Gå til innhold

trenger vi jenter å kunne tre på kondom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du lurer på om du MÅ kunne det, så er svaret selfølgelig nei. Men er det noe galt i å kunne det, da? Kan jo være en ok ting under forspillet, f.eks.

Det er nesten ingenting vi MÅ - men mange ting vi godt kan ha bruk for innimellom.

"................................."

Mary Poppins

Nei vi trenger ikke kunne det såklart, men det skader vel ikke.

Forøvrig er det vel ikke noe en strengt tatt må bruke mye tid på å lære seg, det er ikke akkurat så veldig vanskelig, verken om du skal tre den på med hendene eller munnen.

Det er jo ren diskriminering.

Vi gutta fikk f.eks aldri muligheten til å lære å sette inn et pesar på skolen......

*Hehe* I 9. klasse (tilsvarer dagens 10.) hadde vi en lærer som påsto at han gjerne skulle vist oss hvordan man onanerte! Men samme hvor mye vi hevdet at vi ikke skulle sladre til noen så gjorde han det ikke gitt... ;o)

Annonse

*Hehe* I 9. klasse (tilsvarer dagens 10.) hadde vi en lærer som påsto at han gjerne skulle vist oss hvordan man onanerte! Men samme hvor mye vi hevdet at vi ikke skulle sladre til noen så gjorde han det ikke gitt... ;o)

Endelig en ærlig lærer....he-he.

Fikk ikke lære det engang. Vet ikke hvordan det gjøres. Har aldri brukt det. Burde jeg?

Hva brukes et kondom til?

Du trer det ned over hodet til rett under nesen - slik at det ikke dekker munnen.

Så puster du inn med munnen og ut gjennom nesa helt til kondomen sprekker.

Kondom er ren partyunderholdning, men det var noe jeg trodde alle visste?

Gjest klokkeklar

Du trer det ned over hodet til rett under nesen - slik at det ikke dekker munnen.

Så puster du inn med munnen og ut gjennom nesa helt til kondomen sprekker.

Kondom er ren partyunderholdning, men det var noe jeg trodde alle visste?

Åh, slik ja. Det visste jeg, men jeg ble bare så usikker.....;-)

Må du kunne lage vafler?

Må du kunne sykle?

Å tre på en kondom lærer du på no-time, og er du 13 og på død og liv skal ha sex, så er det vel noen som har funnet ut at det er gunstig om jenta, bokstavelig talt, kan ta saken i egne hender selv, dersom gutten ikke skulle være nevneverdig interessert i å ta de nødvendige forhåndsregler.

Må jeg lære å skrive korte setninger?

Gjest Sinai

Må du kunne lage vafler?

Må du kunne sykle?

Å tre på en kondom lærer du på no-time, og er du 13 og på død og liv skal ha sex, så er det vel noen som har funnet ut at det er gunstig om jenta, bokstavelig talt, kan ta saken i egne hender selv, dersom gutten ikke skulle være nevneverdig interessert i å ta de nødvendige forhåndsregler.

Må jeg lære å skrive korte setninger?

TO "REPERATØRER ER BEDRE ENN INGEN REPERATØRER"

:-)

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Selvfølgelig trenger dere ikke det. Det tar gutten seg av.

Det samme gjelder vanskelige ting som økonomi, forsikringer og slike ting. Det tar også gutten seg av. Hvorfor kunne noe som helst selv?! Det er jo bare å vifte med musa og fange en gutt som gjør alt for deg.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...