Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå.. Hvor blir det av påskesola som var lovet i dag? Her er det tåke og ikke noe sol å se. Hvordan er det hos deg?

Fortsetter under...

Gjest LucySky
Skrevet

Her ser det ut som om Sherlock Holmes er rett rundt hjørnet.

Tett tåke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her er det tåke som ser ut til å lette. Blir nok nydelig vær i dag.

Skrevet

Her er det nydelig påskesol og på pluss siden av gradestokken. Barna er sendt til fjells og jeg surrer på i huset og angrer på at jeg ikke ble med..

Skrevet

Her er det sol. :)

Så nå skal vi ut på tur i påskeværet.

(måtte bare oppdatere meg litt på dol først ;) )

Gjest Shira12
Skrevet

Regnet i går kveld, nå er det litt overskya, men jeg ser at sola ligger på lur, får håpe den kommer frem!

Annonse

Skrevet

Vil heller fortelle hva slags vær vi hadde i går, da var det sol og 11 varmegrader i skyggen!

I dag er det overskya og regn:o(

Gjest den ekte noor
Skrevet

Overskyet, mildt og oppholds.

Skrevet

Her er det sol og varmt ute men det hjelper ikke en dritt for det er kjedelig. Så jeg synes at det hadde vært bedre med regn og tåke.

Skrevet

Du må ikke stå så tidlig opp!

Etter at vi hadde kosa vårs udner dynene til Viggo Valle hadde ekspedert dagens Påskelabyrint var tåka letta, og solkroken klar!

:-)

hare1365380455
Skrevet

Fint vær! Synd jeg jobber i påsken....

Gjest gladiol
Skrevet

Strålende sol fra skyfri himmel i hele dag og 15 grader i skyggen.

Kom meg ikke til fjells i dag men var ute i shorts og t-shirt.

DEILIG at våren kommer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...