Gå til innhold

Er det virkelig så rart at jeg ønsker å være utro.....

Anbefalte innlegg

Gjest aldri tilfreds

Svarte oppe her. Jeg blir også avvist. Han har ikke behov for sex så ofte... Slik er det kanskje for din mann også? Kanskje opplever han mye stress og har det travelt på jobb? Jeg finner heller ikke så mye glede i vibrator.

Hei..nei sexlysten har aldri vært særlig stor hos min mann. Jeg har da heller ikke mer enn normalt sexlyst da. Ønsket er kanskje 1 gang i uken. Han tar sjelden initiativet heller. Han har vel jobb i den regi som oss alle andre, normalt. Nei det som er går faktisk ikke ann å forandre på, det har jeg iallefall erfart i de 10 årene med han. Både prat og frustrasjonen og mulige tiltak har vært prøvd. Så valget vil være å gå fra han eller leve med det. På en side har jeg slett ikke lyst å gå fra han, fordi han er den jeg elsker og ønsker være sammen med, kanskje jeg må si dessverre. På en annen side vet du vel kanskje hva jeg snakker om når det gjelder den manglende sexen over så lang tid og ingen forandring skjer. Har jo heller ikke lyst å bare ha et forhold basert på sex heller, og som jeg sa utroskap er ikke min stil. Men tankene mine er jo der, og grunnen er jo min frustrasjon som jeg aldri får helt bukt med. Ja slik kan et forhold være, og hva som skjer i fremtiden vet jeg ikke. Akkurat nå skulle jeg bare ønske at jeg hadde det likens som mannen min, manglende lyst rett og slett, da var jo problemet løst.

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Hei..nei sexlysten har aldri vært særlig stor hos min mann. Jeg har da heller ikke mer enn normalt sexlyst da. Ønsket er kanskje 1 gang i uken. Han tar sjelden initiativet heller. Han har vel jobb i den regi som oss alle andre, normalt. Nei det som er går faktisk ikke ann å forandre på, det har jeg iallefall erfart i de 10 årene med han. Både prat og frustrasjonen og mulige tiltak har vært prøvd. Så valget vil være å gå fra han eller leve med det. På en side har jeg slett ikke lyst å gå fra han, fordi han er den jeg elsker og ønsker være sammen med, kanskje jeg må si dessverre. På en annen side vet du vel kanskje hva jeg snakker om når det gjelder den manglende sexen over så lang tid og ingen forandring skjer. Har jo heller ikke lyst å bare ha et forhold basert på sex heller, og som jeg sa utroskap er ikke min stil. Men tankene mine er jo der, og grunnen er jo min frustrasjon som jeg aldri får helt bukt med. Ja slik kan et forhold være, og hva som skjer i fremtiden vet jeg ikke. Akkurat nå skulle jeg bare ønske at jeg hadde det likens som mannen min, manglende lyst rett og slett, da var jo problemet løst.

Kanskje er jeg i dine sko om ti år... Men jeg ønsker sex et par ganger i uken; han en gang i måneden. Jeg tror kanskje han vil oftere, men orker ikke. Jeg elsker ham, og jeg hadde håpet at vi fant en mellomvei. Jeg vil ikke at vi skal skilles pga dette, men jeg ønsker også sex litt oftere. Jeg føler meg jo nesten litt unormal som har behov...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...