Gå til innhold

får vondt i noen stillinger....

Anbefalte innlegg

marri1365380836
Skrevet

Når jeg har sex har jeg det 80% av gangene godt. I noen stillinger og noen ganger får jeg utrolig vondt når han er inni meg. Har mistet litt av sex lysten pga dette og får den veldig skjeldent igjen(ca 1 gang i mnd) . tror det er for jeg synes det er vondt å ha sex. For meg er sex oppskrytt. noen som har det slik eller er jeg den eneste .....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest mommys little monster
Skrevet

Jeg har også opplevd noe lignende (som støtsmerter når han støter borti et eller annet i enkelte stillinger). Vil råde deg til å snakke med ham og unngå de stillingene som er smertefulle. Du sier jo selv at 80% av gangene så oppleves det bra. Prøv å fokusere på det og ikke på det faktum at du innimellom får vondt. Lykke til!

siljekarlsen
Skrevet

har det akkurat likedan... etter hva jeg har forstått, skyldes smertene at penis treffer tuppen på livmorhalsen, og man får rett og slett en slaks lynkjapp krampe som gjør utrolig vondt. Det beste du kan gjøre er å prate med gutten om dette da han er nødt til å ta hensyn til det under samleie. Sex skal ikke være vondt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...