Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Med fare for å stemple meg selv som "en som har lav nok IQ til å se på BB", så MÅ jeg bare si det... ANDERS er så dust! Makan til sytete kranglefaen skal du lete lenge etter! Herreguuuud... Hele kroppen min dirrer i ubehag bare ved synes av den fisen! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har sett litt på, å hver gang har han sittet baksnakket andre! Men det kan jo være klipt til å, hva vet jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Det første jeg tenkte da jeg så overskriften, var faktisk "Er det noen som ser på BB?" Så jeg kan ikke si verken det ene eller det andre, men sannsynligvis har du helt rett *ler* 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Det første jeg tenkte da jeg så overskriften, var faktisk "Er det noen som ser på BB?" Så jeg kan ikke si verken det ene eller det andre, men sannsynligvis har du helt rett *ler* Åja, vi som ser på BB fins, men vi ligger til vanlig lavt, for å unngå den sosiale stigmatiseringen som er uløselig knyttet til oss "reality-fans"! Og ja, jeg har rett...mindre mann enn Anders skal en lete lenge etter! (Og ja, jeg skal få meg et liv, engang ;-)) God kveld til deg! 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Jeg har sett litt på, å hver gang har han sittet baksnakket andre! Men det kan jo være klipt til å, hva vet jeg. Selv om det er klippet, så er det ille! Ja,ja... :-) God kveld! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Selv om det er klippet, så er det ille! Ja,ja... :-) God kveld! Ille ja..Det er det! Hvorfor kaller de han Flanders egentlig? God Kveld til deg å =) 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ille ja..Det er det! Hvorfor kaller de han Flanders egentlig? God Kveld til deg å =) Bare fordi Patrick liker å kalle folk for noe annet enn det de heter. Så ble det sånn. Sa han på søndag 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Liker heller ikke ham noe særlig. Britt, Anders, Laila og Elita er vel de jeg helst vil se blir stemt ut derfra, av de som er igjen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Liker heller ikke ham noe særlig. Britt, Anders, Laila og Elita er vel de jeg helst vil se blir stemt ut derfra, av de som er igjen. Britt synes jeg er ok. De andre + Denis kan bare bli stemt ut ) 0 Siter
Gjest innb Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Bare fordi Patrick liker å kalle folk for noe annet enn det de heter. Så ble det sånn. Sa han på søndag Trodde at Flanders hadde noe sammenheng med Simpsons....eller hva den gule tegneseriefiguren heter...Men vet ikke....for jeg får helt "kredla" av den tegneserien der...så jeg har ikke sett mer enn introen en gang.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.