Gå til innhold

Jeg har hatt en film-OPPLEVELSE i kveld! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.sf.se/sites/sasomihimmelen/

Vakrere, mer spennende eller morsom film skal man lete lenge etter, - den ga meg og alle de andre i den lille salen i Moss i kveld - en så stor opplevelse at da rulleteksten kom, så satt folk helt pal, ingen knitret i poser, alle bare satt og hørte sangen som tonet ut, helt forhekset, rikere, lykkeligere, besnæret, forelsket og med nakker som var stive av innestengte tårer.

Jeg sier bare; SE DEN!

Fortsetter under...

Gjest amparro
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Den filmen har jeg hatt så lyst til å se. Den har gått her jeg bor og jeg fikk ikke rotet meg til å se den... Men så fort jeg ser den i en annen by så hiver jeg meg på.. Jeg har sett klipp fra den og den virker bare så bra!!!

Skrevet

Jeg så den på mandag - nydelig film!

Ikke ett menneske reiste seg og gikk før rulleteksten var helt ferdig, det har jeg aldri opplevd før.

Gjest malun
Skrevet

Oi, den har jeg hatt veldig lyst til å se - og nå får jeg enda mer lyst.

Skrevet

Nøyaktig det samme skjedde da vi så filmen søndag kveld her nord. En filmopplevelse som virkelig setter spor...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...