Gå til innhold

Er jeg trygg? Prevansjon

Anbefalte innlegg

Gjest ikke barn nå

Tar vanligvis p-pillen om morgenen, men tok den ca 15.30 lørdag pga jeg hadde overnattet hjemifra.

Tar diane og mener man kan variere i tid ca 12 timer og likevel være trygg, mot 1 time med minipillen.

Jeg ble desverre syk og spydde ca 01.30 natt til søndag. Og tok pillen som normalt igjen søndags morgen.

Spørsmålet er altså: tror dere kroppen tok opp hele pillen som ble tatt rett før middag (var ganske sulten, men hadde også spist mye før på dagen)lørdag 15.30 eller tror dere jeg kan ha spydd opp pillen igjen klokken 01.30?

Jeg spiste mye på kvelden igjen , men kunne ikke idetifisere noe av maten i oppkastet (var det middag eller bare kvelds liksom..)

Mener å ha lest at bulimikere kan ta p-pillen også dersom de venter en time fra de har tatt den med å kaste opp, så da er jeg jo trygg, men har også hørt at man ikke er trydd når man tar pillen og har kastet opp.

Hva sier dere?

altså pille ferdags morgen, pille lørdag klokken 15.30 før mat, oppkast 01.30 og pille søndagmorgen. (diane)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179086-er-jeg-trygg-prevansjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...