Gå til innhold

trenger vi jenter å kunne tre på kondom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om han ikke kan det - ville det ikke vært kjekt om du visste hvordan da?

I mine kondomdager satt jeg gjerne på kondomet for han fremfor at han satt det på selv. Da visste jeg i alle fall at det var gjort riktig, uten luft i tuppen osv, og jeg slapp å tenke mer på det.

Dessuten kan det for mange gutter være en kraftig brems å skulle begynne å knote med kondomet midt i akten. At hun setter det på for han kan kanskje til og med være en del av leken.

Gjest blond jomfru

Hva om han ikke kan det - ville det ikke vært kjekt om du visste hvordan da?

I mine kondomdager satt jeg gjerne på kondomet for han fremfor at han satt det på selv. Da visste jeg i alle fall at det var gjort riktig, uten luft i tuppen osv, og jeg slapp å tenke mer på det.

Dessuten kan det for mange gutter være en kraftig brems å skulle begynne å knote med kondomet midt i akten. At hun setter det på for han kan kanskje til og med være en del av leken.

Men hvorfor kan ikke han tre på kondomet selv da- før akten starter?

Annonse

De blir veldig imponert hvis du ruller det på med kjeften.

Hørt om hun som fikk som tips at for å rulle på kondomet med munnen kunne si "Honolulu! Honolulu!" mens hun gjorde det?

Men så glemte hun hvilken hovedstad det var, oig så sa hun: "Tananarive! Tananarive!"

;-)

Gjest kan være greit

Men hvorfor kan ikke han tre på kondomet selv da- før akten starter?

Han kan helt klart sette det på selv.

Men man ønsker kanskje litt kos med hender / munn før man setter på kondomet, så man venter gjerne litt med å sette det på. Noen er kanskje ikke helt stive før kosingen starter heller.

Og, som andre sier, det kan være greit for jenta å vite at det er på, at det er riktig på osv, det er tross alt hun som blir gravid hvis det ikke brukes riktig.

Gjest krepsa

Hørt om hun som fikk som tips at for å rulle på kondomet med munnen kunne si "Honolulu! Honolulu!" mens hun gjorde det?

Men så glemte hun hvilken hovedstad det var, oig så sa hun: "Tananarive! Tananarive!"

;-)

Trodde det var Madagaskar hun sa jeg, men. :)

;-)

Hoho, da gikk det nok ikke så bra, nei.

For øvrig kan jeg røpe at jeg har det bare i kjeften. Har aldri vært bort i et kondom.

petter smart

Selvfølgelig trenger dere ikke det. Det tar gutten seg av.

Det samme gjelder vanskelige ting som økonomi, forsikringer og slike ting. Det tar også gutten seg av. Hvorfor kunne noe som helst selv?! Det er jo bare å vifte med musa og fange en gutt som gjør alt for deg.

Det samme gjelder vanskelige ting som økonomi, forsikringer og slike ting. Det tar også gutten seg av. Hvorfor kunne noe som helst selv?! Det er jo bare å vifte med musa og fange en gutt som gjør alt for deg.

"Hvorfor kunne noe som helst selv?! Det er jo bare å vifte med musa og fange en gutt som gjør alt for deg."

Så så lettlurt er gutter altså?;o)

Annonse

Gjest Russel

Jenter er jo dumme og kåte desverre!

mil1365380270

Kanskje ikke rart det blir skakkjørt økonomi hos noen da?;o)

Klart det! De orker jo ikke mus hele tiden, og ikke kan de ha henne med på jobben heller. Damer er jo bare opptatt av shopping, det er noe alle vet. Dømt til økonomisk ruin ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...