Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å for en kjedelig dag. Til og med på Grünerløkka er alt stengt og det er så stille i gatene.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• fei1365380229

5

• hare1365380455

4

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor
Skrevet

Enig! Til om med E6en er rolig her.

Skrevet

Enig! Til om med E6en er rolig her.

Det er ikke noe på tv engang. Jeg gremmer meg skikkelig i dag og klarer ikke å gå å legge meg igjen heller. Og så er det så stille her på dol også :o(

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det er ikke noe på tv engang. Jeg gremmer meg skikkelig i dag og klarer ikke å gå å legge meg igjen heller. Og så er det så stille her på dol også :o(

Ja, stille overalt i dag... Glad jeg har noen DVDer jeg ikke har sett enda, og litt snop:)

Skrevet

Ja, stille overalt i dag... Glad jeg har noen DVDer jeg ikke har sett enda, og litt snop:)

Nå ringte venninna mi så da blir det rødvin på verandaen. Sola har akkurat kommet dit.

Skrevet

Huff, ja. Jeg pleier _aldri_ ellers å kjede meg, men når alt er stengt og stille føler jeg meg helt lost, særlig hvis jeg befinner meg i en by. Det blir noe annet å være på ei hytte, for der står tida alltid stille, på en måte.

Kanskje man skulle ta og rydde litt. Eller skyte blomsterfluer med gummistrikk...?

Annonse

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nå ringte venninna mi så da blir det rødvin på verandaen. Sola har akkurat kommet dit.

Er det der den er? :) Hit har den ikke kommet enda...

Skrevet

Huff, ja. Jeg pleier _aldri_ ellers å kjede meg, men når alt er stengt og stille føler jeg meg helt lost, særlig hvis jeg befinner meg i en by. Det blir noe annet å være på ei hytte, for der står tida alltid stille, på en måte.

Kanskje man skulle ta og rydde litt. Eller skyte blomsterfluer med gummistrikk...?

Jeg har ryddet. Jeg har til og med skuret badevekta. Av alle dager våknet jeg klokka 9 i dag, jeg som gjerne sover til både 12 og 13 :o(

Skrevet

Den har akkurat kommet rundt hjørnet så nå kan man sole seg. Det er bare det at jeg spiser Tarivid antibiotika og på slippen står det at man ikke bør sole seg. Kan man drikke rødvin på den mon tro? Sjekke, sjekke...

Skrevet

Man blir full når man drikker ved siden av. Drit og dra, det blåser jeg i.

Skrevet

Jeg har ryddet. Jeg har til og med skuret badevekta. Av alle dager våknet jeg klokka 9 i dag, jeg som gjerne sover til både 12 og 13 :o(

Typisk:-) Nå ser jeg det dukket opp en invitasjon til rødvinsdrikking på balkong. Da er vel dagen reddet?:-)

Jeg tror jeg finner fram en bok.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Den har akkurat kommet rundt hjørnet så nå kan man sole seg. Det er bare det at jeg spiser Tarivid antibiotika og på slippen står det at man ikke bør sole seg. Kan man drikke rødvin på den mon tro? Sjekke, sjekke...

Tja, man kan vel bare prøve seg fram? Skal ta meg et glass eller to ikveld jeg, fra påskedunken min:)

Skrevet

Kjedelig? neida.

Hvorfor ikke bruke påsken til ettertanke...

Man kan jo også gå i kirken og høre påskebudskapet, det er jo p.g.a. Kristus vi feirer påsken :)

Eller gå tur i skog og mark.

Kjedelig blir det hvis man setter seg inne.

En god film kan man også se, som sagt, det er mye å finne på.

Annonse

Skrevet

Håper rødvinen smaker!

Har sitti litt i sola i dag, men nå er det skygge på verandaen...så nå sitter jeg her!

Mm...det ER virkelig stille, enda vi bor p bøgda, og det er jo egentlig stille her 24/7...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kjedelig? neida.

Hvorfor ikke bruke påsken til ettertanke...

Man kan jo også gå i kirken og høre påskebudskapet, det er jo p.g.a. Kristus vi feirer påsken :)

Eller gå tur i skog og mark.

Kjedelig blir det hvis man setter seg inne.

En god film kan man også se, som sagt, det er mye å finne på.

Hvordan kobler man påskekyllingene opp mot det kristne budskapet? Det begynte plutselig jeg å lure på nå.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Enig.Vært på kino no med sønnen min og sett ole Brumm og heffalompen.

Skrevet

Hvordan kobler man påskekyllingene opp mot det kristne budskapet? Det begynte plutselig jeg å lure på nå.

Kanskje påskekyllingene er et symbol på det nye livet.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Kanskje påskekyllingene er et symbol på det nye livet.

Er ikke det eggene da?

Hva gjorde Jesus i dag?

Skrevet

Er ikke det eggene da?

Hva gjorde Jesus i dag?

...kanskje jesus la det store egget i påsken?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er ikke det eggene da?

Hva gjorde Jesus i dag?

I dag har Jesus hatt vårrengjøring i hula si. Sånn som så mange andre her på dol. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...