Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest snoopydooo

Har vært forelsket i en type nå i flere år. Var mye sammen før. Han fikk seg kjærerste, og vi har siden det ikke hatt så mye kontakt. Jeg har hatt flere kjærester, men har aldri fungert,tenker mest på han andre. Hva skal jeg gjøre? Kjenner begge to, både han og kjæresten. Skal jeg si det til han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179149-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde ikke sagt noe... hvorfor skal du si det? Så du kanskje kan stjele han fra kjæresten hans? han kommer nok bare til å avvise deg, og det vil bli superpinlig hver gang dere møtes... Hvis en jente jeg kjente hadde sagt til samboern min at hun ville ha han, hadde han helt sikkert fortalt det til meg, og jeg ville sett på henne på en helt annen måte - ville ikke hatt noe mer med henne å gjøre. Hadde nok spurt henne om hun trodde det ville funke å ta samboern min...

nei, enekelte ting bør du holde for deg sel. Vent i så fall til han er ledig på markedet igjen.

Gjest snoopydooo

jeg hadde ikke sagt noe... hvorfor skal du si det? Så du kanskje kan stjele han fra kjæresten hans? han kommer nok bare til å avvise deg, og det vil bli superpinlig hver gang dere møtes... Hvis en jente jeg kjente hadde sagt til samboern min at hun ville ha han, hadde han helt sikkert fortalt det til meg, og jeg ville sett på henne på en helt annen måte - ville ikke hatt noe mer med henne å gjøre. Hadde nok spurt henne om hun trodde det ville funke å ta samboern min...

nei, enekelte ting bør du holde for deg sel. Vent i så fall til han er ledig på markedet igjen.

Jeg kommer nok til å si det til han, det virker som om forholdet han er i har hatt noen problemer i det siste. Hvordan det går nå vet ikke jeg, men uansett så kommer jeg nok til å si til han hva jeg tenker. Men jeg vet ikke sikkert, da jeg kjenner begge to.

Gjest Jente 2000

Ja, si hva du føler, men vær forberedt på et nei.

Hvis du får nei må du prøve å gå videre og slutte å såre andre.

HEi!! I denne situasjonen må du selv bare føle hva du tror er best selv. Hvis du føler deg bedre ved å fortelle han det så gjør du det,men vær forbredt på nei fra hans siden. Noen ganger så trenger man å bli ferdig med en ting før man kan begynne på noe annet og komme seg videre her i livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...