Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marres

Er nå drittlei av at jeg gang på gang tror jeg er kvitt soppen, slutter på canesten for å oppdage at sympomene fortsatt er der....hverken canesten eller Diflukan hjelper jo!!! Uansett, husker at legen har sagt at jeg har hatt både "lite" og "mye" sopp, men hvordan ser hun dette? Altså, hvordan kan jeg selv sjekke om min evige soppbekjempelse i det hele tatt minker sopputbruddene mine?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179151-hvordan-kan-man-se-soppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cilimor

Vet ikke!!

Men ett godt råd har jeg, Gå på apoteket og kjøp engangs spøyter (uten spiss)

Ta yogurt naturell, fyll sprøyta og fyll på!!!

jeg pleier å gjøre det om kvelden det demper både kløe og svie pluss at bakteriebalansen kommer til bake naturlig.

Hold på ei uke ca.

Husk truseinnlegg, er jo litt grisete

Vet ikke!!

Men ett godt råd har jeg, Gå på apoteket og kjøp engangs spøyter (uten spiss)

Ta yogurt naturell, fyll sprøyta og fyll på!!!

jeg pleier å gjøre det om kvelden det demper både kløe og svie pluss at bakteriebalansen kommer til bake naturlig.

Hold på ei uke ca.

Husk truseinnlegg, er jo litt grisete

men så hører vi jo at det er mangen dyr og bakterier som overlever inni kjeden. ekkelt og litt farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...