Gjest Fanitulla Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg og kjæresten drar til Praha på lørdag. Jeg har aldri vært der før men har sett at mange på forumet har vært der. Noen som kan gi meg tips om steder å dra til/ting å se o.l? Vi er i begynnelsen av tjueårene uten at det trenger å ha noen betydning:) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Et kjøpesenter med kun sko i, det må du besøke 0 Siter
villee Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Et kjøpesenter med kun sko i, det må du besøke Ligger det sentralt så det er lett å finne? For jeg har også tenkt meg til Praha snart og ELSKER sko Har du flere shopping tips? Er det billig osv? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ligger det sentralt så det er lett å finne? For jeg har også tenkt meg til Praha snart og ELSKER sko Har du flere shopping tips? Er det billig osv? har aldri vært der, bare hørt av andre. Sikkert lett å finne, ellers så er det vel enda relativt billig før euroen gjør fult inntog.Skal selv prøve å komme meg dit snart, men når man bor i Tromsø må man først komme seg til oslo, skulle gått flere fly herifra 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Et kjøpesenter med kun sko i, det må du besøke Det hørtes ut som et mareritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.