org Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i det nå? Og evt til hvilken pris? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Så for noen dager siden en reklamebrosjyre der trampoline og sikkerhetsnett ble solgt separat. Så div. steder som selger trampoliner er vel et godt sted å kikke? Sports- og lekebutikker kanskje? Eller Europris, SmartClub osv? Tror sikkerhetsnettet som ble annonsert kostet rundt tusen kr. Men finner ikke igjen annonsen, går ut fra at jeg kastet den, var ikke relevant for oss. Skal se om jeg finner 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Så for noen dager siden en reklamebrosjyre der trampoline og sikkerhetsnett ble solgt separat. Så div. steder som selger trampoliner er vel et godt sted å kikke? Sports- og lekebutikker kanskje? Eller Europris, SmartClub osv? Tror sikkerhetsnettet som ble annonsert kostet rundt tusen kr. Men finner ikke igjen annonsen, går ut fra at jeg kastet den, var ikke relevant for oss. Skal se om jeg finner "Skal se om jeg finner" skulle selvsagt vært slettet, for jeg så etter, og fant ikke. 0 Siter
org Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 "Skal se om jeg finner" skulle selvsagt vært slettet, for jeg så etter, og fant ikke. Takk likevel! Mv påske h 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg vet at Toys 'r us fikk inn trampoliner og nett i forrige uke. Husk at du må ha eksakt mål av trampolina, for å være sikkert på at sikkerhetsnettet passer. Det er jo mange forskjellige leverandører av både trampoliner og nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.