Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jobben var hemmelig? Ikke et lite hint engang?

Det er ikke så hemmelig. Jeg sitter og passer på et stort bygg.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• hare1365380455

10

• carma

2

• flisa

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest dina2
Skrevet

SDD er chatvert på MESS-TV. Derfor han er våken nå.

Hehe.. eller tuller jeg litt nå? ;)

Sikkert tvn bygget han passer på da:)

Gjest dina2
Skrevet

Det er ikke så hemmelig. Jeg sitter og passer på et stort bygg.

Ok, du får passe godt på bygget da og ha ei fortsatt fin vakt.

Nå tar jeg snart kvelden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sikkert tvn bygget han passer på da:)

Ja det var det kanskje ja. Det var vel jeg som var chatvert. Hehe =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

SDD er chatvert på MESS-TV. Derfor han er våken nå.

Hehe.. eller tuller jeg litt nå? ;)

Det hender jeg har på Sonen i bakgrunn. Der er det faen døtte meg mye rart! De som sitter der og skriver natt etter natt må enten ha jævla mye penger, eller jævla høy mobilgjeld. :)

At de ikke kjøper seg en PC og Internet for pengene de bruker der en helg, er ikke til å fatte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, du får passe godt på bygget da og ha ei fortsatt fin vakt.

Nå tar jeg snart kvelden.

Sov godt, og drøm søtt om fyren du chatter med. :)

Annonse

Gjest dina2
Skrevet

Sov godt, og drøm søtt om fyren du chatter med. :)

Skal drømme om deg jeg;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det hender jeg har på Sonen i bakgrunn. Der er det faen døtte meg mye rart! De som sitter der og skriver natt etter natt må enten ha jævla mye penger, eller jævla høy mobilgjeld. :)

At de ikke kjøper seg en PC og Internet for pengene de bruker der en helg, er ikke til å fatte.

Det der har jeg aldri fatta!!

Bruke 10 kr på å sende inn en mld der det står "Jeg er kul lissom"

DA burde man ha god råd!

Eller når de skal stemme på en musikkvideo, så sender de inn 100-vis av mld for å få se/høre den.

De samme pengene de kunne ha brukt til å kjøpe 10 orginal cd'er med samme sangen!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal drømme om deg jeg;)

Oh baby! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der har jeg aldri fatta!!

Bruke 10 kr på å sende inn en mld der det står "Jeg er kul lissom"

DA burde man ha god råd!

Eller når de skal stemme på en musikkvideo, så sender de inn 100-vis av mld for å få se/høre den.

De samme pengene de kunne ha brukt til å kjøpe 10 orginal cd'er med samme sangen!!

Jeg skrev det her et annet sted en natt for en tid tilbake:

Det summer og går i tv'n bak meg. Noe som heter Sonen. Et såkalt sms-chatte program. Folk chatter med hverandre på tv (har ikke folk hørt om internet?), til 10 kroner per melding (20 kroner hvis man sender bildemelding), 10 kroner for å stemme på hvilken sang som skal spilles (det er et barometer som viser hvor mange prosents oppslutning de ulike låtene man kan velge mellom har), og det mest fantastiske: 10 kroner for å sende inn en melding og kanskje vinne en mobiltelefon.

Det er ulike konkurranser i forhold til å vinne denne mobiltelefonen, men den som går igjen natt etter natt er den hvor melding nummer 300 vinner telefonen. Melding nummer 300. Vi snakker selvfølgelig om en telefon man kan kjøpe med abonnement til en hundrings eller så.

Uansett: Hvem er de første 299 idiotene som betaler for å sende inn meldinger i konkurransen? Det blir tross alt ikke trukket blant de 300 meldingene som kommer inn. Det er iq-fjompen bak melding nummer 300 som får telefonen.

Hva skjer i hue på den idioten som sender melding nummer 1?

-Nei, nå tror jeg jaggu at jeg skal sende inn den første meldingen i konkurransen sånn at noen kan vinne telefonen om et par-tre timer når konkurransen er ferdig.

Greit nok, når tallet står på 290 kan de jo sende inn en melding og håpe på at det er 9 andre som nettopp har sendt melding sånn at man dermed blir nummer 300. Men neida, her sitter idiotene på ramme alvor og sender melding nummer 1, 2 og 3... osv.

Jeg mister snart troen på mennesker.

Når jeg så snur meg ser jeg meldingene rase inn på skjermen, nøyaktig som på en normal chattekanal. Av typen:

- Hvordan har dere det i dag? (10 kroner).

- Joa, jeg har det bra. (10 kroner).

- Skjer det noe hos deg i dag da? (10 kroner).

- Åh, du er så søt med den nye sveisen din altså, Petter (en av de som jobber der), hva synes du om bildet av meg? (20 kroner).

Det satt en ung skjønnhet der en natt. Hun smilte og var direkte nydelig. Meldingene raste inn. Gutta ba henne på date, den smarte dama jeg etter hvert mistenkte at jobbet på provisjon, stilte spørsmål tilbake og var helt med i diskusjonene, noe som sørget for at en del gutter gikk fullstendig fra alt som heter konsepter der de tilta ut av en annen verden med tasting på sine respektive telefoner, og jeg er helt overbevist om at flere av dem må ha blitt raka fanter i løpet av natta.

Hva er det med folk?

For øvrig må TV2 tjene hinsides med penger på denne chattekanalen, for meldingene ramler inn hele natta. Jeg tør ikke å tenke på hvordan det må være der på dagen.

Det var for øvrig en bra en der her forleden. En kontaktannonse. Den låt som følger (sic): Hei, jeg er en 50 % rehabilitert rusmisbruker som søker likesinnete i Trøndelag.

50 % rehabilitert rusmisbruker! Hva faen er en 50 % rehabilitert rusmisbruker? En som bruker heroin bare annen hver dag? Og hvor lurt er det for en som ruser seg annen hver dag å omgås likesinnete?

Det er så man mister munn og mæle.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skrev det her et annet sted en natt for en tid tilbake:

Det summer og går i tv'n bak meg. Noe som heter Sonen. Et såkalt sms-chatte program. Folk chatter med hverandre på tv (har ikke folk hørt om internet?), til 10 kroner per melding (20 kroner hvis man sender bildemelding), 10 kroner for å stemme på hvilken sang som skal spilles (det er et barometer som viser hvor mange prosents oppslutning de ulike låtene man kan velge mellom har), og det mest fantastiske: 10 kroner for å sende inn en melding og kanskje vinne en mobiltelefon.

Det er ulike konkurranser i forhold til å vinne denne mobiltelefonen, men den som går igjen natt etter natt er den hvor melding nummer 300 vinner telefonen. Melding nummer 300. Vi snakker selvfølgelig om en telefon man kan kjøpe med abonnement til en hundrings eller så.

Uansett: Hvem er de første 299 idiotene som betaler for å sende inn meldinger i konkurransen? Det blir tross alt ikke trukket blant de 300 meldingene som kommer inn. Det er iq-fjompen bak melding nummer 300 som får telefonen.

Hva skjer i hue på den idioten som sender melding nummer 1?

-Nei, nå tror jeg jaggu at jeg skal sende inn den første meldingen i konkurransen sånn at noen kan vinne telefonen om et par-tre timer når konkurransen er ferdig.

Greit nok, når tallet står på 290 kan de jo sende inn en melding og håpe på at det er 9 andre som nettopp har sendt melding sånn at man dermed blir nummer 300. Men neida, her sitter idiotene på ramme alvor og sender melding nummer 1, 2 og 3... osv.

Jeg mister snart troen på mennesker.

Når jeg så snur meg ser jeg meldingene rase inn på skjermen, nøyaktig som på en normal chattekanal. Av typen:

- Hvordan har dere det i dag? (10 kroner).

- Joa, jeg har det bra. (10 kroner).

- Skjer det noe hos deg i dag da? (10 kroner).

- Åh, du er så søt med den nye sveisen din altså, Petter (en av de som jobber der), hva synes du om bildet av meg? (20 kroner).

Det satt en ung skjønnhet der en natt. Hun smilte og var direkte nydelig. Meldingene raste inn. Gutta ba henne på date, den smarte dama jeg etter hvert mistenkte at jobbet på provisjon, stilte spørsmål tilbake og var helt med i diskusjonene, noe som sørget for at en del gutter gikk fullstendig fra alt som heter konsepter der de tilta ut av en annen verden med tasting på sine respektive telefoner, og jeg er helt overbevist om at flere av dem må ha blitt raka fanter i løpet av natta.

Hva er det med folk?

For øvrig må TV2 tjene hinsides med penger på denne chattekanalen, for meldingene ramler inn hele natta. Jeg tør ikke å tenke på hvordan det må være der på dagen.

Det var for øvrig en bra en der her forleden. En kontaktannonse. Den låt som følger (sic): Hei, jeg er en 50 % rehabilitert rusmisbruker som søker likesinnete i Trøndelag.

50 % rehabilitert rusmisbruker! Hva faen er en 50 % rehabilitert rusmisbruker? En som bruker heroin bare annen hver dag? Og hvor lurt er det for en som ruser seg annen hver dag å omgås likesinnete?

Det er så man mister munn og mæle.

Heheheheheehhehe :D

Utrolig bra skrevet! Spesielt det siste der.

Ler så tårene triller nå =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åhh..nå begynner Sonen!!

*Sende inn hilsning til han som sitter ved siden av meg i sofaen*

Slenge med et bilde å sier du?

- Ja hvorfor ikke? Det kan jo hende han har glemt hvordan jeg ser ut. LURT

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hele er sykt.

Men jeg så et program på tv om en eller annen sms-avhengig som satt der med tre telefoner som hele tiden peip rundt han, og sendte sms kontinuerlig hele dagen. Han hadde visst satt seg i kraftig gjeld.

Det må være en avhengighet på nivå med spillegalskap. Bortsett fra at disse jo ikke vinner noe av betydning.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åhh..nå begynner Sonen!!

*Sende inn hilsning til han som sitter ved siden av meg i sofaen*

Slenge med et bilde å sier du?

- Ja hvorfor ikke? Det kan jo hende han har glemt hvordan jeg ser ut. LURT

Hehe, det er helt hinsides all fornuft. Har det i bakgrunn nå jeg også.

Men den Friendsboksen der ser fin ut. Han pleier å telle ned sms-ene når det står igjen 10 stykker. Kanskje jeg skal satse en tier når han er nede på 3 eller noe sånt. :)

Men hvem er de som sender de første meldingene? Det lurer jeg på...:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det hele er sykt.

Men jeg så et program på tv om en eller annen sms-avhengig som satt der med tre telefoner som hele tiden peip rundt han, og sendte sms kontinuerlig hele dagen. Han hadde visst satt seg i kraftig gjeld.

Det må være en avhengighet på nivå med spillegalskap. Bortsett fra at disse jo ikke vinner noe av betydning.

Ei venninne av ei vennine av meg hadde besøk av en sånn mann.

Han satt visst konstant foran skjermen å trykte.

Hadde gjeld opp til ørene! Men han rørte seg ikke fra skjermen, gikk knapt på dass!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, det er helt hinsides all fornuft. Har det i bakgrunn nå jeg også.

Men den Friendsboksen der ser fin ut. Han pleier å telle ned sms-ene når det står igjen 10 stykker. Kanskje jeg skal satse en tier når han er nede på 3 eller noe sånt. :)

Men hvem er de som sender de første meldingene? Det lurer jeg på...:)

Hehe..nei det skjønner ikke jeg heller!

De er sikkert 50% rehabilitert!! =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..nei det skjønner ikke jeg heller!

De er sikkert 50% rehabilitert!! =)

Hehe. :)

Det er meget mulig at du er inne på noe der! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe. :)

Det er meget mulig at du er inne på noe der! :)

=)

Tror vi to og de som sender mld inn på sonen er de eneste våkne nå.

Kanskje jeg snart burde finne loppekassa, siden jeg ikke tjener penger på å være våken.

Sånn i motsetning til visse andre =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

=)

Tror vi to og de som sender mld inn på sonen er de eneste våkne nå.

Kanskje jeg snart burde finne loppekassa, siden jeg ikke tjener penger på å være våken.

Sånn i motsetning til visse andre =)

Tja, en loppekasse høres egentlig ikke så verst ut. Selv har jeg en teori om at jeg skal holde meg våken i hele morgen, og få en god natts søvn først utpå kvelden langfredag. Da er jeg fit for figth til lørdag!

Sov godt, hvis du legger deg! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja, en loppekasse høres egentlig ikke så verst ut. Selv har jeg en teori om at jeg skal holde meg våken i hele morgen, og få en god natts søvn først utpå kvelden langfredag. Da er jeg fit for figth til lørdag!

Sov godt, hvis du legger deg! :)

Å dæven! Våken så lenge?

Da må du sette klokka på vekking på lørdagen i allefall. Så du ikke våkner opp på søndagen, men tror det er lørdag. Stiller opp på vorspiele en dag for seint er ikke sååå gøy! =)I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...