Gjest 90D Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hvor får man kjøpt noen gode og behagelige bh`er?.Har ganske store bryst og bruker str 90D.Problemet er å finne noen som er behagelig å ha på og som løfter puppene opp.Trener volleyball så det er viktig at puppene holder seg inni bh`en når jeg hopper.Har prøvd sports bh`er men ikke helt førnøyd 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Har du prøvd Swegmarks sportsbh? Den som vant en test for et par år siden? De har den på Lindex. Selv holder jeg en knapp på Triumph, men jeg har ikke noen megamugger, da... 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Har du prøvd Swegmarks sportsbh? Den som vant en test for et par år siden? De har den på Lindex. Selv holder jeg en knapp på Triumph, men jeg har ikke noen megamugger, da... Bruker selv D/dobbel D og kommer stadig tilbake til Triumph 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.