Gå til innhold

Praha!

Anbefalte innlegg

Gjest Fanitulla
Skrevet

Jeg og kjæresten drar til Praha på lørdag. Jeg har aldri vært der før men har sett at mange på forumet har vært der. Noen som kan gi meg tips om steder å dra til/ting å se o.l?

Vi er i begynnelsen av tjueårene uten at det trenger å ha noen betydning:)

Fortsetter under...

Gjest dina2
Skrevet

Et kjøpesenter med kun sko i, det må du besøke

Skrevet

Ligger det sentralt så det er lett å finne? For jeg har også tenkt meg til Praha snart og ELSKER sko :) Har du flere shopping tips? Er det billig osv?

Gjest dina2
Skrevet

Ligger det sentralt så det er lett å finne? For jeg har også tenkt meg til Praha snart og ELSKER sko :) Har du flere shopping tips? Er det billig osv?

har aldri vært der, bare hørt av andre. Sikkert lett å finne, ellers så er det vel enda relativt billig før euroen gjør fult inntog.Skal selv prøve å komme meg dit snart, men når man bor i Tromsø må man først komme seg til oslo, skulle gått flere fly herifra

Skrevet

Det hørtes ut som et mareritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...