Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja, en loppekasse høres egentlig ikke så verst ut. Selv har jeg en teori om at jeg skal holde meg våken i hele morgen, og få en god natts søvn først utpå kvelden langfredag. Da er jeg fit for figth til lørdag!

Sov godt, hvis du legger deg! :)

Natta ja!

Du får ha ei god vakt videre =)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• hare1365380455

10

• carma

2

• flisa

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å dæven! Våken så lenge?

Da må du sette klokka på vekking på lørdagen i allefall. Så du ikke våkner opp på søndagen, men tror det er lørdag. Stiller opp på vorspiele en dag for seint er ikke sååå gøy! =)I

I hvert fall ikke når det er jeg som har bestilt bord. :)

Har ikke drekki skikkelig på et par måneder, så jeg gleder meg! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Natta ja!

Du får ha ei god vakt videre =)

Thanks! :)

Skrevet

Jeg er i alle fall _ikke_ her!

Og jeg er i alle fall IKKE full!!

Gjest god morgen
Skrevet

Jeg er i alle fall _ikke_ her!

Og jeg er i alle fall IKKE full!!

Neivel...? ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skrev det her et annet sted en natt for en tid tilbake:

Det summer og går i tv'n bak meg. Noe som heter Sonen. Et såkalt sms-chatte program. Folk chatter med hverandre på tv (har ikke folk hørt om internet?), til 10 kroner per melding (20 kroner hvis man sender bildemelding), 10 kroner for å stemme på hvilken sang som skal spilles (det er et barometer som viser hvor mange prosents oppslutning de ulike låtene man kan velge mellom har), og det mest fantastiske: 10 kroner for å sende inn en melding og kanskje vinne en mobiltelefon.

Det er ulike konkurranser i forhold til å vinne denne mobiltelefonen, men den som går igjen natt etter natt er den hvor melding nummer 300 vinner telefonen. Melding nummer 300. Vi snakker selvfølgelig om en telefon man kan kjøpe med abonnement til en hundrings eller så.

Uansett: Hvem er de første 299 idiotene som betaler for å sende inn meldinger i konkurransen? Det blir tross alt ikke trukket blant de 300 meldingene som kommer inn. Det er iq-fjompen bak melding nummer 300 som får telefonen.

Hva skjer i hue på den idioten som sender melding nummer 1?

-Nei, nå tror jeg jaggu at jeg skal sende inn den første meldingen i konkurransen sånn at noen kan vinne telefonen om et par-tre timer når konkurransen er ferdig.

Greit nok, når tallet står på 290 kan de jo sende inn en melding og håpe på at det er 9 andre som nettopp har sendt melding sånn at man dermed blir nummer 300. Men neida, her sitter idiotene på ramme alvor og sender melding nummer 1, 2 og 3... osv.

Jeg mister snart troen på mennesker.

Når jeg så snur meg ser jeg meldingene rase inn på skjermen, nøyaktig som på en normal chattekanal. Av typen:

- Hvordan har dere det i dag? (10 kroner).

- Joa, jeg har det bra. (10 kroner).

- Skjer det noe hos deg i dag da? (10 kroner).

- Åh, du er så søt med den nye sveisen din altså, Petter (en av de som jobber der), hva synes du om bildet av meg? (20 kroner).

Det satt en ung skjønnhet der en natt. Hun smilte og var direkte nydelig. Meldingene raste inn. Gutta ba henne på date, den smarte dama jeg etter hvert mistenkte at jobbet på provisjon, stilte spørsmål tilbake og var helt med i diskusjonene, noe som sørget for at en del gutter gikk fullstendig fra alt som heter konsepter der de tilta ut av en annen verden med tasting på sine respektive telefoner, og jeg er helt overbevist om at flere av dem må ha blitt raka fanter i løpet av natta.

Hva er det med folk?

For øvrig må TV2 tjene hinsides med penger på denne chattekanalen, for meldingene ramler inn hele natta. Jeg tør ikke å tenke på hvordan det må være der på dagen.

Det var for øvrig en bra en der her forleden. En kontaktannonse. Den låt som følger (sic): Hei, jeg er en 50 % rehabilitert rusmisbruker som søker likesinnete i Trøndelag.

50 % rehabilitert rusmisbruker! Hva faen er en 50 % rehabilitert rusmisbruker? En som bruker heroin bare annen hver dag? Og hvor lurt er det for en som ruser seg annen hver dag å omgås likesinnete?

Det er så man mister munn og mæle.

Godt skrevet! Har forresten hørt at tv-kanalene ikke tjener på dette....? Men det tror jeg de må gjøre.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Det hele er sykt.

Men jeg så et program på tv om en eller annen sms-avhengig som satt der med tre telefoner som hele tiden peip rundt han, og sendte sms kontinuerlig hele dagen. Han hadde visst satt seg i kraftig gjeld.

Det må være en avhengighet på nivå med spillegalskap. Bortsett fra at disse jo ikke vinner noe av betydning.

Jeg har også sett et program på tv om sms-avhengige. En mistet jobben pga det også. At det går an....

hare1365380455
Skrevet

Det der har jeg aldri fatta!!

Bruke 10 kr på å sende inn en mld der det står "Jeg er kul lissom"

DA burde man ha god råd!

Eller når de skal stemme på en musikkvideo, så sender de inn 100-vis av mld for å få se/høre den.

De samme pengene de kunne ha brukt til å kjøpe 10 orginal cd'er med samme sangen!!

Eller de kan ta opp videoen når den endelig kommer så de kan se den hele dagen....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt skrevet! Har forresten hørt at tv-kanalene ikke tjener på dette....? Men det tror jeg de må gjøre.

Det aner jeg ikke. Men i natt svidde jeg faktisk av 10 kroner i en konkurranse om å vinne 2 billetter til den utsolgte fotballkampen mellom Norge og Italia til sommeren. :)

Synd jeg ikke kjørte taktikk og sendte inn fem meldinger når han sa det manglet fem meldinger. Jeg sendte bare en. Det var nesten ikke folk som sendte inn, så det var urutinert av meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også sett et program på tv om sms-avhengige. En mistet jobben pga det også. At det går an....

Disse folka trenger hjelp.

hare1365380455
Skrevet

Disse folka trenger hjelp.

Enig.

hare1365380455
Skrevet

Det aner jeg ikke. Men i natt svidde jeg faktisk av 10 kroner i en konkurranse om å vinne 2 billetter til den utsolgte fotballkampen mellom Norge og Italia til sommeren. :)

Synd jeg ikke kjørte taktikk og sendte inn fem meldinger når han sa det manglet fem meldinger. Jeg sendte bare en. Det var nesten ikke folk som sendte inn, så det var urutinert av meg.

Synd du ikke vant billetten, men ikke bli hekta på slike konkurranser....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synd du ikke vant billetten, men ikke bli hekta på slike konkurranser....

Nei, skal jeg være ærlig lurer jeg til og med på om det hele er tull. Om noen egentlig vinner. For hvis jeg hadde vunnet de to billettene i natt hadde jeg også fått med en flunkende ny SE 700 mobiltelefon og en Ipod Mini.

Det er vel for godt til å være sant? I hvert fall en natt det nesten ikke er folk der.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Nei, skal jeg være ærlig lurer jeg til og med på om det hele er tull. Om noen egentlig vinner. For hvis jeg hadde vunnet de to billettene i natt hadde jeg også fått med en flunkende ny SE 700 mobiltelefon og en Ipod Mini.

Det er vel for godt til å være sant? I hvert fall en natt det nesten ikke er folk der.

Det hørtes nesten ut til å være for godt til å være sant, det. Var konkurransen bare å sende inn en melding? Jeg hadde nok ikke send inn meldinger til slike program tror jeg, men man kan jo bli fristet om de lokker med flotte premier....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hørtes nesten ut til å være for godt til å være sant, det. Var konkurransen bare å sende inn en melding? Jeg hadde nok ikke send inn meldinger til slike program tror jeg, men man kan jo bli fristet om de lokker med flotte premier....

Ja, det var bare å sende inn en melding. Melding nummer 100 (tror jeg det var) vant.

På rundt 10 begynner han å telle ned, og med lite folk gikk det faktisk sikkert 5 minutter før det kom 10 meldinger. Men det kan jo naturligvis også være sånn at det allerede har kommet inn en vinner før disse 10 siste meldingene, mens han selvsagt vil ha 10 ekstra innsendere.

Egentlig virker det hele sykt. Hvem f... betaler 10 kroner for å sende melding nummer 1 og 10?

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var bare å sende inn en melding. Melding nummer 100 (tror jeg det var) vant.

På rundt 10 begynner han å telle ned, og med lite folk gikk det faktisk sikkert 5 minutter før det kom 10 meldinger. Men det kan jo naturligvis også være sånn at det allerede har kommet inn en vinner før disse 10 siste meldingene, mens han selvsagt vil ha 10 ekstra innsendere.

Egentlig virker det hele sykt. Hvem f... betaler 10 kroner for å sende melding nummer 1 og 10?

Hehe... tja, si det! Man må være passe dum da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... tja, si det! Man må være passe dum da!

Hehe, de må være langt mer enn passe dumme. De er så dumme at de burde vært umyndiggjorte!

hare1365380455
Skrevet

Hehe, de må være langt mer enn passe dumme. De er så dumme at de burde vært umyndiggjorte!

Lurer på hvem det er som sitter og holder på med sånt.. Det må jo fort bli dyrt! Hva får de igjen for det? Vel... de får kjede seg videre..

Gjest grumpf
Skrevet

Lurer på hvem det er som sitter og holder på med sånt.. Det må jo fort bli dyrt! Hva får de igjen for det? Vel... de får kjede seg videre..

Eneste jeg kjenner til er en pasient på lukket psykiatrisk avdeling. TV-selskapene har ikke noe i mot å ta av det lille han får utbetalt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De burde ta fri fra chattinga en helg, spare det femsifra beløpet de da sikkert sparer, kjøpe seg en pc, skaffe nettilgang, og joine dol som oss andre ufornuftige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...