marri1365380836 Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Når jeg har sex har jeg det 80% av gangene godt. I noen stillinger og noen ganger får jeg utrolig vondt når han er inni meg. Har mistet litt av sex lysten pga dette og får den veldig skjeldent igjen(ca 1 gang i mnd) . tror det er for jeg synes det er vondt å ha sex. For meg er sex oppskrytt. noen som har det slik eller er jeg den eneste ..... 0 Siter
Gjest mommys little monster Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har også opplevd noe lignende (som støtsmerter når han støter borti et eller annet i enkelte stillinger). Vil råde deg til å snakke med ham og unngå de stillingene som er smertefulle. Du sier jo selv at 80% av gangene så oppleves det bra. Prøv å fokusere på det og ikke på det faktum at du innimellom får vondt. Lykke til! 0 Siter
siljekarlsen Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 har det akkurat likedan... etter hva jeg har forstått, skyldes smertene at penis treffer tuppen på livmorhalsen, og man får rett og slett en slaks lynkjapp krampe som gjør utrolig vondt. Det beste du kan gjøre er å prate med gutten om dette da han er nødt til å ta hensyn til det under samleie. Sex skal ikke være vondt;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.