Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest håper å håper

Ta kontakt med gynekolog, det er mest sansynlig noe feil. Vanligvis blir man utredet etter ett år faktisk, så du har vært mer tolmodig en de fleste!

Og dersom du ikke har regelmessige sykluser er det årsaken ja. (En av mange årsaker da)

Tror du det er noe feil?? nå ble jeg bekymra...

Selv om vi har prøvd i to år så har vi ikke hatt sex hver dag, eller så ofte som mange av dere sier som er smart... Kanskje vi bør ha oftere sex... Jeg er også litt redd for å dra til legen, er redd for å få negative tilbakemld.

Gjest håper å håper

Slutta med prevensjon for 2 år siden selv og det har ikke skjedd noe, har uregelmessige sykluser selv, men jeg regner bare med at det kommer av prevansjonen. Siste 2 åra gikk jeg på p-sprøyte og da kan det ta opp til 2-3 år...

Lykke til!!!

Ja det tar vel en tid før kroppen kommer i normalt gjenge igjen...

For noen går det fort, men for oss går det litt tregere.... Det er bra å høre fra andre som også "sliter", man tror jo det bare en selv som "sliter" Man er jo somregel ikke alene om slike problemer...

Lykke til til deg også;) Ha en forsatt god påske...

Annonse

To år med ustabile sykluser? Da er du tålmodig. Jeg løp til legen etter seks mnd med veldig ustabile sykluser og har tatt blodprøver og gu. Dersom det ikke bedrer seg blir jeg henvist til utredning i mai, fortsatt under ett år etter prevensjonsslutt.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bestilt time hos legen på tirsdag.

Gjest håper å håper

To år med ustabile sykluser? Da er du tålmodig. Jeg løp til legen etter seks mnd med veldig ustabile sykluser og har tatt blodprøver og gu. Dersom det ikke bedrer seg blir jeg henvist til utredning i mai, fortsatt under ett år etter prevensjonsslutt.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bestilt time hos legen på tirsdag.

Ikke akkurat ustabile men veldi lange...1-1,5 mnd mellom hver gang... men tror nok jeg skal komme meg til legen ganske snart... men er litt redd for å få negative tilbakemld

Ikke akkurat ustabile men veldi lange...1-1,5 mnd mellom hver gang... men tror nok jeg skal komme meg til legen ganske snart... men er litt redd for å få negative tilbakemld

Det trenger jo selvfølgelig ikke være noe galt, men det er bedre å vite om dere trenger litt hjelp eller ikke.

Jeg har tenkte meg til legen igjen nå snart. Jeg har nemlig fått tusenvis av bittesmå kviser på rygg, skuldre og bryst pluss noen digre vonde noen. Slikt blir jeg temmelig fort lei av, ja. Jeg er ikke redd for å mase heller. Dessuten fikk jeg mensen i dag, på dag 15 i syklusen.... er det ikke herlig?

c",)

Har du ikke vært hos legen da? Du får tilbud om utredning av barnløshet når dere har prøvd i 1 år. Det kan definitivt være lurt å starte med å undersøke mannens sæd. Det er er mye mindre invasiv og tidkrevende prøve enn de som må tas av deg.

Ring fastlegen rett over påske!

Tror du det er noe feil?? nå ble jeg bekymra...

Selv om vi har prøvd i to år så har vi ikke hatt sex hver dag, eller så ofte som mange av dere sier som er smart... Kanskje vi bør ha oftere sex... Jeg er også litt redd for å dra til legen, er redd for å få negative tilbakemld.

Hva slags negativ tilbakemelding er du redd for å få da? Skulle det være noe galt er det jo bedre å få vite det og evt. kunne igangsette tiltak for å motvirke det - er det ikke?

Gjest håper å håper

Hva slags negativ tilbakemelding er du redd for å få da? Skulle det være noe galt er det jo bedre å få vite det og evt. kunne igangsette tiltak for å motvirke det - er det ikke?

At vi ikke kan få barn f.eks... Men d er vel bedre å gå til legen å prate med h*n, få svar på alle spørsmålene...

At vi ikke kan få barn f.eks... Men d er vel bedre å gå til legen å prate med h*n, få svar på alle spørsmålene...

Det er veldig mye man kan gjøre når man plages med å få barn, så jeg synes ikke dere skulle vente lenger med å ta kontakt med legen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...