Meg igjen ¤ Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Var så uheldig å miste den nye mobiltelefonen her om dagen. Den er sperret men i brosjyrer står det noe om tilstede status ( satt på offentlig)og lokkalisering (står på ja)vil det si at man kan søke etter den (oslo sentrum) ??? Det er nå lov å håpe. Fortsatt God Påske til dere alle. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det tror jeg faktisk man kan. Som en sikkerhet mot tyveri. 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Det tror jeg faktisk man kan. Som en sikkerhet mot tyveri. Takk for svar. ) Hvet du hva man da skal gjøre ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Takk for svar. ) Hvet du hva man da skal gjøre ? Nei, det vet jeg ikke. Tror ikke du kan gjøre noe. Men noen kan vel i teorien finne ut om telefonen blir brukt eller noe sånt. Jeg vet faktisk ikke. 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Nei, det vet jeg ikke. Tror ikke du kan gjøre noe. Men noen kan vel i teorien finne ut om telefonen blir brukt eller noe sånt. Jeg vet faktisk ikke. Ok 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ring politiet og spør. Og din mobil-operatør (Netcom el. andre). Kanskje først mobil-operatøren. Du bør jo få sperret telefonen også da, så de ikke belaster din regning med sine samtaler. Men spør som sagt mobiloperatøren først, slik at du vet om man kan lokalisere telefonen selv om sim-kortet er sperret. (Det tror jeg man kan, men spør først) 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Ring politiet og spør. Og din mobil-operatør (Netcom el. andre). Kanskje først mobil-operatøren. Du bør jo få sperret telefonen også da, så de ikke belaster din regning med sine samtaler. Men spør som sagt mobiloperatøren først, slik at du vet om man kan lokalisere telefonen selv om sim-kortet er sperret. (Det tror jeg man kan, men spør først) Hei Gemeni Takk for tipsene ), sperret korte så fort jeg så hva som var skjedd. Resten av tipse skal jeg følge opp nå det er så ergelig med en så dyr telefon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.