Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i det nå? Og evt til hvilken pris?

Fortsetter under...

Skrevet

Så for noen dager siden en reklamebrosjyre der trampoline og sikkerhetsnett ble solgt separat. Så div. steder som selger trampoliner er vel et godt sted å kikke? Sports- og lekebutikker kanskje? Eller Europris, SmartClub osv? Tror sikkerhetsnettet som ble annonsert kostet rundt tusen kr. Men finner ikke igjen annonsen, går ut fra at jeg kastet den, var ikke relevant for oss.

Skal se om jeg finner

Skrevet

Så for noen dager siden en reklamebrosjyre der trampoline og sikkerhetsnett ble solgt separat. Så div. steder som selger trampoliner er vel et godt sted å kikke? Sports- og lekebutikker kanskje? Eller Europris, SmartClub osv? Tror sikkerhetsnettet som ble annonsert kostet rundt tusen kr. Men finner ikke igjen annonsen, går ut fra at jeg kastet den, var ikke relevant for oss.

Skal se om jeg finner

"Skal se om jeg finner" skulle selvsagt vært slettet, for jeg så etter, og fant ikke.

Skrevet

"Skal se om jeg finner" skulle selvsagt vært slettet, for jeg så etter, og fant ikke.

Takk likevel!

Mv påske h

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg vet at Toys 'r us fikk inn trampoliner og nett i forrige uke. Husk at du må ha eksakt mål av trampolina, for å være sikkert på at sikkerhetsnettet passer. Det er jo mange forskjellige leverandører av både trampoliner og nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...