takk for svar! 0 Siter
April Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 http://akam.no/ Her finner du diverse tester, anbefalinger og brukeres erfaringer. Jeg har selv Olympus Mju 410. Veldig godt fornøyd og jeg syns det er enkelt å betjene. Og så tåler det litt fukt. Veldig greit for mitt bruk. 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Kan ikke sånne tekniske spesifikasjoner, men vi har et Kodak Easy Share, og det tar fine bilder, men en ting ville jeg sjekket før nytt kamera: Tiden det tar fra du skrur på kameraet til det er klar til å ta bilder! Og også hvor tett du kan ta bilder etterhverandre! Vårt er ganske treigt, og vi går glipp av mange morsomme/fine situasjoner fordi det tar lang tid å "lade". Aner ikke hvor mange hundehale-tipper vi har tatt bilde av...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.