Gjest kvitsymra Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Eg hadde tenkt å gjøre meg litt anonym på de to siste innleggene mine, og rotet litt med signaturene. Ja, ja. Tabbefrø. :c) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ble det påske uten mann? Har du kvitta deg med ham nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsmyra Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ble det påske uten mann? Har du kvitta deg med ham nå? Hva skal vi med mann når vi har DOL og tilgjengelige leketøy ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva skal vi med mann når vi har DOL og tilgjengelige leketøy ;-) He, he, ja du sier noe der! Har du permanent fri eller er det midlertidig for påsken? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 He, he, ja du sier noe der! Har du permanent fri eller er det midlertidig for påsken? Eg kom hjem tirsdag fra hytta fordi eg ble syk der oppe. Svigermor,ungene og eg resite opp før han, fordi han måtte jobbe. Han reiste opp dit onsdagen, fordi moren, broren og vår eldste datter er der. Akkurat nå går eg på antibiotikakur og har styrt og ordnet i 3 dager for å få leiligheten i orden. Da han reiste onsdag ettermiddag, stod det igjen 3-4 klevasker som han skulle ta mens eg var borte, og dobbelsenga låg i flere deler rundt i stua, og ungenes møbler, bøker og leker stod på meg for å flytte over til det nye barnerommet. Boden måtte ryddes klar, dobbelsenga demonteres for å få den inn der... Ikke bare, bare å bo på 70m2.. Kjekt... Håper han har samlet seg masse energi til å begynne på jobb 2. påskedag, for det virker ikke som han har lagt av tid til å være sammen med meg.. I dag pantet eg tomflasker for 170NOK. For to mnd siden for 175NOK. Meste parten var Colaen han drikker... Om han har blitt feit og tungpustet? Oh, yes! Han var jo så kjekk da eg traff han for 5 år siden. Kjærlighet med stor "K" og greier... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Eg kom hjem tirsdag fra hytta fordi eg ble syk der oppe. Svigermor,ungene og eg resite opp før han, fordi han måtte jobbe. Han reiste opp dit onsdagen, fordi moren, broren og vår eldste datter er der. Akkurat nå går eg på antibiotikakur og har styrt og ordnet i 3 dager for å få leiligheten i orden. Da han reiste onsdag ettermiddag, stod det igjen 3-4 klevasker som han skulle ta mens eg var borte, og dobbelsenga låg i flere deler rundt i stua, og ungenes møbler, bøker og leker stod på meg for å flytte over til det nye barnerommet. Boden måtte ryddes klar, dobbelsenga demonteres for å få den inn der... Ikke bare, bare å bo på 70m2.. Kjekt... Håper han har samlet seg masse energi til å begynne på jobb 2. påskedag, for det virker ikke som han har lagt av tid til å være sammen med meg.. I dag pantet eg tomflasker for 170NOK. For to mnd siden for 175NOK. Meste parten var Colaen han drikker... Om han har blitt feit og tungpustet? Oh, yes! Han var jo så kjekk da eg traff han for 5 år siden. Kjærlighet med stor "K" og greier... Ta en skikkelig prat med han en kveld. (ikke vent for lenge, irritasjonen din vil jo bare vokse) Ettersom jeg har skjønt det er problemene mer omfattende enn du har skildret her. Rot i jobben, økonomien, i tillegg til nedprioriteringer på hjemmebane.. Det siste er han neppe enig i, men hvis du føler det slik, er det jo absolutt et felles problem. Han er neppe noen tankeleser, så jeg ville ha sagt alle mine tanker til han, uten å legge noe imellom. Kanskje han rett og slett ikke forstår hvor ille det er for deg, uten at han har ment noe vondt med det? Kanskje han har vært litt i sin "egen verden" for å si det slik.. Han trenger en skikkelig vekker, for å forstå hvordan du har det. For øvrig; lykke til videre. Håper det ordner seg til det beste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva skal vi med mann når vi har DOL og tilgjengelige leketøy ;-) Sant nok :-) Min vasker vinduer, det har jeg ikke leketøy eller DOL til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ta en skikkelig prat med han en kveld. (ikke vent for lenge, irritasjonen din vil jo bare vokse) Ettersom jeg har skjønt det er problemene mer omfattende enn du har skildret her. Rot i jobben, økonomien, i tillegg til nedprioriteringer på hjemmebane.. Det siste er han neppe enig i, men hvis du føler det slik, er det jo absolutt et felles problem. Han er neppe noen tankeleser, så jeg ville ha sagt alle mine tanker til han, uten å legge noe imellom. Kanskje han rett og slett ikke forstår hvor ille det er for deg, uten at han har ment noe vondt med det? Kanskje han har vært litt i sin "egen verden" for å si det slik.. Han trenger en skikkelig vekker, for å forstå hvordan du har det. For øvrig; lykke til videre. Håper det ordner seg til det beste. Heisann! Takk for kloke ord! I dag var eg extra på vakt for tynne forklaringer da han kom hjem.. Og det kom to tynne forklaringer som eg stusser på. Eg må til andre i omgangskretsen for å lirke informasjon for å sjekke om det han sier stemmer.. Helt forferdelig å drive slik detektivarbeid... Eg blir virkelig overrasket, og skikkelig lei meg hvis det viser seg om eg har giftet meg med en lystløgner.. Eg HATER løgner.. og han er så sinnsykt smart og kan snakke meg trillrundt. Det er litt rart å ha skrevet ned fakta om han på Word, for å holde styringen på hva han sier mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1200925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ta en skikkelig prat med han en kveld. (ikke vent for lenge, irritasjonen din vil jo bare vokse) Ettersom jeg har skjønt det er problemene mer omfattende enn du har skildret her. Rot i jobben, økonomien, i tillegg til nedprioriteringer på hjemmebane.. Det siste er han neppe enig i, men hvis du føler det slik, er det jo absolutt et felles problem. Han er neppe noen tankeleser, så jeg ville ha sagt alle mine tanker til han, uten å legge noe imellom. Kanskje han rett og slett ikke forstår hvor ille det er for deg, uten at han har ment noe vondt med det? Kanskje han har vært litt i sin "egen verden" for å si det slik.. Han trenger en skikkelig vekker, for å forstå hvordan du har det. For øvrig; lykke til videre. Håper det ordner seg til det beste. Heisann! Han kom hjem fra hytta søndag, og allerede natt til mandag hadde han og eg en lang samtale. (med inspirasjon fra deg!) Eg vinklet på en måte hvor "eg hadde tenkt" mye på han mens eg styrte og stelte i påska. Og eg startet innledningsvis at eg føler han kommer med halvsannheter for meg. Under samtalen fortalte han om jobben sin, og det hørtes fornuftig ut alt sammen. Eg ville tatt dette for "god fisk" tidligere. Men denne gange stilte eg presise ja/nei spørsmål, og bet meg skikkelig hva han svarte... I går.. fikk eg "muldvarpen" til å møte meg. Det såg litt actionfilm ut da to biler treffes på en øde parkeringsplass... Eg stilte denne personen de samme spørsmålene, og fant fort ut at mannen min lyger for meg!!! På flere punkter, uten å blunke!! Fy Faen!! Et ekteskap baseres på tillit, og for meg er det ufattlig viktig å kunne stole 100% på den personen som skal stå meg nærmest. Eg kan ikke konfrontere mannen min de opplysningene eg fikk i går kveld. Kanskje eg bare skal lage en "fiktiv" elsker som unnskyldning? (tulla, for da mister eg noen argumenter hvis vi begynner å krangle om foreldreretten) Eller skal eg bare vente noen mnd, og DA si til han at han lyger for meg. At eg har fått avslørende info fra hans innerste krets? Sier eg det nå, kan han legge sammen to-og-to, hvis han vil og finne ut hvem det er som er "muldvarpen". Han har til tider en hjerne som gullfisk, så etter noen mnd klarer han nok ikke å ressonere... Eg ser eg har to valg: 1. fokusere på at han har et problem, og at han må gå til intensiv terapi i seperasjonstiden... 2. eller bare skille meg. Hmmm. Forholdet hjemme nå blir rein foreldresamarbeid, og ellers vil eg konsentrere meg om meg og mitt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178762-kvitsymra-har-p%C3%A5ske-uten-mann-c/#findComment-1202325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.