Gå til innhold

Ditt beste tips mot hoste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dropp melk i teen! Melken provoserer slimdannelse, og forverrer hoste.

Ha noe varmt rundt halsen. Bestemoren min sverget til en rød skistrømpe, og det kan jo være lækkert på en påskekanin? ;-)

Cosylan-hostesaft er jo sterk og effektiv, men den må man jo ha resept på!

God bedring!

Gjest påskekaninen

Ha noe varmt rundt halsen. Bestemoren min sverget til en rød skistrømpe, og det kan jo være lækkert på en påskekanin? ;-)

God bedring!

Takk:) Men honning er vel bra i teen?

Annonse

Gjest tips fra meg

God bedring!

Så lenge man har slimhoste, skal man ikke drikke melk. Men ved tørrhoste og sår hals kan man det.

Gjest LaReodor

Laxerolje ;-)

Da tør du ikke hoste på en stund

Kjedelig spørsmål dette her. Hoste er vel ikke noe skikkelig problem. Har du i det minste litt lungebetennelse?

Finnse hostesaft for tørr og slimig hoste på apoteket. Ellers kan du drikke masse lunken vann og ta et dampbad over kokende vann (hold nesa unna).

Har du ikke noen mer pikante problemer enn dette da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...