flisa Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 http://www.sf.se/sites/sasomihimmelen/ Vakrere, mer spennende eller morsom film skal man lete lenge etter, - den ga meg og alle de andre i den lille salen i Moss i kveld - en så stor opplevelse at da rulleteksten kom, så satt folk helt pal, ingen knitret i poser, alle bare satt og hørte sangen som tonet ut, helt forhekset, rikere, lykkeligere, besnæret, forelsket og med nakker som var stive av innestengte tårer. Jeg sier bare; SE DEN! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Den filmen har jeg hatt så lyst til å se. Den har gått her jeg bor og jeg fikk ikke rotet meg til å se den... Men så fort jeg ser den i en annen by så hiver jeg meg på.. Jeg har sett klipp fra den og den virker bare så bra!!! 0 Siter
libra Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Jeg så den på mandag - nydelig film! Ikke ett menneske reiste seg og gikk før rulleteksten var helt ferdig, det har jeg aldri opplevd før. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Oi, den har jeg hatt veldig lyst til å se - og nå får jeg enda mer lyst. 0 Siter
Mamta Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nøyaktig det samme skjedde da vi så filmen søndag kveld her nord. En filmopplevelse som virkelig setter spor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.