Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nickless
Skrevet

Noen som skal se grøsseren av Stephen King i kveld på TV Norge? Jeg gleder meg som en unge selv om jeg kommer til å se hundre ganger under senga i natt og bite negler til kl 4 på morgenen....

Nifst å se slike filmer, især når man er helt alene hjemme og bygda virker fraflyttet i påska. Alt er så stille.

Tror jeg liker å plage meg selv litt...For 20 år siden så jeg Exorsisten 1 og 2, og div andre grøssere, turte ikke gå ut på 14 dager, alikevel må jeg se :-/

I kveld blir det knall! Av med belysningen og opp med volumet.....selv om jeg blir vettskremt#### sprøtt :-)

Fortsetter under...

Gjest togli
Skrevet

Æsj, nei. Jeg er altfor pysete. Er fortsatt stiv i nakken og har nedbitte negler etter å ha sett LOST igår kveld :-/

Gjest nickless
Skrevet

Æsj, nei. Jeg er altfor pysete. Er fortsatt stiv i nakken og har nedbitte negler etter å ha sett LOST igår kveld :-/

Hehe :-)

Jeg kikket ut gjennom kjøkkenvinduet, der hang månen inntullet i spooky dis, perfekt!!

Gjest nickless
Skrevet

Nei det tør jeg ikke.

Tror jeg tør, men etterpå tror jeg jeg kommer til å røyke 30 rullings :-)

Annonse

Gjest nickless
Skrevet

Niks. Tør ikke. Alene i påska!

Jeg er også alene, naboene er bortreist og husene ligger i et (((skjelvende))) mørke (g..g..grøss)

Kalles det selvplaging mon tro....

Gjest togli
Skrevet

Hehe :-)

Jeg kikket ut gjennom kjøkkenvinduet, der hang månen inntullet i spooky dis, perfekt!!

Wæææ, håper jeg får sove i natt!!!

*unngår å se ut på månen*

Gjest LaReodor
Skrevet

Jeg er også alene, naboene er bortreist og husene ligger i et (((skjelvende))) mørke (g..g..grøss)

Kalles det selvplaging mon tro....

Hvor bor du da lille venn?

Gjest nickless
Skrevet

Hvor bor du da lille venn?

*det vil du vel vite*

Skrevet

Hva heter den? Er ingen kjempefan av King..

Gjest loll3
Skrevet

Ingenting slår The shining med gode gamle Jack, hadde mareritt om de lika i badekaret i lange tider etterpå. Guuuud for en herlig film.

Skrevet

Nei nå har jeg lest nedover, og tror jeg dropper den grøsseren.

Kan ikke risikere å måtte titte meg over skulderen i ett når jeg går og legger meg - for jeg blir isåfall sittende alene og se filmen.

Tror heller jeg doler litt mer jeg ;)

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingenting slår The shining med gode gamle Jack, hadde mareritt om de lika i badekaret i lange tider etterpå. Guuuud for en herlig film.

Synes faktisk at både The Ring og The Grudge skremmer mye mer vann av meg enn The Shining, uten at de på noen måte er bedre filmer.

Men det er meget mulig fordi jeg kan The Shining utenat.

Gjest møkkafilm
Skrevet

Den er dårlig. Har hele serien på dvd.

Gjest nickless
Skrevet

Den er dårlig. Har hele serien på dvd.

Det er den sikkert. Jeg så den ikke, ble så redd :-)

Skrevet

Huff, jeg så hele greia i ett for ei stund siden, det ødela den skikkelig. Kan se for meg at den er grei hvis man ser den over flere episoder, men å sliite seg gjennom fire (!!) timer ble bare døden. Sittekrampa tok meg, og de siste to timene (minst) satt jeg bare og håpa desperat på en avslutning:/

Gjest nickless
Skrevet

Huff, jeg så hele greia i ett for ei stund siden, det ødela den skikkelig. Kan se for meg at den er grei hvis man ser den over flere episoder, men å sliite seg gjennom fire (!!) timer ble bare døden. Sittekrampa tok meg, og de siste to timene (minst) satt jeg bare og håpa desperat på en avslutning:/

Ja sånn er det:) Jeg verker i baken av all sofasittingen de siste dagene/ukene.

Gneking og gnuking i sofaen med gotteriskåla foran meg....no good:(

Et kjøleskap full av blod og ei hånd som kom ut fikk meg til å svitsje over til påskekrimen..

Skrevet

Ja sånn er det:) Jeg verker i baken av all sofasittingen de siste dagene/ukene.

Gneking og gnuking i sofaen med gotteriskåla foran meg....no good:(

Et kjøleskap full av blod og ei hånd som kom ut fikk meg til å svitsje over til påskekrimen..

Hehehe jeg er (desverre) ikke lettskremt. Skal å se Ring 2 i kveld, og selv om jeg har ganske lave forhåpninger, så satser jeg på at jeg iallefall skvetter litt ;) Syns forøvrig ener'n var veldig bra (jeg elsker skumle filmer, dvs, ordentlige filmer, ikke type splatter, det blir bare.. teit;), men jeg har enda tilgode å bli så skremt av en film at det sitter i lenge etterpå og jeg blir redd for å gå hjem etterpå, hehe.

Eller jo! Da jeg var lita, så jeg og ei venninne en helt forferdelig film om en gutt som døde, og faren tok han med til ei heks som jeg tror fikk liv i han igjen.. og så var det noe med et monster.. sannelig om jeg veit, men på vei hjem fra henne var det masse skog og jeg tror aldri jeg har vært så redd før. Var vel en.. ti år ca? Fæle greier ;)

Gjest nickless
Skrevet

Hehehe jeg er (desverre) ikke lettskremt. Skal å se Ring 2 i kveld, og selv om jeg har ganske lave forhåpninger, så satser jeg på at jeg iallefall skvetter litt ;) Syns forøvrig ener'n var veldig bra (jeg elsker skumle filmer, dvs, ordentlige filmer, ikke type splatter, det blir bare.. teit;), men jeg har enda tilgode å bli så skremt av en film at det sitter i lenge etterpå og jeg blir redd for å gå hjem etterpå, hehe.

Eller jo! Da jeg var lita, så jeg og ei venninne en helt forferdelig film om en gutt som døde, og faren tok han med til ei heks som jeg tror fikk liv i han igjen.. og så var det noe med et monster.. sannelig om jeg veit, men på vei hjem fra henne var det masse skog og jeg tror aldri jeg har vært så redd før. Var vel en.. ti år ca? Fæle greier ;)

Rart hvordan en forandrer seg opp gjennom årene. Jeg tror (i forkant) at jeg er like lite lettskremt i dag som før, men når det kommer til stykket så går det iskaldt nedover ryggen på meg, kjente det i går kveld (bøyer meg over skulderen for å se om det er et ghost bak soffan..hehe:-)

Nei, jeg ser nå at jeg lar meg lettere skremme nå. Husker da jeg fikk datteren min for 20 år siden....leide de verste filmene, og så dem om igjen 2-3 ganger neste dag da hun lå og sov.

Husker hvertfall hvor godt det gjorde med iskalde grøss :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...