Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

...kanskje jesus la det store egget i påsken?

Hehehehe :D

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• fei1365380229

5

• hare1365380455

4

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hehe:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han var vartfall klar som et egg ;)

Gjest den ekte noor
Skrevet

I dag har Jesus hatt vårrengjøring i hula si. Sånn som så mange andre her på dol. =)

Da må jeg ha bomma, for den tok jeg i går;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da må jeg ha bomma, for den tok jeg i går;)

Hmm..kanskje jeg bare huska feil!??

He he =)

Skrevet

Kjedelig? neida.

Hvorfor ikke bruke påsken til ettertanke...

Man kan jo også gå i kirken og høre påskebudskapet, det er jo p.g.a. Kristus vi feirer påsken :)

Eller gå tur i skog og mark.

Kjedelig blir det hvis man setter seg inne.

En god film kan man også se, som sagt, det er mye å finne på.

Nå er verken kirken eller tur i skog og mark noe for meg da men rødvin på balkongen og middag ute etterpå reddet dagen i dag

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Syns det er kjempedeilig jeg :o) I dag har vi vært på kino med hele gjengen og sett robotene og så var vi på Peppes etterpå. I går var vi på stranden og grillet pølser og marshmallows. Kjempedeilig når mannen min har fri, så kommer jeg utenfor huset litt.

I kveld blir det vel litt rødvin når ungene har lagt seg.

fei1365380229
Skrevet

Hvordan kobler man påskekyllingene opp mot det kristne budskapet? Det begynte plutselig jeg å lure på nå.

Eller påskeharen. Han har forresten litt problemer med bilen, den har ikke gått igjennom EU-kontrollen, men vi ringte han i går etter påpakning fra yngstedattera og han lovte å gjøre alt som stod i hans makt for å komme allikevel.

Skrevet

Syns det er kjempedeilig jeg :o) I dag har vi vært på kino med hele gjengen og sett robotene og så var vi på Peppes etterpå. I går var vi på stranden og grillet pølser og marshmallows. Kjempedeilig når mannen min har fri, så kommer jeg utenfor huset litt.

I kveld blir det vel litt rødvin når ungene har lagt seg.

Men jeg trodde jeg skulle bli sittende alene hjemme i hele dag men du har jo både mann og barn hjemme. Da er det deilig. Det er deilig at minstemann er borte da ellers så hadde han mast masse for det er ingen andre unger hjemme her.

fei1365380229
Skrevet

Den har akkurat kommet rundt hjørnet så nå kan man sole seg. Det er bare det at jeg spiser Tarivid antibiotika og på slippen står det at man ikke bør sole seg. Kan man drikke rødvin på den mon tro? Sjekke, sjekke...

For seint nå kanskje, men ikke sol deg hvis du går på antibiotika. Venninna mi fikk store blemmer over hele kroppen en gang, men det var på sommeren. Hun gadd selvfølgelig ikke lese bruksanvisningen :o)

fei1365380229
Skrevet

Men jeg trodde jeg skulle bli sittende alene hjemme i hele dag men du har jo både mann og barn hjemme. Da er det deilig. Det er deilig at minstemann er borte da ellers så hadde han mast masse for det er ingen andre unger hjemme her.

Våre to eldste har fått "husarrest" hele resten av påsken, ingen kompiser og i seng til vanlig tid. Vil ikke ut med hva de har gjort, men det var alvorlig :(

Skrevet

For seint nå kanskje, men ikke sol deg hvis du går på antibiotika. Venninna mi fikk store blemmer over hele kroppen en gang, men det var på sommeren. Hun gadd selvfølgelig ikke lese bruksanvisningen :o)

Jeg har lest bruksanvisningen og der sto det at man ikke skulle sole seg så jeg har tatt det rolig. Ikke skulle man nyte alkohol heller på denne antibiotikaen men jeg slang i meg noe få glass :o) Grunnen var at man kunne bli fortere beruset enn normalt.

Leste fordi jeg aldri har tatt denne typen før.

Skrevet

Våre to eldste har fått "husarrest" hele resten av påsken, ingen kompiser og i seng til vanlig tid. Vil ikke ut med hva de har gjort, men det var alvorlig :(

Kjedelige greier. Jeg har aldri brukt husarrest som straff lenger enn en dag men da måtte de holde seg på rommet hele dagen og ingen tv eller spill.

Jo, dattera mi rømte da hun var 11 år og ble borte hele natta. Da fikk hun husarrest i en mnd.

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Kjedelige greier. Jeg har aldri brukt husarrest som straff lenger enn en dag men da måtte de holde seg på rommet hele dagen og ingen tv eller spill.

Jo, dattera mi rømte da hun var 11 år og ble borte hele natta. Da fikk hun husarrest i en mnd.

Jeg skal sende deg en mail og fortelle hva de har gjort :(

Skrevet

Jeg skal sende deg en mail og fortelle hva de har gjort :(

Ja, gjør det. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig ;o)

Gjest LaReodor
Skrevet

Gjør som meg, og hjelp andre mennesker online.

Jeg har nylig fått meg en computer, og nyter nå å være den reddende engel for mange fortapte sjeler her på dol.

Gjest malun
Skrevet

Er ikke det eggene da?

Hva gjorde Jesus i dag?

I dag hadde Jesus det siste måltidet med disiplene.

hare1365380455
Skrevet

Å, jeg skulle ønske at jeg hadde en kjedelig dag.. Da skulle jeg ha slappet av og lest en bok! Jobber i påsken....

Skrevet

Gjør som meg, og hjelp andre mennesker online.

Jeg har nylig fått meg en computer, og nyter nå å være den reddende engel for mange fortapte sjeler her på dol.

Jeg trodde jeg var en reddende engel her inne allerede jeg :o)

Skrevet

Å, jeg skulle ønske at jeg hadde en kjedelig dag.. Da skulle jeg ha slappet av og lest en bok! Jobber i påsken....

Det er godt med kjedelige dager innimellom men ikke for ofte :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...